Zeg G ik vroeg het me net ng af..33?34?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke meneerEn zo oud istie niet denk ik hoor?
Mijn leeftijd?![]()
nee joh, ik denk wel veertig minstens... en ik vind hem ook leuk, dat wel ! Maar ik val op oudere mannen hoor, dus dat zegt niks!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke meneerEn zo oud istie niet denk ik hoor?
Mijn leeftijd?![]()
36quote:Op donderdag 24 december 2009 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg G ik vroeg het me net ng af..33?34?
ik bij de opa/oma en kleinkind...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bijna, bij die oudere meneer in het begin
quote:Goodbye, ben je laveloos ter aarde gestort?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Echt!!! erg he, ik dacht serieus jonger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
Echt!!! erg he, ik dacht serieus jonger...![]()
Ik zag laatst dat een exscharrel van mij 36 was geworden, en toen dacht ik: WOW wat oud!!!!!Zeg, het is kerst heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het meisje van mr Chicka?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, ik denk wel veertig minstens... en ik vind hem ook leuk, dat wel ! Maar ik val op oudere mannen hoor, dus dat zegt niks!!!
Dat ene meisje kijkt gewoon altijd een beetje raar...
dat snap ik ook niet... maar volgens mij is zij niet echt een licht...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
Whahahaaaaaaaaa dat kind helemaal verrast.
Hoe kán dat dan, als die andere twee meiden hun vriendje ook al hebben, dan kijk je er toch niet meer echt van op dat die van jou er ook staat?
Sorry lieverd...quote:
quote:
Yups, kijk maarquote:Op donderdag 24 december 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
Kan je die TT ook in knipperend roze maken?
Maar dan nog.... 36 is niet oudquote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Sorry lieverd...![]()
Kwam ook omdat ik zag dat ie getrouwd was enzo, en dat hij nu in echt een andere fase zit dan ik...Dan lijkt ie ook meteen ouder...
![]()
Ben jij dan ook in die richting?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry lieverd...![]()
Kwam ook omdat ik zag dat ie getrouwd was enzo, en dat hij nu in echt een andere fase zit dan ik...Dan lijkt ie ook meteen ouder...
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |