Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinadequote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovefull, lekker gegeten??
JAAAAAAAAAAA JIJ BENT OOK BEZOPEN, WHOEHOEHEOquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en er zijn al bijna 2 vd 3 flessen prosecco op
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het was écht lekker, vooral die kalkoenhaas met die marinade
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harsesquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeee Lovemore, lekker gegeten??
Prima voorafjequote:Op donderdag 24 december 2009 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
en dat kreeftensoepie? klonk ook errrg lekker namelijk!
Kom nr 4 maar halen..ik lust het nietquote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
gewoon heer G naar een ver land schoppen, ik geef je wel op!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik wil die cottage waar ze nu in zitten bij AYN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
je gaat me toch niet vertellen dat je nu al aangeschoten bent he...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar nog wel ninja-edittenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ninja-edit, je kan geen eens engels meer met je lamme, maar schattige, harses
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!quote:
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.quote:
Schikt morgenavond u beter?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja gezellig, ook voor Whoop en Bink!
[..]
Zwabbert hier maakt wel een leuke Jozef met zijn lange haar.
Ah nee fak, dat was jij al he? Laat Zwab dan maar het kindeke Jezus zijn
Wie wil Maria zijn? Ik heb geen zin om te baren vanavond eigenlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
dan ben ik wel een baby met haar zegquote:Op donderdag 24 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
jij gaat in de reclame verder kijken???quote:
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wordt NIET gebaard tijdens deze kerstdagen
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te barenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wanneer wel!!!!
![]()
en hij had toch een vrouw mee??? (er is niet echt iets vrijgezels van mijn leeftijd in deze sc he?)
* Greys steekt nog een sigaretje opquote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het is dat je zegt dat je zo gaat zuipen drinken, anders kreeg ik het vermoeden dat je iets moest vertellen!
nee niet echt, als ik zo rondkijk wat er hier losloopt, denk ik dat er veel moeders gewoon gezopen en gerookt hebben tijdens de zwangerschapquote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
Please Do!!! Ik ben liefdeloos! (eeeeeh, wacht, eeh...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga echt NOOIT zin hebben om te baren
Misschien was het zijn invisible friend vrouw? Ik zal nog even voor je door vissen
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys steekt nog een sigaretje op
Zo duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |