Dus daar kunnen we ook mooi in bijdragen.quote:De maandelijkse kosten zijn ongeveer 1000¤, en met de volgende 1000¤ een hele maand lang 50 kinderen worden opgevangen, er een hele wijk naar de dokter kan, 5 mensen een salaris ontvangen voor de zorg van de kinderen, de hele wijk naar de dokter kan en 5 families rijst ontvangen.
Wil je ook zo'n kek icoontje? Gebruik dan deze:quote:Op zondag 20 december 2009 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Omdat we in V&A veel topics van jullie zien (wat we onwijs cool vinden) die niet juist geopend worden wilde we jullie het volgende vragen (misschien ook om in de openingspost mee te te nemen:
Als je een topic opent zet dan in de titel:
[TK][Madalief] Product
En in je openingspost desnoods het plaatje van Madalief
1
2[img]http://i.fokzine.net/upload/091212_8631_fokvoor_madalief_rozegroen2.jpg[/img]
http://forum.fok.nl/topic/1382453
En dan ook niet vergeten om onderin de juiste filter in te stellen (aanbod/gezocht)
Nu is het topic duidelijker en weten de kopers ook meteen om wat voor actie het gaat en dat de opbrengst goed terecht komt
Ik moet nog meer aanpassen in de OP zelfs!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:00 schreef automatic_ het volgende:
tvp
Edit; je moet de tussenstand nog aanpassen in de OP
¤2010 als 2010 begint.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:
¤ 2.000 is al een heel mooi bedrag. Tot wanneer loopt de actie?
Tot en met 31 december.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef UIO_AMS het volgende:
¤ 2.000 is al een heel mooi bedrag. Tot wanneer loopt de actie?
Ik word er helemaal blij van.quote:Vandaag waren we getuige van de kerstviering van de kindjes in hun kerk. Ik krakend wit gekleed gaven ze een voorstelling met vooral veel kerstliedjes. Zo lief, en te zien wat een ontzettend brave kindjes ze toch zijn. Jongens van 18 die met een big smile kerstliedjes staan te zingen, en heel blij zijn met de snoepjes die ze daarvoor krijgen. Kun je je in Nederland toch niet voorstellen.
Morgen is de kerstlunch en staat er kip, varkensvlees, met (hoe raadt je het?) rijst komkommersla, frisdrank en letchi's na op het menu. We zijn met meer dan zestig mensen, inclusief de moeders van de 30 kinderen die we ook opvangen.
We zullen op jullie toasten, ok?
Toch wel positief emo hoop ik?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:43 schreef YPPY het volgende:
Dat mailtje over de kerstviering.word er helemaal emo van en dat terwijl ik net saw 4 (- 20 minuten) heb zitten kijken.
Doet me denken aan deze soundtrack.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
En nog even de mail die ik vanmiddag uit Madagascar kreeg:
[..]
Ik word er helemaal blij van.
Als je langs een kerk loopt in Madagascar en er is een dienst bezig, dan hoor je deze muziek:
Hier heb je toch veel meer aan dan aan anderhalf uur ellenbogenwerk bij de AH XL manquote:Op donderdag 24 december 2009 21:31 schreef Liejannuh het volgende:
En nog even de mail die ik vanmiddag uit Madagascar kreeg:
[..]
Ik word er helemaal blij van.
Mooi ook!quote:Op donderdag 24 december 2009 22:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Doet me denken aan deze soundtrack.
Leuk he?! Ik werd ook helemaal blij toen ik het zag. Nu wist ik dat natuurlijk al, maar vond het wel heel leuk dat het zo expliciet genoemd staat.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:53 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk van die reisgids Liejannuh. Als daar iemand op vakantie gaat, dan kan die gewoon zie wat er is gebeurd. En misschien wel foto's maken van de nieuwe klas en het geverfde huis en van de rapporten van de kinderen die nog een jaar naar school gaan.
Ja! Dat is jammer! Gewoon regelmatig je topic omhoog schoppen. Dat doe ik ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:45 schreef KingShakur het volgende:
Wow mooi bedrag al! Jamnmer dat sommige in de veiling niet willen lukken...
Zoeken op Ambositra, Madagascar?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Googolplexian het volgende:
Hebben we de locatie ook op Google Earth?
Verzin maar wat!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nu dat geld breng actie ding nog even
Niet gelukt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef Liejannuh het volgende:
En probeer dat maar eens uit te spreken zonder over je tong te struikelen.![]()
ach, Tiruvandemallai of Mammelampuram zijn ook best moeilijkquote:Op zondag 27 december 2009 11:59 schreef Liejannuh het volgende:
Hehehehe, best moeilijk om het te vinden idd. De foto's zijn ook niet zo gedetailleerd. Maar ik ga even gokken waar het ongeveer is. VeraMadalief weet het vast beter, maar volgens mij is het links van het Benedictijnse Klooster. En dan volgens mij langs die weg die helemaal naar links gaat.
Overigens viel het mij op dat ik een een plaatsnaam in Madagascar pas kon uitspreken als ik er geweest was.Probeer Fianarantsoa maar eens.
Dan moet je verder uitzoomen. Wordt het ineens wel groenquote:Op zondag 27 december 2009 15:45 schreef Liejannuh het volgende:
Tja, je hebt een droog seizoen en een nat seizoen. Iets zegt me dat de Google Earth /Maps de foto's in het droge seizoen heeft gemaakt.
Is er al een nieuwe tussenstand? De kerstdagen zijn inmiddels geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 16:42 schreef Liejannuh het volgende:
Ach, Madagascar is sowieso erg stoffig. Maar dat hoort nu eenmaal bij derglijke landen.
Iemand nog een briljant idee om meer geld binnen te krijgen trouwens? Er zijn bes wel wat veilingen die binnenkort aflopen, dus er komt nog wel wat binnen, maar ik weet niet of we de 2500 gaan halen. En dat zou toch wel heel erg tof zijn!
Het is nog steeds weekend en ik verwacht dat de Fortisbank morgen tegen de avond pas weer bijschrijft. Dus dat betekent dat er morgen rond een uur of 8 (als ik uit de sportschool ben en wat gegeten heb) weer een nieuwe update is.quote:Op zondag 27 december 2009 16:55 schreef Light het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe tussenstand? De kerstdagen zijn inmiddels geweest.
PM of mail even je gegevens, dan match ik het wel aan de naam.quote:Op maandag 28 december 2009 10:12 schreef wendytje het volgende:
donatie gedaan..... ben alleen mijn naam vergeten.......
Is al gebeurd.quote:Op maandag 28 december 2009 10:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
PM of mail even je gegevens, dan match ik het wel aan de naam.![]()
Dank je!
Mooi!quote:
Tof! Ook handig dat je even een uur vermeldt, hoef ik niet naar de rest te luisterenquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Liejannuh het volgende:
En vanavond weer in Fok! radio en daar vertel ik dan ook de nieuwste tussenstand!
Half 9!
Wat een lang verhaal heb je er van weten te makenquote:Op maandag 28 december 2009 14:02 schreef Liejannuh het volgende:
En vanavond weer in Fok! radio en daar vertel ik dan ook de nieuwste tussenstand!
Half 9!
Een van mijn verbeterpunten: minder praten!quote:Op maandag 28 december 2009 20:43 schreef Light het volgende:
[..]
Wat een lang verhaal heb je er van weten te maken
gaat lekker zo! zie je maar weer dat veel mensen het dus een goede actie met een goed doel vindenquote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een van mijn verbeterpunten: minder praten!
Maar afijn:![]()
![]()
![]()
nieuwe tussenstand: ¤ 2159,50!![]()
![]()
![]()
Als je aangeeft dat je geen kleurtje wilt, dan word je ook niet geverfd.quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef gers het volgende:
donderdag maar even storten aangezien mijn fokimago daalt als mijn naam roze wordt
quote:Op maandag 28 december 2009 20:56 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een van mijn verbeterpunten: minder praten!
Maar afijn:![]()
![]()
![]()
nieuwe tussenstand: ¤ 2159,50!![]()
![]()
![]()
Ik heb daar niets meer over gehoord, dus ik denk niet dat dat gaat lukken. Helaas!quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef Boadicea het volgende:
Ben benieuwd wat de eindstand wordt...
Ah dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:11 schreef Liejannuh het volgende:
Ik kan je wel een sms'je sturen? Moet je alleen even je telefoonnummer geven.
Gevonden!quote:Op woensdag 30 december 2009 16:44 schreef VeraMadalief het volgende:
[..]
Ah dat zou leuk zijn!
Ik mail je mijn tel!
Ik denk het wel. Er is nog wat onderweg en er zijn nog wat acties die aflopen in V&A waarvan het geld binnen moet komen.quote:Op donderdag 31 december 2009 08:39 schreef Libris het volgende:
Zou de 2500 nog lukken? Zou erg mooi zijn
En het is een voorlopige eindstand!quote:
quote:
Oh jammer dat ik net deze actie heb gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tot en met 31 december.
En het is een geweldig bedrag!
30 kinderen naar school, de schoolgebouwen en het tehuis kunnen geverfd worden en verder weet ik zeker dat het geld heel goed besteed gaat worden daar. Zal nog even een berekening van Remi toevoegen aan de OP.
Je kunt natuurlijk altijd geld over maken naar Madalief zelf of naar de rekening die in de OP genoemd staat. Al het geld wat daar op binnen komt, gaat door naar Madalief.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:04 schreef winka het volgende:
[..]
Oh jammer dat ik net deze actie heb gemistHad gehoopt dat het tot eind januari zou duren want ik ben helemaal blut
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:48 schreef Hukkie het volgende:
Ik heb een donatie gedaan naar aanleiding van dit topic, Ursul stelde voor om het geld gelijk op jullie rekening te storten. Dus Ursul zou hiervoor een roze kleurtje moeten krijgen.
Misschien kunnen jullie even aangeven of deze donaties ook doorgekomen zijn?quote:Op donderdag 31 december 2009 16:53 schreef Hukkie het volgende:
En heb nu zelf ook een kleine bijdrage gegeven.
Volgens mij worden de bijschrijvingen alleen op werkdagen verwerkt, aan het eind van de dag. Dus je zult moeten wachten tot maandag, of misschien zelfs tot dinsdag.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Misschien kunnen jullie even aangeven of deze donaties ook doorgekomen zijn?
Dan kunnen Ursel en ik de zaken ook verder afhandelen.
Ik heb idd 2 keer een bijdrage van Hukkie ontvangen en 1 keer van Eulisis.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Die zaken komen wel goed hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef Hukkie het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik ook wel vertrouwen in hoor, was alleen benieuwd of het allemaal goed was gegaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Die zaken komen wel goed hoor.
Bel je vandaag nog wel voor de afspraak..
Als het even kanquote:Op zondag 3 januari 2010 09:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb idd 2 keer een bijdrage van Hukkie ontvangen en 1 keer van Eulisis.![]()
Willen jullie nog een kleurtje? voor zolang het nog duurt?
Ik ben geen sulquote:Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
En er is geld van Ursul en Loontjah binnen gekomen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe voorlopige eindstand: ¤ 2525,44![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar staat dat dan?!quote:
Ja logisch, eens moet het ophouden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd geld over maken naar Madalief zelf of naar de rekening die in de OP genoemd staat. Al het geld wat daar op binnen komt, gaat door naar Madalief.![]()
We hebben er op Fok alleen voor gekozen om er een kerstactie van te maken en het een paar weken te laten lopen. Dergelijke acties moeten niet te lang duren.
Mijn fout ws, ik zei eerder Ursul ipv Ursel. Mea Culpa.quote:
Ik verwacht morgen nog 55 euro (paar veilingen) en c'est tout!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef AnneX het volgende:
gefeliciteerd Liejannuh et al met het resultaat van je inspanningen.
Een mooi rond bedrag.
eigenlijk had ik toch een mogelijk hoger eindbedrag in mijn hoofd.
Mooi bedrag!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
Nieuwe voorlopige eindstand: ¤ 2525,44
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:00 schreef Chizz het volgende:
Ga veiling van Kaka' shirt nog even afronden en dan komt er nog ¤50 van mijn kant aan!
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Liejannuh, goed gedaanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:39 schreef AnneX het volgende:
gefeliciteerd Liejannuh et al met het resultaat van je inspanningen.
Een mooi rond bedrag.
eigenlijk had ik toch een mogelijk hoger eindbedrag in mijn hoofd.
En jijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:23 schreef Liejannuh het volgende:
Geweldig resultaat! Iedereen die heeft bijgedragen:![]()
Bedankt!
![]()
als ik er ruimte voor had zou ik het doen, helaas komt het op het moment niet uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig bedrag
Ehm, als jullie nog een paar kwartjes overhebben, mag ik jullie dan even wijzen op dit topic? **FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti**
Eveneens een actie voor kinderen die dringend hulp nodig hebben, en hier zitten allemaal mensen met een groot hart
Ik heb net allemaal gaasjes en pleisters opgestuurd. Wist geeneens dat er zoiets kwam, ga straks lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:19 schreef Rewimo het volgende:
Prachtig bedrag
Ehm, als jullie nog een paar kwartjes overhebben, mag ik jullie dan even wijzen op dit topic? **FOK!-Helpt Alex en de Stichting naar school in Haiti**
Eveneens een actie voor kinderen die dringend hulp nodig hebben, en hier zitten allemaal mensen met een groot hart
quote:Wat me met jullie geld hebben gedaan zijn de volgende dingen:De kleuterklas geverfd Schoolgeld betaald voor de rest van het jaar voor de 30 middelbareschool kinderen Kerstvakantie in Antsirabe gevierd Een kerstmaaltijd met alle kinderen en vrouwen georganiseerd Bijgedragen aan de reparatie van de weg in de wijk Een toegangspoort voor de school gebouwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |