Oh maar sympathie heb ik er ook totaal niet voor. Maar dan dom lullen over doodstraffen of levenslange opsluiting is wel weer een ander uiterstequote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oké dan verschillen we van mening, mijn sympathie hebben ze met zo'n daad verspilt, echt compleet verspilt.
Even topic doorlezen loiverd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:06 schreef Zienswijze het volgende:
NU.nl:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)namens-al-qaida.html
Dude, ik ken je niet of je moet weer eens het zoveelste kloontje van iemand zijn want geregistreerd op: dinsdag 15 december 2009 @ 13:03quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Specifiek dat, de rest kan me eigenlijk aan m'n reet roesten. Oh noem het hypocriet of vreemd, dat is het ook hoor.
En het gaat me aan het hart omdat ik ben opgegroeid met de Twin Towers als persoonlijk symbool voor alles wat ik wou bereiken en waar ik voor stond. Het was MIJN opinie van waar ik waarde aan hechtte, en dat werd voor m'n ogen live op de televisie vernietigd op de manier die je wel hebt kunnen zien.
Verder hoef ik niet uit te leggen waarom ik ik de Twin Towers zo symbolisch vond volgens mij, dat lijkt me aan m'n postgedrag door 2009 en onderschrift wel duidelijk.
Oeps.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zodra iemand zich 3 dagen niet heeft geschoren direct een vliegverbod!
Hij ziet de twin towers als een symbool voor hem. De rest kan hem zijn reet roesten als de twin towers waarschijnlijk weer voor de rest van de topic bezoekers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch is dat wel interessant. Wat maakt die Twin Towers nou zoveel meer een symbool dan de andere dingen in New York? Naar mijn idee staat de reactie van de burgemeester van New York op de aanslagen veel meer symbool voor het westerse gevoel van vrijheid en kracht dan puur die 2 markante maar niet bijster spannende gebouwen.
Oh maar dat gaat mij ook (veel) te ver. Het was gewoon heel apart om dat min of meer live mee te maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
Fascinerend, ja. Maar ik vind een reactie als 'prachtig hoe die torens ineen vielen' toch vrij verknipt.
Grappig, ik had dezelfde reflexgedachten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik had vrij die dag en werd gebeld.
Was geschokt uiteraard. De eerste keer dat de westerse wereld op zijn ballen kreeg in mijn belevenis.
Kan me best indenken dat iemand nog steeds een beetje geschokt is maar de_Ruyter mag best eens gaan praten met een psycholoog w.m.b..
Dat snap ik maar ik ben benieuwd naar het waarom hierachter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Hij ziet de twin towers als een symbool voor hem. De rest kan hem zijn reet roesten als de twin towers waarschijnlijk weer voor de rest van de topic bezoekers.
quote:MikeHuntsmls:
Two possible solutions...1) All passengers must fly naked. 2) No muslims can fly. Take your pick.
Ja dit is niet m'n eerste account.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, ik ken je niet of je moet weer eens het zoveelste kloontje van iemand zijn want geregistreerd op: dinsdag 15 december 2009 @ 13:03
En wat wilde je dan bereiken en waar stond je dan voor? Neem het mij niet kwalijk maar ik begrijp al die emoties niet die je schrijft te voelen en je komt inderdaad hypocriet en overdramatisch op me over. No offence.
Ik kijk bijv. graag The Sopranos maar ik ga dat echt niet zitten verheerlijken.
Ken ik jou?quote:
quote:
Yeah, dat zal ze leren die vuile totaal onschuldige werknemers, dat ze mogen branden voor het feit nooit wat gedaan te hebben aan de wereldhonger.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En de terroristen van Al Qaeda zijn heus geen lieverdjes die de arme mens willen bevrijden. Maar als symbool vond ik het wel leuk.
Toch zou het wel interessant zijn wanneer je dat wat uitgebreider uit zou kunnen leggen. Want ik had nou niet echt het gevoel dat die torens nou zoveel meer voor New York of de VS stonden dan andere gebouwen. Dan was de aanslag op het pentagon symbolisch gezien sterker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:18 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
En ik ga niet uitleggen waar de Twin Towers voor stonden, met een beetje fantasie moet dat wel mogelijk zijn om er zelf achter te komen lijkt me, en het is niet echt on topic.
[..]
- Man reisde zonder retourticketquote:Federal officials identified the man as Umar Farouk Abdulmutallab, 23, of Nigeria, who was traveling one way, without a return ticket.
Rep. Peter King of New York, the senior Republican on the House Homeland Security Committee, who was briefed on the incident, said Abdulmutallab was known in federal counterterrorism files and may have been on the government’s list of suspicious passengers banned from flying in the United States.
King said the incident raised troubling questions about airline security. “It must be looked into” how Abdulmutallab was able to sneak a “somewhat sophisticated device” on board, he said.
Ach waarom, ga je toch ook niet vertellen waarom ik een fan van nagelbijten benquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik ben benieuwd naar het waarom hierachter.
Mooie post.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grappig, ik had dezelfde reflexgedachten.
Ik kwam het huis van een vluchtelingengezin binnen (Een man met twee zoons, verjaagd door Saddam naar Iran en vandaar gevlucht naar Nederland. Met achterlating van vrouw en nog drie kinderen. Een harde werker, die een goed leven had opgebouwd tot hij verdreven werd.)
Drie gedachten op een rij: "Eindelijk krijgt die pestkop van het schoolplein een schop in zijn ballen. Dat zal ze leren. ... Ach nee, daar zijn ze toch te stom voor."
De WTC-torens. Vanaf de top kon je de hele wereld zien. De kinderarbeid in India, de kindsoldaten in Afrika, de honger in de wereld, de getto's in de VSvA, de slums in alle steden van de hele wereld.
Terwijl door de mensen in het WTC de wereldhandel rondging, met miljarden dollars per dag.
Elke drie seconden sterft er een kind van de honger. Dat is 20 per minuut, zodat de pakweg 3000 doden van de aanslag in 150 minuten, ofwel 2 1/2 uur geëvenaard werden. En daarna hielden de doden van de Twin Towers op, die van de honger gaan nog steeds door.
En de terroristen van Al Qaeda zijn heus geen lieverdjes die de arme mens willen bevrijden. Maar als symbool vond ik het wel leuk.
Gelukkig dan maar dat hij nooit goed heeft opgelet tijdens de scheikundelessenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:21 schreef Zienswijze het volgende:
Van MSNBC: (Amerikaanse nieuwszender):
[..]
- Man reisde zonder retourticket
- Wellicht een bekende op een terreurlijst
http://www.msnbc.msn.com/id/34592031/ns/us_news-crime_and_courts/
Wat Kees22 doet is helemaal geen verheerlijken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeah, dat zal ze leren die vuile totaal onschuldige werknemers, dat ze mogen branden voor het feit nooit wat gedaan te hebben aan de wereldhonger.
Neem m'n cynisme vooral niet kwalijk, ik denk dat ik aardig op the same page zit met je maar het verheerlijken van dergelijke praktijken gaat me veul te ver.
Deze discussie wordt snel en verward, maar dit vind ik wel duidelijk: ze waren het WTC, of liever gezegd een WTC: een World Trade Center. Gebouwen waarin de handel in de hele wereld bijeengebracht en gestuurd werd. En daarmee waren ze het symbool van het kapitalisme pur sang. Van uitbuiting en onderwerping.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch is dat wel interessant. Wat maakt die Twin Towers nou zoveel meer een symbool dan de andere dingen in New York? Naar mijn idee staat de reactie van de burgemeester van New York op de aanslagen veel meer symbool voor het westerse gevoel van vrijheid en kracht dan puur die 2 markante maar niet bijster spannende gebouwen.
Ja gelukkig maar, dat helpt niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat hij nooit goed heeft opgelet tijdens de scheikundelessen
Bekender is nog altijd beter dan beruchter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:21 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ongetwijfeld niet, maar het zal je niet verbazen als ik zeg dat je zelf wat bekender te boek staat dan de doorsnee FOK!ker.
Ik zal je morgen even een PM sturen met uitleg om dit topic niet te vergallen als je daarmee akkoord gaat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch zou het wel interessant zijn wanneer je dat wat uitgebreider uit zou kunnen leggen. Want ik had nou niet echt het gevoel dat die torens nou zoveel meer voor New York of de VS stonden dan andere gebouwen. Dan was de aanslag op het pentagon symbolisch gezien sterker.
Je kunt ook niet alles altijd voor 100% controleren. Dan blijft er ook geen beschaafde samenleving meer over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar, dat helpt niet...
De volgende is iets slimmer en bij hem lukt het wel...
Het hoeft maar 1x mis te gaan! En Nederland is hier echt niet op voorbereid...
Prima.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef De_Ruyter het volgende:
Ik zal je morgen even een PM sturen met uitleg om dit topic niet te vergallen als je daarmee akkoord gaat.
Je wordt getolereerd, maar als je weer zo doordraait als met je vorige account lig je er weer af.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Bekender is nog altijd beter dan beruchter.![]()
Ik ga niet zoeken en speuren, NWS en POL barst van de eeuwig nieuwe kloontjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:18 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja dit is niet m'n eerste account.
En ik ga niet uitleggen waar de Twin Towers voor stonden, met een beetje fantasie moet dat wel mogelijk zijn om er zelf achter te komen lijkt me, en het is niet echt on topic.
Wees niet bang, ik heb al uitvoerige discussies gehad achter de schermen hierover, het is me wel duidelijk. Toch bedankt dat je het nou meld, en dat meen ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wordt getolereerd, maar als je weer zo doordraait als met je vorige account lig je er weer af.
/offtopic
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Specifiek dat, de rest kan me eigenlijk aan m'n reet roesten. Oh noem het hypocriet of vreemd, dat is het ook hoor.
En het gaat me aan het hart omdat ik ben opgegroeid met de Twin Towers als persoonlijk symbool voor alles wat ik wou bereiken en waar ik voor stond. Het was MIJN opinie van waar ik waarde aan hechtte, en dat werd voor m'n ogen live op de televisie vernietigd op de manier die je wel hebt kunnen zien.
Verder hoef ik niet uit te leggen waarom ik ik de Twin Towers zo symbolisch vond volgens mij, dat lijkt me aan m'n postgedrag door 2009 en onderschrift wel duidelijk.
De_Ruyter, ik snap je niet. Werkelijk niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:51 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Als ik het zie, dan moet ik nog huilen inderdaad, vandaar dat ik er bloedserieus over ben, en elke idioot die denkt namens een of andere religieuze mafkees een vliegtuig op te blazen, of een trein, of een bus, of een metro die krijgt van mij geen genade, weg ermee. Ik vind het geen mensen meer, geef mij maar de Bush doctrine, neem hun rechten af en pleur ze in Guantanamo.
[..]
Ik vind van wel, en ik heb er altijd achter gestaan.
Maar je kan wel strenger controleren. Zoals ze in Londen bijvoorbeeld doen. De controle op Schiphol is een lachtertje. Ook met vluchten Nederland-Amerika.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je kunt ook niet alles altijd voor 100% controleren. Dan blijft er ook geen beschaafde samenleving meer over.
Hij heeft last van tunnelvisie, er staat niet voor niks "neo-con"in z'n ondertitel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:28 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De_Ruyter, ik snap je niet. Werkelijk niet.
Je moet huilen om de mensen die in het WTC een gruwelijke dood stierven.
Maar je triomfeert bij het idee dat er mensen in Guantanamo Bay kreperen?
Hoe kan dat nou?
De reactie van Bush was inderdaad laughable zoals gewoonlijk. Wat me het meest stoort is het feit dat 'ie het altijd zo noodzakelijk acht de essentie te leggen bij represailles ipv medeleven met zn bigger dick foreign policy.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De reactie van de burgemeester was er een van kracht na een aanval. Dat had niks meer te maken met de symbolische waarde van de WTC, maar meer met de geschoktheid van een stad na een aanval. Dus een terechte en sterke reactie. Dit i.t.t. ot de reactie van Bush, die reageerde als een stomme zak en een laf PR-praatje hield.
Je hoeft niks uit te leggen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)l-op-te-blazen.dhtmlquote:Volgens de verdachte hing er buskruit aan zijn been. In combinatie met enkele chemische producten moest dat uiteindelijk een explosie veroorzaken. De autoriteiten, die eerst uitgingen van voetzoekers, onderzoeken nu of de man ernstig genomen moet worden. Allicht wel, want -ook al had hij nog geen vliegverbod gekregen- zijn naam prijkte al in een database van 'in het oog te houden verdachten'.
Abdulmutallab is een ingenieursstudent aan de universiteit van Londen. Volgens zijn visum reisde hij naar de VS om een religieuze ceremonie bij te wonen. Zijn explosiemateriaal zou hij in Jemen opgepikt hebben, net als zijn instructies over wanneer hij moest toeslaan.
Oh, my, is het Whiskey_Tango. Geen wonder dat de koningin zo uithaalde over de onmenselijkheid van online contacten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wordt getolereerd, maar als je weer zo doordraait als met je vorige account lig je er weer af.
/offtopic
Oh jawel, op Whiskey_Tango.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je het helemaal niet gepost in 2009 (nou ja in de laatste twee weken ervan),
Niet afzeiken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft last van tunnelvisie, er staat niet voor niks "neo-con"in z'n ondertitel.
Ben jij moderator geworden of lekt er iemand?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:27 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Wees niet bang, ik heb al uitvoerige discussies gehad achter de schermen hierover, het is me wel duidelijk. Toch bedankt dat je het nou meld, en dat meen ik.
Neo-cons; extreem pessimistische kijk op de staat van de wereld en extreem optimistische kijk hoe snel en ingrijpend ze die kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft last van tunnelvisie, er staat niet voor niks "neo-con"in z'n ondertitel.
Niemand lekt, en ik ben geen moderator. Ik kreeg een formele waarschuwing.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:45 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ben jij moderator geworden of lekt er iemand?
Oh, ik wist niet dat je hele discussies kon hebben over een formele waarschuwing. Veel mensen worden gewoon geband zonder al te veel geneuzel en zeker recidivisten. Curieus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:47 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Niemand lekt, en ik ben geen moderator. Ik kreeg een formele waarschuwing.
Hoezo recidivisten, wat heb ik verkeerd gedaan sinds ik op De_Ruyter post? Ga je het nu ineens op de man spelen in dit topic, daar heb ik helemaal geen zin aan. Laten we ontopic blijven oké?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat je hele discussies kon hebben over een formele waarschuwing. Veel mensen worden gewoon geband zonder al te veel geneuzel en zeker recidivisten. Curieus.
Heb je nu het nu over Whiskey_Tango of die Nigeriaan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef C_N het volgende:
onderzoeken nu of de man ernstig genomen moet worden. Allicht wel,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Om hem nu weer ernstig te nemen ??![]()
ik denk dat had hij nu ook weer niet verwacht.![]()
Maar zonder gekheid jammer van sommigen reacties hier.
En dat hij maar land mag brommen.en ernstig genomen word.
Ik meen dat Frutsel je aansprak op je Whiskey_Tango identiteit en kennelijk een mod via pm. Niet ik. Scroll gewoon terug en je zult het zien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:51 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Hoezo recidivisten, wat heb ik verkeerd gedaan sinds ik op De_Ruyter post? Ga je het nu ineens op de man spelen in dit topic, daar heb ik helemaal geen zin aan. Laten we ontopic blijven oké?
Vet van mij: Nee, dat klinkt niet belachelijk, want dat is een houding die voor veel mensen geldt. Maar ik vind die houding niet terecht, want arrogant. En vooral: beperkend voor heel veel anderen. Het is een variant op het recht van de sterkste, en beschaving is voor mij nou juist dat het recht van de sterkste gematigd wordt door rechtvaardigheid. Die torens, en hun uittorening boven de getto's en slums van de hele wereld, betekenen voor mij de arrogantie van de macht. En ik vond het terecht en een zekere verademing, dat die arrogantie een schop in zijn ballen kreeg. Doe maar gewoon!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:41 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oh jawel, op Whiskey_Tango.
En aangezien iedereen hier zich afvraagt waar mijn mening op gebaseerd is; ik vind/vond de Twin Towers symbool staan voor de economische kracht van het westen, het kapitalisme. De mogelijkheid om zo hoog te komen met ons systeem en de vrijheid die daar mee kwam.
Ik zelf heb me altijd voorgehouden dat als er ook maar één functie was die ik wou hebben, dat het dan in de Twin Towers zou moeten zijn. Het klinkt waarschijnlijk belachelijk, maar voor mij symboliseerden die torens alles wat goed is aan ons stelsel en hoe die hoog boven alles uit torent.
Tijdens de aanslagen om dan te zien dat al die mensen die daar werkten (wat ik ook wou) werden vermoord om juist die reden, dat trok ik mezelf aan, want ik kon mezelf terugvinden daarin. Om dan te zien dat heel de stad probeert die mensen te redden, de brand te blussen en daar bij om te komen dan greep mij dat aan.
Niet om die gebouwen omdat ze zo hoog waren, of omdat ze van beton waren, maar wat ze symboliseerden voor mij persoonlijk! Hoe ik mijn carrière wou zien, wat ik belangrijk vind, hoe de bevolking daar hielp en samenwerkte om die mensen te helpen, en hoe dat allemaal in koele bloede is afgelopen.
Dus nee, niet om een of andere tunnelvisie, maar omdat ik mezelf terugzag in die mensen die daar in die toren zaten.
En omdat ik het als een aanval zag op het kapitalisme en onze vrijheden, maar dat werd al eerder aardig goed verwoord door Kees22 volgens mij.
Volgens de verdachte hing er buskruit aan zijn been. In combinatie met enkele chemische producten moest dat uiteindelijk een explosie veroorzaken. De autoriteiten, die eerst uitgingen van voetzoekers, onderzoeken nu of de man ernstig genomen moet worden. Allicht wel, want -ook al had hij nog geen vliegverbod gekregen- zijn naam prijkte al in een database van 'in het oog te houden verdachten'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:51 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heb je nu het nu over Whiskey_Tango of die Nigeriaan?
Dat was remlof die de waarschuwing herhaalde, ik lieg geen woord wat ik zei. Ik vind het dan ook vreemd dat je het curieus noemt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik meen dat Frutsel je aansprak op je Whiskey_Tango identiteit en kennelijk een mod via pm. Niet ik. Scroll gewoon terug en je zult het zien.
Ik denk dat onze meningen daar dan scheiden, want ik zie het niet als arrogantie maar als grootsheid van een natie en haar systeem.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Vet van mij: Nee, dat klinkt niet belachelijk, want dat is een houding die voor veel mensen geldt. Maar ik vind die houding niet terecht, want arrogant. En vooral: beperkend voor heel veel anderen. Het is een variant op het recht van de sterkste, en beschaving is voor mij nou juist dat het recht van de sterkste gematigd wordt door rechtvaardigheid. Die torens, en hun uittorening boven de getto's en slums van de hele wereld, betekenen voor mij de arrogantie van de macht. En ik vond het terecht en een zekere verademing, dat die arrogantie een schop in zijn ballen kreeg. Doe maar gewoon!
Anderzijds was de betrokkenheid van de burgemeester en de andere bewoners juist stimulerend. Maar die betrokkenheid en inzet waren een uiting van medemenselijkheid met de slachtoffers. En van kracht en vastbeslotenheid m zich niet te laten kisten
Ik bedoeld Remlof. Domme vergissing.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Dat was remlof die de waarschuwing herhaalde, ik lieg geen woord wat ik zei. Ik vind het dan ook vreemd dat je het curieus noemt.
Dat moet een misverstand zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik denk dat onze meningen daar dan scheiden, want ik zie het niet als arrogantie maar als grootsheid van een natie en haar systeem.
Daar kan ik niks over vinden, wel dit: More plane terror plots 'likely'.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef SoldMayor het volgende:
Er schijnt ook iets met een 2de vlucht van uit Amsterdam aan de hand geweest te zijn. Maar ze denken niet dat het met deze vlucht te maken heeft.
Die discussie kan verder in Is het politieke & maatschappelijke klimaat voorgoed ver... of een nieuw topic.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dat moet een misverstand zijn.
Een van de argumenten voor de superioriteit van het systeem van de VSvA is "the balance of powers". Naast de trias politica is er ook een systeem gebouwd, waardoor de diverse politieke, economische en maatschappelijke machten elkaar in evenwicht houden en corrigeren.
Naar mijn idee wordt het recht van de sterkste daardoor gematigd en daar ben ik blij om.
Maar jij suggereert hier nu, dat je het recht van de sterkste groots vindt.
Tov de toekomst ziet er weer gezellig uit .quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over vinden, wel dit: More plane terror plots 'likely'.
Dat artikel is wel uit september hè, maar het werd aangehaald op de BBC News site in relatie tot het nieuws in de OP.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef C_N het volgende:
[..]
Tov de toekomst ziet er weer gezellig uit .
Mij best.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Die discussie kan verder in Is het politieke & maatschappelijke klimaat voorgoed ver... of een nieuw topic.
Ja, ik heb het gezien idd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat artikel is wel uit september hè, maar het werd aangehaald op de BBC News site in relatie tot het nieuws in de OP.
Mislukte aanslag op vlucht Amsterdam-Detroitquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Mij best.
Maar waar gaat dit topic dan verder over?
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat al het internetverkeer opslaan niet genoeg is, maar met een centrale databank met vingerafdrukken van alle Nederlanders was dit dus nooit gebeurd![]()
Onze overheid blijft een lachertje. Zonder enig bezwaar een complete samenleving criminaliseren, maar zelfs op een fucking vliegveld geen internationaal bekende crimineel aan de grond kunnen houden. Wat een vertoning
Hoewel dat op het eerste gezicht een niet onredelijk standpunt lijkt, is het niet onbelangrijk dat wat voor de een een terrorist is, voor de ander een vrijheidstrijder is. Ik zeg daarbij niet dat ik het er niet mee eens ben, maar het kan geen kwaad je te realiseren dat een 'dood aan de vijand' (want dat is het) ook door de vijand gebruikt wordt.quote:
...en wat ironisch genoeg wel eens effectiever tegen terrorisme zou kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef du_ke het volgende:
Tja Dan doen de miljoenen aids, malaria en kankerpatienten jaarlijks me toch meer dan die paar duizend tragisch omgekomen New Yorkers. En met de miljarden die sindsdien zijn uitgegeven hadden op dat vlak ook veel meer mensen geholpen kunnen worden...
Ik kan je uit de droom helpen; de controle op de VS is net zo lachwekkend als hier. En heel kort door de bocht: als het niet piept, is de kans dat je het aan boord krijgt vrij groot.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef Zienswijze het volgende:
Controle is op Amsterdam misgegaan. Nederland he, zo naief als een klontje. De moord op Theo v. Gogh zag ook vrijwel niemand aankomen.![]()
In elk geval zijn ze in de USA natuurlijk strenger. Maar ook in Londen zijn ze strenger. Toen ik in 2006 vanuit Londen vloog, moest iedereen zijn schoenen uitdoen. Plus dubbele controles.
Tsja. Als iemand begint met posten over alles waat het WTC symbool voor stond, dan loop je het risico dat mensen er op wijzen waar het WTC ook symbool voor stond. Dat staat los van de individuele slachtoffers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef 2dope het volgende:
Yeah, dat zal ze leren die vuile totaal onschuldige werknemers, dat ze mogen branden voor het feit nooit wat gedaan te hebben aan de wereldhonger.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:30 schreef reem het volgende:
Ik ben zeer blij dat er morgen geen verkiezingen zijn in Nederland.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Omdat ie graag van z'n zondag wil genieten denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |