quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gemene buurjongen gooide ooit een rotje naar je?
Normaal ben ik wel van de humor en cynisme, maar hier ben ik echt bloedserieus over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je gemene buurjongen gooide ooit een rotje naar je?
Doe niet zo vaag en vertel dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:40 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel van de humor en cynisme, maar hier ben ik echt bloedserieus over.
In Nederland is iig de geschreven media niet veel anders.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef Chooselife het volgende:
Het is een Amerikaans nieuwsbericht, dus het zou zomaar een opgeblazen boterhamzakje kunnen zijn. Zo paranoïde als ze daar zijn .
tja als je direct over doodstraffen enzo begin dan vind het erg lastig om iemand serieus te nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:40 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel van de humor en cynisme, maar hier ben ik echt bloedserieus over.
Wat denk je zelf snuggere, vliegtuigaanvallen binnen de Verenigde Staten, even denken..quote:
Geen genade voor terroristen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja als je direct over doodstraffen enzo begin dan vind het erg lastig om iemand serieus te nemen.
Ja ja, dat heb ik ook op tv gezien inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:44 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Wat denk je zelf snuggere, vliegtuigaanvallen binnen de Verenigde Staten, even denken..
Ja dat is een groot succes gebleken in Afghanistanquote:
Ook nog steeds slapeloze nachten daarvan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja ja, dat heb ik ook op tv gezien inderdaad.
Nee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook nog steeds slapeloze nachten daarvan?
Als ik het zie, dan moet ik nog huilen inderdaad, vandaar dat ik er bloedserieus over ben, en elke idioot die denkt namens een of andere religieuze mafkees een vliegtuig op te blazen, of een trein, of een bus, of een metro die krijgt van mij geen genade, weg ermee. Ik vind het geen mensen meer, geef mij maar de Bush doctrine, neem hun rechten af en pleur ze in Guantanamo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook nog steeds slapeloze nachten daarvan?
Ik vind van wel, en ik heb er altijd achter gestaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja dat is een groot succes gebleken in Afghanistan
Daar geef ik je volmondig gelijk in.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verandert helaas weinig aan het feit dat wij onder het mom van veiligheid onze privacy wordt ingeperkt, terwijl de eerste de beste Nigeriaan, die ook nog op een zwarte lijst staat, gewoon met chemicalien een aanslag kan plegen....
http://www.cnn.com/2009/T(...)ecrackers/index.htmlquote:Passengers described brief moments of panic on board, as screams erupted and flight attendants ran for fire extinguishers. One woman told CNN affiliate WDIV that a man threw a blanket over the suspect's legs to help put out the small fire.
"It was terrifying," Richelle Keepman said. "I think we all thought we weren't going to land, we weren't going to make it."
Passenger Elias Fawaz told WDIV that the explosion sounded "like a balloon being popped" and said he could smell smoke.
Tja Dan doen de miljoenen aids, malaria en kankerpatienten jaarlijks me toch meer dan die paar duizend tragisch omgekomen New Yorkers. En met de miljarden die sindsdien zijn uitgegeven hadden op dat vlak ook veel meer mensen geholpen kunnen worden...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:51 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Als ik het zie, dan moet ik nog huilen inderdaad,
Tja voor ik iemand geen mens meer vind moet er wel heel veel gebeuren. En je moet je ook ernstig afvragen wie er nou mee geholpen is wanneer deze mensen in Guantanamo gegooid worden... Goedkope wraakmotieven zijn leuk en aardig maar schiet je er iets mee op?quote:vandaar dat ik er bloedserieus over ben, en elke idioot die denkt namens een of andere religieuze mafkees een vliegtuig op te blazen, of een trein, of een bus, of een metro die krijgt van mij geen genade, weg ermee. Ik vind het geen mensen meer, geef mij maar de Bush doctrine, neem hun rechten af en pleur ze in Guantanamo.
[..]
Ok dan verschillen we daarover van mening. Volgens mij is de wereldwijde terrorismedreiging niet significant afgenomen sinds de invasie van Afghanistan.quote:Ik vind van wel, en ik heb er altijd achter gestaan.
Controle is op Amsterdam misgegaan. Nederland he, zo naief als een klontje. De moord op Theo v. Gogh zag ook vrijwel niemand aankomen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ik maar elke keer als ik vlieg als een volslagen mongool m'n vloeistoffen in kleine verpakkingen in een klein zakje doen. En de eerste de beste terrorist lukt 't blijkbaar prima om én vloeistoffen én raar poeder aan boord te brengen?
Waarom criminaliseren we 99,99% van de reizigers terwijl het - zoals je kon zien aankomen - het toch niet lukt om aanslagen tegen te houden?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |