Je zou met deze opvatting maar de ware mislopen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:34 schreef Emel het volgende:
[..]
tja vroeger...![]()
Een man uit Turkije...ik weet dat het niet gaat werken
doe eens lief tegen haar manquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, hoe moet ik anders bilmiyorem met mijn sexy baardje imponeren?
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt benquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begreep ik het nou verkeerd of zei je dat je zou trouwen, maar het niet door is gegaan?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
doe eens lief tegen haar man
De ware bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou met deze opvatting maar de ware mislopen?
Import?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:37 schreef Emel het volgende:
[..]
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt ben
Ik ben eigenlijk benieuwd naar waarom.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:37 schreef Emel het volgende:
[..]
zeg maar dat ik ten huwelijk ben gevraagd, dat het heel serieus was, dat we al plannen gingen maken....en dat ik mee gekapt ben
Absoluut niet.quote:
Ik vertel het je nog weleens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd naar waarom.. Maar ja, zoiets vertel je niet even makkelijk op een forum.
Groot gelijk, heb het zelf vaak genoeg in de praktijk gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:32 schreef Emel het volgende:
[..]
Nee zoiets niet meegemaakt maar ik weet dat zulke huwelijken meestal stranden.
Ik heb geen zin om mijn man Nederlands te moeten leren, dat hij voor alles afhankelijk is van mij.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALLE MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN EN MOETEN DOOD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een Nederlander, dus je baard maakt sowieso geen kans. Niet vanwege weinig haargroei, maar Turken zijn gewoon de beste!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, hoe moet ik anders bilmiyorem met mijn sexy baardje imponeren?
In Turkije geboren maar hier opgegroeid. Ik ben ook in Turkije geboren he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel NL geboren en getogen zoals wij dus?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Ayca het volgende:
[..]Zonder ons hadden jullie niet bestaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
ALLE MANNEN ZIJN KLOOTZAKKEN EN MOETEN DOOD.
Precies. Ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Groot gelijk, heb het zelf vaak genoeg in de praktijk gezien.
jij was toch ook niet in NL geboren? Box, mattie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel NL geboren en getogen zoals wij dus?
Hoe oud was je toen je hierheen kwam?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:41 schreef Emel het volgende:
[..]
In Turkije geboren maar hier opgegroeid. Ik ben ook in Turkije geboren he.
Okay!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik vertel het je nog weleens.Maar niet hier nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |