Ah, ruilen dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is zooo Metro, die kijkt lief mee en had vandaag 2 zooo goed gekozen kado's
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbuh?
Sorry, ik ben vervelend vandaag
Maar ik vind hem ook niet lelijk hoor!
Nee af * op vingers mept.quote:
Dat gaat al vooruit, ik herinner me nog dat je niet kon zeggen "of heer G lekker was"quote:Op donderdag 24 december 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbuh?
Sorry, ik ben vervelend vandaag
Maar ik vind hem ook niet lelijk hoor!
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
eerst een duidelijke foto dan zal ik eens zien of hij in de collectie past
![]()
En hij is niet lelijk nee
Ik las net dat je een trollbead (?) armband van hem hebt gekregen.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mijn Mr is zooo Metro, die kijkt lief mee en had vandaag 2 zooo goed gekozen kado's
Nou ik zie wel dat ie niet lelijk is, maar ik zie hem natuurlijk wel vaker en ik weet natuurlijk niet of ie in de ogen van andere vrouwen 'lekker' is. Smaken verschillen nou eenmaalquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat gaat al vooruit, ik herinner me nog dat je niet kon zeggen "of heer G lekker was"
Alleen een foto waarop hij bijna een baard hadquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?
bijna, heel bijna, als je die foto een seocnde later had genomen, dan *poef* heer G met baardquote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen een foto waarop hij bijna een baard had
Snap ik ook wel hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik zie wel dat ie niet lelijk is, maar ik zie hem natuurlijk wel vaker en ik weet natuurlijk niet of ie in de ogen van andere vrouwen 'lekker' is. Smaken verschillen nou eenmaal
We zijn wel aan het beelddenken he, jij en ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bijna, heel bijna, als je die foto een seocnde later had genomen, dan *poef* heer G met baard
sorry maar ik zag eht al voor me
Google maar even op trollbeadquote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik las net dat je een trollbead (?) armband van hem hebt gekregen.
Wat lief.
beetje barbaars stukje uit het christendom jaquote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef Pagan het volgende:
"Kill Them All, Let God Sort Them Out!", aldus Paus Innocentius de Derde.
Deze "kerstgedachte" draagt Demons and Wizards hier nu uit. De muziek klinkt heel wat beter als het middeleeuwse idee waarover ze zingen.
Ik heb een foto gezien dat ie meer haar had... toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je alleen de beestjes op schoot foto gezien? Meer toch al?
Je mag hem hebbenquote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel hoor...
Hij heet geen Bart trouwens, maar Mathijs... En hij is uit 1984...![]()
Maar toch:![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
tombola valt op rollatorsquote:Op donderdag 24 december 2009 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag hem hebbenen wat is er mis met '84
quote:Op donderdag 24 december 2009 22:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
We zijn wel aan het beelddenken he, jij en ik.![]()
Oh ik vond hem net op tv leukerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een foto gezien dat ie meer haar had... toch?![]()
Verlanglijstje voor kerst:
[ afbeelding ]
Ik heb er wel eens een topic over voorbij zien komen hier op fok.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Google maar even op trollbead
Heeeel lief ja, de armband zonder bedels maar met slotje is best prijzig en hij weet dat ik het dan niet koop.
Losse bedels wel die spaar ik dan leuk bij elkaar.
[ afbeelding ]
Dat wel, maar je leert er mee leven.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
soms een zegen, soms een vloek, maar vooral heel erg afleidend
Zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 22:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens een topic over voorbij zien komen hier op fok.
ik wist alleen zo gauw niet of ik het goed spelde
In welke kleuren is die van jou?
Leuk juist om die bedels los te gaan sparen.
Dan heb je ook altijd een goede cadeautip om te vragen bij verjaardagen/feestdagen/speciale gelegenheden.
Heer G met Bink!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Alleen een foto waarop hij bijna een baard had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |