1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Is zeker al lang bezig? Dan ga ik pas zondag kijken hoor, anders wordt het niks heiro!quote:
Ja wrijf het er maar even inquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR DAN NET NIEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
Eensch!quote:
Ja, is al meer dan een uur bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is zeker al lang bezig? Dan ga ik pas zondag kijken hoor, anders wordt het niks heiro!
Oh liefquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
kreeg net van Mr een trollbeads armbandje
![]()
Eensch!quote:
NIETS is overdreven zo voor Kerstquote:Op donderdag 24 december 2009 21:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar even in![]()
Ik heb geena vondeten gehad, zal ik taart eten? Of is dat een beetje overdreven zo voor kerst?
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?quote:
Ja zover was ik ook nog welquote:
Da's de basislijst hequote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?
Dus pincode, sexuele voorkeur, huisnummer, haarkleur... álles willen we van je weten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
ooh kom op , das van de geniale abbamannenmusical Chessquote:Op donderdag 24 december 2009 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
vh1 -> one night in bangkok
ik was dat nummer net vergeten![]()
ik twijfel nog of ik het leuk vind, maar het blijft altijd zo irritant hangen
Ik ben een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja zover was ik ook nog wel![]()
Maar je post sinds vandaag? Of loop ik hooooooooopeloos achter. Gezellig hier he?
*pen pakt*quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent in de F&F SC beland, had je dat in de gaten?
Dus pincode, sexuele voorkeur, huisnummer, haarkleur... álles willen we van je weten!
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ja stiekum vind ik musicals wel leukquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ooh kom op , das van de geniale abbamannenmusical Chess![]()
Net als Anthem en I Know Him So Well![]()
DAT is pas een musical
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemdquote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik ben een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker.
Heeft u een slaapplek voor ons?Mijn vrouw is zo moe.
ja, als je een vrouw hebt stem ik tegen! ik wil alleen nog maar vrijgezelle mannen...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]OMG ik bedenk net dat ik Jilzz gekocht heb, omdat ik dat wel es wilde proeven, als ik met je mee ga doen dan gaat het vast helemaal mis hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Leg je slaapzak hier maar neer hoor!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:53 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemd
Ik vind die oude musicals wel leuk, die nieuwe zooi trekt me niet zo, Chess is de eerste musical die wij vroegah met schoolkoor deden, daar heb ik zulke goede herinneringen aan.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja stiekum vind ik musicals wel leuk
maar het blijft altijd zo irritant hangen dat ik me er aan ga ergeren
Mhihihi, nou dan zit je in F&F wel goedquote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ok, weet iemand een stal in de buurt?
Liefst eentje inclusief ezel en os.
Ezels en ossen in overvloed hier!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
![]()
Ok, weet iemand een stal in de buurt?
Liefst eentje inclusief ezel en os.
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou ik zeg nee, want dan ben je over 2000 jaar beroemd
dat zat ik ook te denken; je zal dat terugzien!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
Tombola, dat grietje dat net de deur open deed die schaamt zich echt kapot als ze dit terug kijkt
Ze leek wel stoned
Delen danquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil die cottage waar ze nu in zitten bij AYN!
Heeeeeeeeeeeeee Lovemore, lekker gegeten??quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
tieviepee, buikje is vol en AYNIL op de TV, en de katten zitten ook aan hun kerstmaaltje, een combinatie van 2 soorten gourmet paté en een kuipje sheba
Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinadequote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovefull, lekker gegeten??
JAAAAAAAAAAA JIJ BENT OOK BEZOPEN, WHOEHOEHEOquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er zijn al bijna 2 vd 3 flessen prosecco op
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinade
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harsesquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovemore, lekker gegeten??
Prima voorafjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
en dat kreeftensoepie? klonk ook errrg lekker namelijk!
Kom nr 4 maar halen..ik lust het nietquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon heer G naar een ver land schoppen, ik geef je wel op!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil die cottage waar ze nu in zitten bij AYN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
je gaat me toch niet vertellen dat je nu al aangeschoten bent he...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nog wel ninja-edittenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harses
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!quote:
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.quote:
Schikt morgenavond u beter?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!
[..]
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.
Ah nee fak, dat was jij al he? Laat Zwab dan maar het kindeke Jezus zijn
Wie wil Maria zijn? Ik heb geen zin om te baren vanavond eigenlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
dan ben ik wel een baby met haar zegquote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
jij gaat in de reclame verder kijken???quote:
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt NIET gebaard tijdens deze kerstdagen
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te barenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer wel!!!!
![]()
en hij had toch een vrouw mee??? (er is niet echt iets vrijgezels van mijn leeftijd in deze sc he?)
* Greys steekt nog een sigaretje opquote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te baren
Misschien was het zijn invisible friend vrouw? Ik zal nog even voor je door vissen
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
wel de verpakking eraf halen dan hequote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
ik ga nog een poging doen de oven te gebruiken zonder er iets van plastic in te gooien...
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschap
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...)
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voeltquote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HIER???
Als in; in deze slowchat???
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
Met schoenen?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga even een kerstavondwandelingetje maken met het spul
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee als in maassluis, maar tis leuk dat je je aangesproken voelt
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh eigenlijk moeten we allemaal een vrijgezellige FOK!-er naar hier lokken en dan een soort Op Goehoeeeeeed Geluk met jou gaan spelen
zolang ik het bestaan ervan niet erken is het er nietquote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:13 schreef Greys het volgende:
Zwabbert, moet ik je nog even met je zere teenneus in de TT duwen?
jij gaat door voor de koelkast!quote:
Ik vind het een hele leuke meneerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
wow! Die man is echt best oud! Met recht een meneer!
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef Bamba het volgende:
Ik heb vannochtend een mail weggedaan via hyves aan bekenden hier in de buurt over de handdoeken actie voor DTH en heb al een paar mensen die handdoeken hebben voor me
Het is gezellig!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
Aangeschoten mensen, All you need is love, levende kerststalletjes... is het wel veilig hierin binnen te stappen?![]()
* De SC inspringt* Tadaa..
Mengt zich in de gekte.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |