Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:28 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat al het internetverkeer opslaan niet genoeg is, maar met een centrale databank met vingerafdrukken van alle Nederlanders was dit dus nooit gebeurd![]()
Onze overheid blijft een lachertje. Zonder enig bezwaar een complete samenleving criminaliseren, maar zelfs op een fucking vliegveld geen internationaal bekende crimineel aan de grond kunnen houden. Wat een vertoning
Hoewel dat op het eerste gezicht een niet onredelijk standpunt lijkt, is het niet onbelangrijk dat wat voor de een een terrorist is, voor de ander een vrijheidstrijder is. Ik zeg daarbij niet dat ik het er niet mee eens ben, maar het kan geen kwaad je te realiseren dat een 'dood aan de vijand' (want dat is het) ook door de vijand gebruikt wordt.quote:
...en wat ironisch genoeg wel eens effectiever tegen terrorisme zou kunnen zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef du_ke het volgende:
Tja Dan doen de miljoenen aids, malaria en kankerpatienten jaarlijks me toch meer dan die paar duizend tragisch omgekomen New Yorkers. En met de miljarden die sindsdien zijn uitgegeven hadden op dat vlak ook veel meer mensen geholpen kunnen worden...
Ik kan je uit de droom helpen; de controle op de VS is net zo lachwekkend als hier. En heel kort door de bocht: als het niet piept, is de kans dat je het aan boord krijgt vrij groot.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef Zienswijze het volgende:
Controle is op Amsterdam misgegaan. Nederland he, zo naief als een klontje. De moord op Theo v. Gogh zag ook vrijwel niemand aankomen.![]()
In elk geval zijn ze in de USA natuurlijk strenger. Maar ook in Londen zijn ze strenger. Toen ik in 2006 vanuit Londen vloog, moest iedereen zijn schoenen uitdoen. Plus dubbele controles.
Tsja. Als iemand begint met posten over alles waat het WTC symbool voor stond, dan loop je het risico dat mensen er op wijzen waar het WTC ook symbool voor stond. Dat staat los van de individuele slachtoffers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:20 schreef 2dope het volgende:
Yeah, dat zal ze leren die vuile totaal onschuldige werknemers, dat ze mogen branden voor het feit nooit wat gedaan te hebben aan de wereldhonger.
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:30 schreef reem het volgende:
Ik ben zeer blij dat er morgen geen verkiezingen zijn in Nederland.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Omdat ie graag van z'n zondag wil genieten denk ik?
Zeer zekers.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
![]()
Scherp hoor, zo op de zondagochtend.
2e Kerstdag he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zeer zekers.
Wist je bijvoorbeeld dat het zaterdag is vandaag?
Wat een walgelijke hypocriete reactie. Omdat normale mensen een verdachte nog gewoon als mens zien, een mens die gewoon rechten heeft en niet geslachtofferd mag worden aan de emoties van het gepeupel, zijn we het meteen eens met aanslagen van terroristen? Bush-doctrine, idd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Oké dan verschillen we van mening, mijn sympathie hebben ze met zo'n daad verspilt, echt compleet verspilt.
Toch noemt men dat ook een zondag hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jeps. Maar daarom nog wel zaterdag
Moge al mijn agenda's en kalenders dan eeuwig brandenquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:47 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Toch noemt men dat ook een zondag hoor.
op schiphol zijn de controles voor vluchten naar de VS bij de gates...quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:36 schreef maartena het volgende:
Het probleem zit em deels in Nigeria, deels in Nederland.
Stel, je gaat van Amsterdam naar Detroit, en dan van Detroit naar Mexico City.... dan dien je in Detroit officieel de U.S. te betreden door door de douane te gaan, de bagage op te halen, en vervolgens "in te checken" voor je volgende vlucht naar Mexico City. (Dat "inchecken" is dan niets meer dan je bagage door een security point te laten gaan, want het echte inchecken en het label printen is al in Amsterdam gebeurd).
In Amsterdam, gebeurd dat niet. Kortom, op een vlucht Lagos - Amsterdam - Detroit, en dan ook nog eens met dezefde luchtvaartmaatschappij (technisch) betekend dat iemand die in Amsterdam uitstapt, een paar gates verderop weer kan gaan zitten voor de volgende vlucht, naar Detroit. De explosieven zijn dus in Nigeria niet gezien, en ik geloof ook wel dat ze daar minder geavanceerd zijn als in Amsterdam of Detroit, en in Amsterdam was dus geen 2e controle gedaan om op een vlucht naar de VS te gaan.
En de vele onschuldige slachtoffers die gevallen zijn bij de invallen in Irak en Afghanistan.....?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef Dutchguy het volgende:
Beetje stompzinnige reacties hier. De intentie van die laffe hond was om al die onschuldige mensen met hem in de dood mee te nemen. We hebben alleen de mazzel gehad dat het niet gelukt is. Om hier dan een beetje de boel in de zeik te nemen met smileys en flauwe opmerkingen vind ik ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |