Trollen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, wat doet hij dan niet dat tegen de fokpolicy in gaat?
weet eigk niet of het wel of niet mag, maar hij irriteert mij door zo'n poll aan te maken, hij weet dat ik er niet van gediend benquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo, wat doet hij dan niet dat tegen de fokpolicy in gaat?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij is mijn seks-slavin, dus zij staat aan mijn kant.
Als je niet eens grappig bedoelde polls mag posten, dan zie ik de toekomst van fok slecht inquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
weet eigk niet of het wel of niet mag, maar hij irriteert mij door zo'n poll aan te maken, hij weet dat ik er niet van gediend ben
zeker omdat jij een Marokkaan bent en ik een Turkquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je niet eens grappig bedoelde polls mag posten, dan zie ik de toekomst van fok slecht in. Het is hier geen politiestaat, als het je niet bevalt moet je er maar gewoon overheen lezen.
Dan zal ik er overheen lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dan is alles van mij voortaan grappig bedoeld, oke?
Zie wat MJ heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zeker omdat jij een Marokkaan bent en ik een Turk
Kader man! wat kan ik eraan doen dat ik een Turkse ben
harajuku moet ook meedoen? Nou, trigger, dat wordt een once in a lifetime experience!quote:
Was dat al die tijd niet dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
dan is alles van mij voortaan grappig bedoeld, oke?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
harajuku moet ook meedoen? Nou, trigger, dat wordt een once in a lifetime experience!
echt wel, houd jezelf nou niet voor de gek, laten we vandaag allemaal eerlijk tegen elkaar en onszelf zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |