1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Is zeker al lang bezig? Dan ga ik pas zondag kijken hoor, anders wordt het niks heiro!quote:
Ja wrijf het er maar even inquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR DAN NET NIEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Eensch!quote:
Ja, is al meer dan een uur bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is zeker al lang bezig? Dan ga ik pas zondag kijken hoor, anders wordt het niks heiro!
Oh liefquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
kreeg net van Mr een trollbeads armbandje
![]()
Eensch!quote:
NIETS is overdreven zo voor Kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar even in![]()
Ik heb geena vondeten gehad, zal ik taart eten? Of is dat een beetje overdreven zo voor kerst?
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?quote:
Ja zover was ik ook nog welquote:
Da's de basislijst hequote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?
Dus pincode, sexuele voorkeur, huisnummer, haarkleur... álles willen we van je weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ooh kom op , das van de geniale abbamannenmusical Chessquote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
vh1 -> one night in bangkok
ik was dat nummer net vergeten![]()
ik twijfel nog of ik het leuk vind, maar het blijft altijd zo irritant hangen
Ik ben een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook nog wel![]()
Maar je post sinds vandaag? Of loop ik hooooooooopeloos achter. Gezellig hier he?
*pen pakt*quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?
Dus pincode, sexuele voorkeur, huisnummer, haarkleur... álles willen we van je weten!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ja stiekum vind ik musicals wel leukquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ooh kom op , das van de geniale abbamannenmusical Chess![]()
Net als Anthem en I Know Him So Well![]()
DAT is pas een musical
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemdquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik ben een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker.
Heeft u een slaapplek voor ons?Mijn vrouw is zo moe.
ja, als je een vrouw hebt stem ik tegen! ik wil alleen nog maar vrijgezelle mannen...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]OMG ik bedenk net dat ik Jilzz gekocht heb, omdat ik dat wel es wilde proeven, als ik met je mee ga doen dan gaat het vast helemaal mis hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Leg je slaapzak hier maar neer hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemd
Ik vind die oude musicals wel leuk, die nieuwe zooi trekt me niet zo, Chess is de eerste musical die wij vroegah met schoolkoor deden, daar heb ik zulke goede herinneringen aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja stiekum vind ik musicals wel leuk
maar het blijft altijd zo irritant hangen dat ik me er aan ga ergeren
Mhihihi, nou dan zit je in F&F wel goedquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ok, weet iemand een stal in de buurt?
Liefst eentje inclusief ezel en os.
Ezels en ossen in overvloed hier!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ok, weet iemand een stal in de buurt?
Liefst eentje inclusief ezel en os.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemd
dat zat ik ook te denken; je zal dat terugzien!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Tombola, dat grietje dat net de deur open deed die schaamt zich echt kapot als ze dit terug kijkt
Ze leek wel stoned
Delen danquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil die cottage waar ze nu in zitten bij AYN!
Heeeeeeeeeeeeee Lovemore, lekker gegeten??quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
tieviepee, buikje is vol en AYNIL op de TV, en de katten zitten ook aan hun kerstmaaltje, een combinatie van 2 soorten gourmet paté en een kuipje sheba
Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinadequote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovefull, lekker gegeten??
JAAAAAAAAAAA JIJ BENT OOK BEZOPEN, WHOEHOEHEOquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er zijn al bijna 2 vd 3 flessen prosecco op
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinade
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harsesquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovemore, lekker gegeten??
Prima voorafjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
en dat kreeftensoepie? klonk ook errrg lekker namelijk!
Kom nr 4 maar halen..ik lust het nietquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon heer G naar een ver land schoppen, ik geef je wel op!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil die cottage waar ze nu in zitten bij AYN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
je gaat me toch niet vertellen dat je nu al aangeschoten bent he...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nog wel ninja-edittenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harses
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!quote:
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.quote:
Schikt morgenavond u beter?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!
[..]
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.
Ah nee fak, dat was jij al he? Laat Zwab dan maar het kindeke Jezus zijn
Wie wil Maria zijn? Ik heb geen zin om te baren vanavond eigenlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
dan ben ik wel een baby met haar zegquote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
jij gaat in de reclame verder kijken???quote:
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt NIET gebaard tijdens deze kerstdagen
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te barenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer wel!!!!
![]()
en hij had toch een vrouw mee??? (er is niet echt iets vrijgezels van mijn leeftijd in deze sc he?)
* Greys steekt nog een sigaretje opquote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te baren
Misschien was het zijn invisible friend vrouw? Ik zal nog even voor je door vissen
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
wel de verpakking eraf halen dan hequote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
ik ga nog een poging doen de oven te gebruiken zonder er iets van plastic in te gooien...
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschap
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...)
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voeltquote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIER???
Als in; in deze slowchat???
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
Met schoenen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga even een kerstavondwandelingetje maken met het spul
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelen
zolang ik het bestaan ervan niet erken is het er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
jij gaat door voor de koelkast!quote:
Ik vind het een hele leuke meneerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wow! Die man is echt best oud! Met recht een meneer!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vannochtend een mail weggedaan via hyves aan bekenden hier in de buurt over de handdoeken actie voor DTH en heb al een paar mensen die handdoeken hebben voor me
Het is gezellig!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aangeschoten mensen, All you need is love, levende kerststalletjes... is het wel veilig hierin binnen te stappen?![]()
* De SC inspringt* Tadaa..
Mengt zich in de gekte.![]()
Ik bijna, bij die oudere meneer in het beginquote:
Zeg G ik vroeg het me net ng af..33?34?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke meneerEn zo oud istie niet denk ik hoor?
Mijn leeftijd?![]()
nee joh, ik denk wel veertig minstens... en ik vind hem ook leuk, dat wel ! Maar ik val op oudere mannen hoor, dus dat zegt niks!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke meneerEn zo oud istie niet denk ik hoor?
Mijn leeftijd?![]()
36quote:Op donderdag 24 december 2009 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg G ik vroeg het me net ng af..33?34?
ik bij de opa/oma en kleinkind...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bijna, bij die oudere meneer in het begin
quote:Goodbye, ben je laveloos ter aarde gestort?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Echt!!! erg he, ik dacht serieus jonger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Echt!!! erg he, ik dacht serieus jonger...![]()
Ik zag laatst dat een exscharrel van mij 36 was geworden, en toen dacht ik: WOW wat oud!!!!!Zeg, het is kerst heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het meisje van mr Chicka?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, ik denk wel veertig minstens... en ik vind hem ook leuk, dat wel ! Maar ik val op oudere mannen hoor, dus dat zegt niks!!!
Dat ene meisje kijkt gewoon altijd een beetje raar...
dat snap ik ook niet... maar volgens mij is zij niet echt een licht...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Whahahaaaaaaaaa dat kind helemaal verrast.
Hoe kán dat dan, als die andere twee meiden hun vriendje ook al hebben, dan kijk je er toch niet meer echt van op dat die van jou er ook staat?
Sorry lieverd...quote:
quote:
Yups, kijk maarquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Kan je die TT ook in knipperend roze maken?
Maar dan nog.... 36 is niet oudquote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Sorry lieverd...![]()
Kwam ook omdat ik zag dat ie getrouwd was enzo, en dat hij nu in echt een andere fase zit dan ik...Dan lijkt ie ook meteen ouder...
![]()
Ben jij dan ook in die richting?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry lieverd...![]()
Kwam ook omdat ik zag dat ie getrouwd was enzo, en dat hij nu in echt een andere fase zit dan ik...Dan lijkt ie ook meteen ouder...
![]()
[..]
Je beeldscherm is stukquote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
wahahahahaaaaaaaaaaa
Ik mis wel een lettertje of twee
ELISA!!! WAT DOE JE!!! MIJN TT!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
ELISA!!! WAT DOE JE!!! MIJN TT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben negen jaar jonger...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben jij dan ook in die richting?
Ja apart stel wel maar vooruit
quote:
dan moet je ook niet zo ontzettend kinderachtig doenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:27 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, weet je wat het is? Ik schat mensen waar ik "normaal" mee om ga altijd zo oud in als mezelf...![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog zin in een potje partijtje muurduwen
Edit:
Wadan? Bied jij je aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Edit:
je zei potjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Edit:
mwah, ik heb de mijne al 20 jaar niet gezien and countingquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
lijkt me echt vreselijk trouwens... je vrouw en kind zo lang niet zien...
Ik vind het maar een nuchtere lummelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
lijkt me echt vreselijk trouwens... je vrouw en kind zo lang niet zien...
Halverwege?quote:
Ben je ingepakt?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
En nu duik ik weer terug onder de kerstboom
Right back at ya, ondanks het feit dat je me een ho noemt!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Niet bijgelezen, maar euh........
MEEEERRY CHRISTMAS. HOHOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Same to youquote:Op donderdag 24 december 2009 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Niet bijgelezen, maar euh........
MEEEERRY CHRISTMAS. HOHOHOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, hij reageert iets minder... en zn moeder en zus zijn blijer!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nuchtere lummel
En hij weet er ook gewoon van. Pfffffffffff.
quote:
Bart, van op zoek naar Joseph!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Right back at ya, ondanks het feit dat je me een ho noemt!![]()
Tombola, wie is die broer?
Die met dat halflange haar? Robert kende hem?
Oh, een musicalzangert?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bart, van op zoek naar Joseph!
Ik had 'm op pauze staanquote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij gaat in de reclame verder kijken???
whoehoeoeoeoeoeo, ik had mn post ook al aangepast!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, een musicalzangert?
Hmz, no homohetero zeker?
Die gozert die zo lauwtjes reageerde bedoel je?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zat me echt te bedenken hoe oud zijn dieen dan al een kind (niet dat daar iets mis mee is ga weer eens van mezelf uit
).
GREYS!!!!!!!!! en dat uit jouw mond!!!!quote:
Ik zie jullie helemaal voor me zitten, jij naar AYIL kijkend en daarbij grinneken, kwijlen, emotioneel kijken... en dan heer G. die achter zijn pc met koptelefoon naar 24 zit te kijken met een serieuzig gezicht.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Nondeju, die broer![]()
Sorry, ik liet me even gaan
Jep diequote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gozert die zo lauwtjes reageerde bedoel je?
Ja die leek me ook wat jong!
ja, hij leek me iig jonger dan zij... maar ja, jij lijkt ook 24!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gozert die zo lauwtjes reageerde bedoel je?
Ja die leek me ook wat jong!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GREYS!!!!!!!!! en dat uit jouw mond!!!!![]()
Nee joh, ik ben van mezelf zo leuk!quote:Drank op?
Zo lelijk is heer G niet Greysquote:
Die krijgt er echt niets van meequote:Op donderdag 24 december 2009 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zie jullie helemaal voor me zitten, jij naar AYIL kijkend en daarbij grinneken, kwijlen, emotioneel kijken... en dan heer G. die achter zijn pc met koptelefoon naar 24 zit te kijken met een serieuzig gezicht.
Hebbuh?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo lelijk is heer G niet Greysalthans op de niet baard foto dan met twee beestjes op schoot
Mijn Mr is zooo Metro, die kijkt lief mee en had vandaag 2 zooo goed gekozen kado'squote:
Ah, ruilen dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is zooo Metro, die kijkt lief mee en had vandaag 2 zooo goed gekozen kado's
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbuh?
Sorry, ik ben vervelend vandaag
Maar ik vind hem ook niet lelijk hoor!
Nee af * op vingers mept.quote:
Dat gaat al vooruit, ik herinner me nog dat je niet kon zeggen "of heer G lekker was"quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbuh?
Sorry, ik ben vervelend vandaag
Maar ik vind hem ook niet lelijk hoor!
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
eerst een duidelijke foto dan zal ik eens zien of hij in de collectie past
![]()
En hij is niet lelijk nee
Ik las net dat je een trollbead (?) armband van hem hebt gekregen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is zooo Metro, die kijkt lief mee en had vandaag 2 zooo goed gekozen kado's
Nou ik zie wel dat ie niet lelijk is, maar ik zie hem natuurlijk wel vaker en ik weet natuurlijk niet of ie in de ogen van andere vrouwen 'lekker' is. Smaken verschillen nou eenmaalquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat gaat al vooruit, ik herinner me nog dat je niet kon zeggen "of heer G lekker was"
Alleen een foto waarop hij bijna een baard hadquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?
bijna, heel bijna, als je die foto een seocnde later had genomen, dan *poef* heer G met baardquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen een foto waarop hij bijna een baard had
Snap ik ook wel hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zie wel dat ie niet lelijk is, maar ik zie hem natuurlijk wel vaker en ik weet natuurlijk niet of ie in de ogen van andere vrouwen 'lekker' is. Smaken verschillen nou eenmaal
We zijn wel aan het beelddenken he, jij en ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, heel bijna, als je die foto een seocnde later had genomen, dan *poef* heer G met baard
sorry maar ik zag eht al voor me
Google maar even op trollbeadquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik las net dat je een trollbead (?) armband van hem hebt gekregen.
Wat lief.
beetje barbaars stukje uit het christendom jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef Pagan het volgende:
"Kill Them All, Let God Sort Them Out!", aldus Paus Innocentius de Derde.
Deze "kerstgedachte" draagt Demons and Wizards hier nu uit. De muziek klinkt heel wat beter als het middeleeuwse idee waarover ze zingen.
Ik heb een foto gezien dat ie meer haar had... toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor...
Hij heet geen Bart trouwens, maar Mathijs... En hij is uit 1984...![]()
Maar toch:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
tombola valt op rollatorsquote:Op donderdag 24 december 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag hem hebbenen wat is er mis met '84
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
We zijn wel aan het beelddenken he, jij en ik.![]()
Oh ik vond hem net op tv leukerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien dat ie meer haar had... toch?![]()
Verlanglijstje voor kerst:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens een topic over voorbij zien komen hier op fok.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Google maar even op trollbead
Heeeel lief ja, de armband zonder bedels maar met slotje is best prijzig en hij weet dat ik het dan niet koop.
Losse bedels wel die spaar ik dan leuk bij elkaar.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar je leert er mee leven.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
soms een zegen, soms een vloek, maar vooral heel erg afleidend
Zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een topic over voorbij zien komen hier op fok.
ik wist alleen zo gauw niet of ik het goed spelde
In welke kleuren is die van jou?
Leuk juist om die bedels los te gaan sparen.
Dan heb je ook altijd een goede cadeautip om te vragen bij verjaardagen/feestdagen/speciale gelegenheden.
Heer G met Bink!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen een foto waarop hij bijna een baard had
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Uitgewandeld, en t tweede bord toastjes zit dr in.
Ik hoop dat ik de hoeveelheid geitenkaas die de honden op hebben niet ga bezuren vannacht
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou heer G echt zo doen, dies heus wel heel lekker Greys
Joe toe beeb!quote:
die is lief idd!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vond hem net op tv leuker
Dit omaatje!
+1quote:Op donderdag 24 december 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou heer G echt zo doen, dies heus wel heel lekker Greys
nee johquote:Op donderdag 24 december 2009 23:05 schreef oh-oh het volgende:
Is dat All You Need gedoe nou nog bezig?????
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bink is écht fotogeniek.![]()
en heer G ziet er heul niet verkeerd uit
Echt niet lelijk Greysquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
omg, een oude vriend van me ziet er echt exact uit als heer g op die fotoquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh had ik dit al eens laten zien? Het verschil met toen ik Heer G ontmoette (mager bekkie) en nu vijf jaar later? Ik heb hem goed gevoederdEn oh-oh, let op het ULTIEME tsjah-hoofd van Bink daar! Whahahaaaaaahahaha!
Toen, Heer G vijf jaar en een kilo of tien geleden:
[ afbeelding ]
Nu, vijf jaar door moi gevoerd
[ afbeelding ]
Oma Dimmersquote:Op donderdag 24 december 2009 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Die oma op het eind vond ik het leukst geloof ik!
En die meneer in het begin
Hoe bekendquote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh had ik dit al eens laten zien? Het verschil met toen ik Heer G ontmoette (mager bekkie) en nu vijf jaar later? Ik heb hem goed gevoederdEn oh-oh, let op het ULTIEME tsjah-hoofd van Bink daar! Whahahaaaaaahahaha!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:06 schreef Greys het volgende:
Jep, en het vriendjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:10 schreef Maes het volgende:
Er ligt een kalkoen in mijn ijskast![]()
Jullie kijken gezellig samen tv?
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omg, een oude vriend van me ziet er echt exact uit als heer g op die foto
die eerste dan he
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Hee Greys is het niet jullie anniversary vanavond?
Jahaaaaaaa , ze waren uit eten hoor, no worries, maar op tijd terug voor All You Need, for some Lovequote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Als jij wint? Mag ik m dan kopen? Ik betaal in natura!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Wordt HeerG verloot
* lootje trekt, want wie weet win ik
Ja, vanavond jaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef Maes het volgende:
Ik zie net die foto en jij zegt 5 jaar![]()
greys heeft em dan wel vetgemest, maar tieten heeft ie nog niet geloof ikquote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Wordt HeerG verloot
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
greys heeft em dan wel vetgemest, maar tieten heeft ie nog niet geloof ik
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Als jij wint? Mag ik m dan kopen? Ik betaal in natura!
ja, en om het te vieren verloot jij hem hier!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vanavond ja
Best bijzonder dat we dat alsnog gehaald hebben he?![]()
Als ik 'm win, krijg je 'm terugquote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
Ja, vanavond ja
Superquote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, vanavond ja
wat? we doen het toch niet stiekem??quote:
ja wie had dat verwacht, terwijl die boeken zo dun zijn...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Die Harry Potter films duren echt debiel lang he?
Fijne kerst kuthoerrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik 'm win, krijg je 'm terug
Nee, da's waarquote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef tombolafan het volgende:
wat? we doen het toch niet stiekem??
Jij ookquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja wie had dat verwacht, terwijl die boeken zo dun zijn...
En nu, wil je hem nu nog? Picture this in je woonkamer?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:12 schreef ElisaB het volgende:
Wordt HeerG verloot
Nee vanavond wil ik naakt in het hooi , jezus stylequote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Trek je vannacht je kerstvrouwen pak aan?
ja... maar ik vind Snape lekker...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Die Harry Potter films duren echt debiel lang he?
tis nog een goeie drummert ookquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu, wil je hem nu nog? Picture this in je woonkamer?
(Dit is niet mijn woonkamer hoorOh en ik ben ook niet dat wijf dat er doorheen staat te blèren
)
*jaloers is.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
(Dit is niet mijn woonkamer hoorOh en ik ben ook niet dat wijf dat er doorheen staat te blèren
)
Het schijnt jaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis nog een goeie drummert ook
NOU!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, wat een érg leuke meneer!![]()
Ik zou het er zeker mee kunnen om het even plat te zeggen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, wat een érg leuke meneer!![]()
Ik zou het er zeker mee kunnen om het even plat te zeggen!
Gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Qtje wil je alsjeblieft in je quote ff het filmpje er uit halen?
Ik kan het filmpje niet offline halen van Youtube en ik zag dat zijn naam er bij stond, stom van me
Welja, zet maar neer hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
)
Tombo hoe oud ben je? Ik heb nog een leuke Coen in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOU!![]()
Wat hebben jullie allemaal mooie mannen zeg!!!![]()
(nu is er niks meer over...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... maar ik vind Snape lekker...
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOU!![]()
Wat hebben jullie allemaal mooie mannen zeg!!!![]()
(nu is er niks meer over...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Maes het volgende:
Ml, wat een leuke man en nog handig ook zo te zien
Zomaar iddquote:Op donderdag 24 december 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Merrrrrrrrci!
Waar had je dat ontbijt op bed aan verdiend? Zomaar?
Wowquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
Niet erg recent ( augustus) en niet de meest mooie maar
[ afbeelding ]
Hebbikallanggedaanpopjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, hij heeft echt een goeie kop zeg!
Eliesje, wil jij het filmpje in je quote ook weghalen alsjeblieft
Normaal kan ik een foto uit Photobucket weghalen maar dat gaat met Youtube wat lastiger
oi, nog steeds leuk!!!!quote:
Krulletjesquote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, hij heeft echt een goeie kop zeg!
Eliesje, wil jij het filmpje in je quote ook weghalen alsjeblieft
Normaal kan ik een foto uit Photobucket weghalen maar dat gaat met Youtube wat lastiger
Ik stalk je Hyves niet, je kwam hier roepen vanmorgen dat je ontbijt op bed had, troela!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zomaar idd![]()
Je stalkt mn hyves![]()
![]()
Ik deed mn ogen open, en toen stond er een dikdik voor mn neus, en 10 min later een MM met verse jus en 2 broodjes smeerkaas
Hahahaha ik vind hem wat dikker leuker hoor nu is het graatjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oi, nog steeds leuk!!!!![]()
Ben jij dat???
27...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tombo hoe oud ben je? Ik heb nog een leuke Coen in de aanbieding
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Qwea het volgende:
wacht, ik zet mijn meneer neer... en dan haal ik hem zo weer weg
Oh lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zomaar idd![]()
Je stalkt mn hyves![]()
![]()
Ik deed mn ogen open, en toen stond er een dikdik voor mn neus, en 10 min later een MM met verse jus en 2 broodjes smeerkaas
jaaaaaaaaaaaa, die krullen!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krulletjesalleen hij vindt ze lastig (is ook niet te zien hoor hij plet ze graag).
Ik heb wel die heel elegante (quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Maes het volgende:
Ik zit een leuke foto te zoeken van mijn meneer, is er niet
Coen is een vriend van mijn zoon en op zoek, hij is 25 jaarquote:
Ow jeee..maar zien willen we hem wel (* om zich heen kijkt..toch??)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Maes het volgende:
Ik zit een leuke foto te zoeken van mijn meneer, is er niet
Ook schattig overigens, zeulen met een jack russel:)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulen
als je ze later weer wist is het niet zo heeeeeeel erg denk ik toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh lief!!
En goed dat je dat eff tegen hem zegt dat je een foto op i-net wil mikken, ik heb het net gewoon gedaan.
Haal ze straks wel eff weg.
Ooh, echt?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stalk je Hyves niet, je kwam hier roepen vanmorgen dat je ontbijt op bed had, troela!
Maar echt superlief van MM!
Met sigaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel die heel elegante () van die van jou en die van mij samen?
Whoehoehoeeeeeeee
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow jeee..maar zien willen we hem wel (* om zich heen kijkt..toch??)
Ja hé, ik roep voor hij naar de kapper gaat "niet zonder terug komen!"quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, die krullen!!!!!![]()
![]()
En ik vind m ook leuker met wat meer vulling hoor... vind ik bij veel mannen trouwens (maar dan weer niet te...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulen
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Coen is een vriend van mijn zoon en op zoek, hij is 25 jaar
Nee hij heeft liever dat ik hem hier neer mik dan mezelf.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je ze later weer wist is het niet zo heeeeeeel erg denk ik toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |