wel de verpakking eraf halen dan hequote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
ik ga nog een poging doen de oven te gebruiken zonder er iets van plastic in te gooien...
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschap
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...)
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voeltquote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIER???
Als in; in deze slowchat???
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
Met schoenen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga even een kerstavondwandelingetje maken met het spul
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelen
zolang ik het bestaan ervan niet erken is het er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
jij gaat door voor de koelkast!quote:
Ik vind het een hele leuke meneerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wow! Die man is echt best oud! Met recht een meneer!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vannochtend een mail weggedaan via hyves aan bekenden hier in de buurt over de handdoeken actie voor DTH en heb al een paar mensen die handdoeken hebben voor me
Het is gezellig!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aangeschoten mensen, All you need is love, levende kerststalletjes... is het wel veilig hierin binnen te stappen?![]()
* De SC inspringt* Tadaa..
Mengt zich in de gekte.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |