Je beeldscherm is stukquote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
wahahahahaaaaaaaaaaa
Ik mis wel een lettertje of twee
ELISA!!! WAT DOE JE!!! MIJN TT!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
ELISA!!! WAT DOE JE!!! MIJN TT!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben negen jaar jonger...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben jij dan ook in die richting?
Ja apart stel wel maar vooruit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dan moet je ook niet zo ontzettend kinderachtig doenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:27 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, weet je wat het is? Ik schat mensen waar ik "normaal" mee om ga altijd zo oud in als mezelf...![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Iemand nog zin in een potje partijtje muurduwen
Edit:
Wadan? Bied jij je aan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Edit:
je zei potjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Edit:
mwah, ik heb de mijne al 20 jaar niet gezien and countingquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
lijkt me echt vreselijk trouwens... je vrouw en kind zo lang niet zien...
Ik vind het maar een nuchtere lummelquote:Op donderdag 24 december 2009 22:32 schreef tombolafan het volgende:
lijkt me echt vreselijk trouwens... je vrouw en kind zo lang niet zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |