Nee vanavond wil ik naakt in het hooi , jezus stylequote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Trek je vannacht je kerstvrouwen pak aan?
ja... maar ik vind Snape lekker...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Die Harry Potter films duren echt debiel lang he?
tis nog een goeie drummert ookquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu, wil je hem nu nog? Picture this in je woonkamer?
(Dit is niet mijn woonkamer hoorOh en ik ben ook niet dat wijf dat er doorheen staat te blèren
)
*jaloers is.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
(Dit is niet mijn woonkamer hoorOh en ik ben ook niet dat wijf dat er doorheen staat te blèren
)
Het schijnt jaquote:Op donderdag 24 december 2009 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis nog een goeie drummert ook
NOU!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, wat een érg leuke meneer!![]()
Ik zou het er zeker mee kunnen om het even plat te zeggen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, wat een érg leuke meneer!![]()
Ik zou het er zeker mee kunnen om het even plat te zeggen!
Gedaanquote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
Qtje wil je alsjeblieft in je quote ff het filmpje er uit halen?
Ik kan het filmpje niet offline halen van Youtube en ik zag dat zijn naam er bij stond, stom van me
Welja, zet maar neer hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
)
Tombo hoe oud ben je? Ik heb nog een leuke Coen in de aanbiedingquote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOU!![]()
Wat hebben jullie allemaal mooie mannen zeg!!!![]()
(nu is er niks meer over...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja... maar ik vind Snape lekker...
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOU!![]()
Wat hebben jullie allemaal mooie mannen zeg!!!![]()
(nu is er niks meer over...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:23 schreef Maes het volgende:
Ml, wat een leuke man en nog handig ook zo te zien
Zomaar iddquote:Op donderdag 24 december 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Merrrrrrrrci!
Waar had je dat ontbijt op bed aan verdiend? Zomaar?
Wowquote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef Ml-etje het volgende:
Niet erg recent ( augustus) en niet de meest mooie maar
[ afbeelding ]
Hebbikallanggedaanpopjequote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, hij heeft echt een goeie kop zeg!
Eliesje, wil jij het filmpje in je quote ook weghalen alsjeblieft
Normaal kan ik een foto uit Photobucket weghalen maar dat gaat met Youtube wat lastiger
oi, nog steeds leuk!!!!quote:
Krulletjesquote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, hij heeft echt een goeie kop zeg!
Eliesje, wil jij het filmpje in je quote ook weghalen alsjeblieft
Normaal kan ik een foto uit Photobucket weghalen maar dat gaat met Youtube wat lastiger
Ik stalk je Hyves niet, je kwam hier roepen vanmorgen dat je ontbijt op bed had, troela!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zomaar idd![]()
Je stalkt mn hyves![]()
![]()
Ik deed mn ogen open, en toen stond er een dikdik voor mn neus, en 10 min later een MM met verse jus en 2 broodjes smeerkaas
Hahahaha ik vind hem wat dikker leuker hoor nu is het graatjes.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oi, nog steeds leuk!!!!![]()
Ben jij dat???
27...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:25 schreef Maes het volgende:
[..]
Tombo hoe oud ben je? Ik heb nog een leuke Coen in de aanbieding
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulenquote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Qwea het volgende:
wacht, ik zet mijn meneer neer... en dan haal ik hem zo weer weg
Oh lief!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zomaar idd![]()
Je stalkt mn hyves![]()
![]()
Ik deed mn ogen open, en toen stond er een dikdik voor mn neus, en 10 min later een MM met verse jus en 2 broodjes smeerkaas
jaaaaaaaaaaaa, die krullen!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Krulletjesalleen hij vindt ze lastig (is ook niet te zien hoor hij plet ze graag).
Ik heb wel die heel elegante (quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Maes het volgende:
Ik zit een leuke foto te zoeken van mijn meneer, is er niet
Coen is een vriend van mijn zoon en op zoek, hij is 25 jaarquote:
Ow jeee..maar zien willen we hem wel (* om zich heen kijkt..toch??)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Maes het volgende:
Ik zit een leuke foto te zoeken van mijn meneer, is er niet
Ook schattig overigens, zeulen met een jack russel:)quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulen
als je ze later weer wist is het niet zo heeeeeeel erg denk ik toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh lief!!
En goed dat je dat eff tegen hem zegt dat je een foto op i-net wil mikken, ik heb het net gewoon gedaan.
Haal ze straks wel eff weg.
Ooh, echt?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stalk je Hyves niet, je kwam hier roepen vanmorgen dat je ontbijt op bed had, troela!
Maar echt superlief van MM!
Met sigaar?quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel die heel elegante () van die van jou en die van mij samen?
Whoehoehoeeeeeeee
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow jeee..maar zien willen we hem wel (* om zich heen kijkt..toch??)
Ja hé, ik roep voor hij naar de kapper gaat "niet zonder terug komen!"quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, die krullen!!!!!![]()
![]()
En ik vind m ook leuker met wat meer vulling hoor... vind ik bij veel mannen trouwens (maar dan weer niet te...)
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van jou hebbik al live gezien, twee keer zelfs, en allebei de keren liep ie met een Jack Russel te zeulen
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Coen is een vriend van mijn zoon en op zoek, hij is 25 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |