Mijn post niet meer quoten als min-e online is, anders komt ze me waarschijnlijk zelfs in Cairo nog opzoeken om mij een lesje te lerenquote:
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie moeten een keer tegelijk online zijn! Zij doet altijd moeilijk over haar leeftijd, is volgens mij rond de 30.
Wanneer ben je van plan te trouwen of moet je nog iemand tegenkomen? Hoop dat het een geslaagd huwelijk wordt.
momenteel niet.quote:
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?quote:
Never!quote:
Never!quote:
Kan niet zeggen dat het ernstig is, zijn zeker genoeg mensen die iets ergers hebben meegemaakt, maar voor mijn gevoel is het ernstig en blijft het ook. Het is ook niet iets dat het een psycholoog kan weghalen, zal het m'n hele leven wel blijven onthouden, het belangrijke is dat ik er mee leer omgaan en dat gaat nu al veel beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:24 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook 12,
Is het ernstig wat er is gebeurd? anders zou ik toch wel langs gaan..
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval begin 30. Ik hoop haar online te treffen.
Nou ik zou dit jaar getrouwd zijn
al is het vergezocht, die grap is ook al eens gemaakt en niet door zGquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is wel vergezocht en ook nog eens geen Nederlands woord! Ik dacht dat jij een toekomstig neerlandicus was!?
Hup, hup, hup..quote:
Opzouten met dat emanciperenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Importeren, je geluk halveren!
quote:
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?quote:
nee, ik heb het beeindigd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Degene waar je mee wilde trouwen is weg? Succes ermee iig.
Mannen zullen prevaleren!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzouten met dat emanciperen
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Heb je slechte herinneringen? Wat is er aan de hand dat je je er zo tegen verzet?
Vroeger waren vrouwen kul en kole.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.
Ik heb geen zin om mijn man Nederlands te moeten leren, dat hij voor alles afhankelijk is van mij.
Ach man ga je toch scheren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat klopt als twintig erge zweren!
tja vroeger...quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroeger waren vrouwen kul en kole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |