1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
oehhhhquote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sleutelhanger met LEDje (22000 mcd, is erg fel). Ik wil proberen er een macro ringlight van te maken.
O zelfs bij m'n oudersquote:Op donderdag 24 december 2009 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want Albert bezorgt óveral!
NOT
Yups. En omdat ik werk met een omgekeerde lens moet (quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zorgt voor een goede lichtverdeling als je dingen van dichtbij op de plaat zet
Ik kon hier in het durp nog prima boodschappen doen net hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef P.F het volgende:
[..]
O zelfs bij m'n ouders
Nou ja je weeeeeet dat het plunderen wordtEn bijv. dinsdag kon je overal nog prima boodschappen doen
Maar goed. Ik ben blij dat de boodschappen gehaald worden
!!
Ah, we moeten dus met z'n allen naar jouw durpje komenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon hier in het durp nog prima boodschappen doen net hoor
Het was niet eens erg druk en alles was er nog. Mensen plunderden niets.
Dus da's het voordeel van een durp waar geen Appie is en Albert niet bezorgt... daar is het gewoon klein en rustig
Je mag wel opschieten, want niet overal zijn de supermarkten lang open vandaagquote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Barbaaf het volgende:
Ga me ook even in de chaos storten, denk niet dat ik het red met de twee flessen cola die ik nog heb staan
In het dorp van vriendje was alles op en leeg! Beetje bij jou in de buurt!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon hier in het durp nog prima boodschappen doen net hoor
Het was niet eens erg druk en alles was er nog. Mensen plunderden niets.
Dus da's het voordeel van een durp waar geen Appie is en Albert niet bezorgt... daar is het gewoon klein en rustig
Ah, nu snap ik je PM die ik eerst lasquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef P.F het volgende:
[..]
In het dorp van vriendje was alles op en leeg! Beetje bij jou in de buurt!
Het is uitquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben straks op een kilometertje of 7 afstand van Bekkie
Niet mopperen, you know you want itquote:Op donderdag 24 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is uit
En Pijnacker is idd om de hoek ja![]()
Nee sorry, ik zoek wel een jonger en/of blonder exemplaar!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet mopperen, you know you want it![]()
Goed, ik zal met de sneeuwballen klaarstaan!quote:Ik zal zwaaien, goed?
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zoek wel een jonger en/of blonder exemplaar!
[..]
Goed, ik zal met de sneeuwballen klaarstaan!
Hier tot 18:00, zag ik net. Maar dit is dan ook een echte stadquote:Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, want niet overal zijn de supermarkten lang open vandaag
kerstmis gaat in alle kringen dus om groen in winterse tijdenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hier tot 18:00, zag ik net. Maar dit is dan ook een echte stad![]()
De enige plek waar ik net echt drukte zag was bij de coffeeshop, de rij stond bijna buiten
quote:/doom rant
kut! toastjesquote:Op donderdag 24 december 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hooooooooi!
Ik heb wel een half uur gedouched net, heerlijk!
En ik ben toch nog ff naar de super gehold voor afwassponsjes.
Stond ik in de rij met voor 22 euro spullen die ik eeeeecht niet nodig had, vergeet ik nog die afwassponsjes , kon ik weer terug![]()
Maar ik heb nu wel calamarisringen , nog 2 zakken lekkere chips, dipsausjes, toastjes en van alles voor dr op![]()
Vroooooolijk kerstfeest
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hooooooooi!
Ik heb wel een half uur gedouched net, heerlijk!
En ik ben toch nog ff naar de super gehold voor afwassponsjes.
Stond ik in de rij met voor 22 euro spullen die ik eeeeecht niet nodig had, vergeet ik nog die afwassponsjes , kon ik weer terug![]()
Maar ik heb nu wel calamarisringen , nog 2 zakken lekkere chips, dipsausjes, toastjes en van alles voor dr op![]()
Vroooooolijk kerstfeest
Thanks!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, Greys, nog gefeliciteerd met je 5 jarig![]()
Waar gaan jullie eten???
Is het uiteindelijk wel gelukt dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht dat greys en heer G al veel langer bij elkaar zijn.
Wij zijn weer terug van de DA wat een drama dat prikken. We hadden hem van te voren dus gedrogeerd kregen ze nu amper een ader gevonden. en als ze er 1 hadden Rossi piepen en spartelen en hup ader rolde weer weg.
Maar... uiteindelijk is het wel gelukt dus?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht dat greys en heer G al veel langer bij elkaar zijn.
Wij zijn weer terug van de DA wat een drama dat prikken. We hadden hem van te voren dus gedrogeerd kregen ze nu amper een ader gevonden. en als ze er 1 hadden Rossi piepen en spartelen en hup ader rolde weer weg.
Hoe zou dat werken dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hebben wat bloed maar eigenlijk niet zoveel als ze wilde. Hopelijk is het genoeg anders moeten we weer terug.
Fijne avond Ing!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ook off.
Zo ff eten maken, Meneer I. z'n pakje uit laten pakken en dan richting Appelscha-City![]()
Fijne avond allemaal
Als ik over All You Need mag praten wel jaquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Greys, miss Romance![]()
Dus ik kan je hier nog wel verwachten vanaaf?
Jij ook een fijne kerst Niesje!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ik piep weer even tussendoor met wat ik de godganse dag al vergeet.
Ik wil jullie een hele fijne kerst toewensen, met kusjeskroel voor de mensen die dat nodig hebben.
Thanks hunniequote:
Oh wat vervelend zegquote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Het bloed moet worden opgestuurd en ze hadden hem al 3x geprikt. Maar telkens als ze in zijn adres waren trok hij weg. Waardoor ze er met de naald doorheen gingen. En ook bij mensen kun je niet altijd al het bloed uit 1 adrer halen.
jij ookquote:Op donderdag 24 december 2009 17:14 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ik piep weer even tussendoor met wat ik de godganse dag al vergeet.
Ik wil jullie een hele fijne kerst toewensen, met kusjeskroel voor de mensen die dat nodig hebben.
erg hequote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef nieslief het volgende:
brrr de tv gids voor de kerst. Yuk moeten ze nou al die oude films enzo weer uit de kast trekken.
Ik heb een BOEKquote:Op donderdag 24 december 2009 17:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
erg he
gelukkig hoe je helemaal niet naar de tv te kijken, je hebt fok!![]()
He bah wat naar, ik hoop dat je niet nog een keer terug moet.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Het bloed moet worden opgestuurd en ze hadden hem al 3x geprikt. Maar telkens als ze in zijn adres waren trok hij weg. Waardoor ze er met de naald doorheen gingen. En ook bij mensen kun je niet altijd al het bloed uit 1 adrer halen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:MB!
Ik vind het juist zo leuk, al die kerstfilms overdag ook enzo![]()
Ik kijk niet echt, maar het staat wel aan en ik vind het wel wat hebben.
Ben nu met een half oog die op RTL5 aan het kijken
Thanks oh-ohquote:Op donderdag 24 december 2009 @ 17:51 schreef oh-oh het volgende:
MB, it's the thought that counts he![]()
Ik hoop dat je een fijne kerst hebt
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenavond.
Net boodschappen gedaan, heerlijk rustig was het in de supermarkt.
En we hebben gewoon voor 4 dagen eten ook nog.
Gefeliciteerd met je jubileum Greys.
Wat mij er ineens aan doet denken dat wij hier een paar dagen geleden ons jubileum helemaal vergeten zijn.
we doen daar ook nooit iets aan eigenlijk
19 december was dat, alweer 12 jaar.
Dankje.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
Wij vieren hier kennismaking in januari 21 jaar en trouwdag allebei, altijd een goed excuus voor een kadootje of lekker feestelijk (uit)eten.
Jullie ook een hele fijne dagen, geniet er van.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:34 schreef Pagan het volgende:
We komen vast nog wel even langswaaien, maar voor nu: prettige kerstdagen allemaal en doe vooral voorzichtig met de gladheid.
hadden wij hier ook een paar keer, huge kerstboom, te kleine kamerquote:Op donderdag 24 december 2009 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
zit echt weer naast een huge kerstboom, wil mn pa altijdecht n enorm ding
Yep.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh poep, ook op kerstavond moet de was in de machine en in de droger en je bed schoon opgelegd he
wat, moet je een bed schoonmaken dan?quote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh poep, ook op kerstavond moet de was in de machine en in de droger en je bed schoon opgelegd he
Als je niet wilt hoeft dat natuurlijk nietquote:Op donderdag 24 december 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat, moet je een bed schoonmaken dan?
dan gaat de geur eruit, en je eigen nestkuil
echt he... alles weer rustig nu?quote:
ja, schande...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
ineens heeft iedereen een leven, en dat op kerstavond, waar halen ze het vandaag
Ik ben gewoon in mn huishouden huis aan het houden.quote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
ineens heeft iedereen een leven, en dat op kerstavond, waar halen ze het vandaag
Joh, das vet ver!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat het Glazen Huis volgend jaar hier komt
Jaaaaa psies, net als Groningenquote:
Hoe ist hier?quote:
help me even, 3 miljoen of 3000 euro en 000 tiende centenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell 3000 000 erbij van de regering
SOW!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell 3000 000 erbij van de regering
dan ga ik zelluffffff duhquote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SOW!!!!!
En Groningen is al zo ver, dan niet volgend jaar Limburg hoor!!!!
(of mag JJH dan bij jou op de koffie als ie stort???)
Goed, en met jou?quote:
Ze was thuisquote:Op donderdag 24 december 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Catnapactie al geweest???
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan ga ik zelluffffff duh![]()
Ilse Delange vond ik weer de tofste gast dit jaar geloof ik
Serious Request is tofquote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben gtst aan het kijken bij gebrek aan beter op de tv.
Nee ik heb wel wat beters te doen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je gaat toch niet alle dagen daar staan neem ik aan?
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze was thuiskat overigens nergens te zien hoor (vast op muizenjacht).
Geen kerstavondplannen hier?
Ik lig heerlijk op de bank![]()
Dan kan JJH dus bij je langs dan!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb wel wat beters te doen hoor
quote:
quote:
Whoopje wil niet slapen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
is dat inclusief die 3 miljoen van de regering? Ja zeker?
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje wil niet slapen.
Ah zo meteen kijken dan
ja, al die collega's die ze moeten 'pleasen' natuurlijk...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier allemaal moe van het harde werken van vandaag, die chiwallies zijn niks gewend natuurlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...
Wij ookquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...
Oh The Sound Of Silencequote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar voor VH1 classic als achtergrondgeluid
hello darkness my old friend...
Hey, was t romaaaaaaantisch?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik was net op tijd voor Lisaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik was net op tijd voor Lisaaaaaaaaaaaaa
oh, op de basisschool hebben wij die vaak gezongen...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar voor VH1 classic als achtergrondgeluid
hello darkness my old friend...
Oh die heb ik ook ooit nog es live gezien ergens, in de oudheidquote:
Denk dat je niet durft te hopenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me af of er ook maar iemand op de tribune zit die niet denkt; ik ben hier dus hij/zij komt zo wel...
kun je dan nog oprecht verrast zijn???
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehadquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een fragiel meisje uit Colombia
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Nou, fuck! Dat was dus écht precies wat ik ook al dachtquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Dat was ik aan het typen, maar dat vond ik toch weer een beetje onaardig van mezelf...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar figuur die Gordon!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja beetje weird.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehad
Wat een leipe gast, die andere Gordon, trouwens
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ooit nog es live gezien ergens, in de oudheid
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Je hebt helemaal gelijk, maar inderdaad, daar zal een logica achter zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Niets ten nadele van het enorm goede doel he?
Maar onze eigen bejaarden mogen kreperen en dan eh....
Nou ja, laten we het maar gezellig houden
Robert op het vliegveld met zijn bordjes![]()
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walmquote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggen![]()
Wat heb je gegeten?
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ergens heb ik het angstige gevoel dat al die liefdadigheid niet uit hun eigen salaris komt...
OH, dat klinkt goed!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
JAAAAAAAAAAAA lekker!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh oh, weet jij toevallig iets over zoet zure komkommer? mijn vader zit de hele tijd te zeuren of ik dat eens voor em wil maken
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Dat zegt mijn omaquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!
Ik heb een indonesisch kookboek gekocht voor mn moeder, en daar staan ze ook in... maar je moet in dat recept 2 uur wachten!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Dit is een makkelijk receptje Zwabber:
http://www.mijnreceptenbo(...)-komkommer-8601.html
Maar ze zijn er ook uitgebreider
oeh, zal ik dat na kerssemisj eens doenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Dit is een makkelijk receptje Zwabber:
http://www.mijnreceptenbo(...)-komkommer-8601.html
Maar ze zijn er ook uitgebreider
Greys, ook vanuit hier, van harte, (Heel luid en vals zingt!)quote:
Da's ook het lekkerst, of zelfs een hele nacht in laten trekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een indonesisch kookboek gekocht voor mn moeder, en daar staan ze ook in... maar je moet in dat recept 2 uur wachten!!!!
Dank je Strega! En eet smakelijk en lekker genieten vanavond!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, ook vanuit hier, van harte, (Heel luid en vals zingt!)
Zo, hier huis fris, man fris, vrouw haar gedaan, kortom nu eten.
(Schandelijk laat) maar goed, bankhangen, laat de kerst maar komen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook het lekkerst, of zelfs een hele nacht in laten trekken
Fijne dagen hé Nies. (Je hebt een boek en Fok!)quote:
Grease FTW!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
oh crap grease, tell me more![]()
ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen
Heb ik al gedaan! (Behalve de koekjes, maar maak morgen cup cakes!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Bamba het volgende:Greys, gefeliciteerd met je jubileum
![]()
Hier is de rollade bijna klaar, dus we kunnen bijna aan tafelHeb het nog druk vanavond, want moet m'n haar nog kleuren, nagels lakken en koekjes bakken
laad zo;n DS niet gewoon op met een mini usb stekkertje? zoja dan kan zijn er misschien nog meer apparaten die ermee werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef tombolafan het volgende:
oh, en ik ben de oplader van mn ds kwijt...
kan dus niet meer spelen
Nope, saté waag ik me niet aan, dat maakt mijn papa altijd als we dat uberhaupt al eten, en kipsaté is zo hollands, dat eten wij toch al nooitquote:Op donderdag 24 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
Foootoooooo van de cupcakes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh-Oh heb jij nog een lekker recept voor kipsate marinade?
Neinnnnnn dat wordt vanzelf zuur, door dat zout en diejen suiker , trust mequote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, doe jij geen azijn bij de zoetzure kwamkwammer?
ROFL zegt Pagan! Ik zeg OMFG "Gay bikers on acid!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh dit kwam ik gister tegen in een KLB topic, en ik wilde het jullie niet onthouden
omfg weirde shit
ligt het aan mij of zitten er vrij weinig zure dingen in voor zure komkommerquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Zzzzzzzwab, ik had eergisteren nog zure kwamkwammer!
Dat maak ik echt vaak![]()
Tis simpel maar je moet t wel een dag van te voren doen das lekkerderder.
Komkommer fijn snijden, dan schep zout en schep suiker dr overheen en goed roeren.
Elke keer ff roeren en schepje van elk dr bij doen.
Voor je t gaat eten kun je dr dan nog paprika, ui, pepertjes, gemalen peper bij doen![]()
En uhm, niet voor t een of ander, maar die drie miljoen die komen gewoon uit het budget dat wij toch al aan ontwikkelingshulp zouden uitgeven hoor, en tis maar goed dat de rijkere landen ondanks hun eigen sores zich ook moeten bezighouden met de derde wereldlanden, aangezien het rijke westen voor een groot deel van de ellende daar verantwoordelijk is toch?
Bedoel, wij halen hier notabene geld op voor de beestjes, ik had dat geld echt niet voor bejaarden of werklozen gegeven eerlijk gezegd, daar betaal ik belasting voor
* Ml-etje gaat schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:Zzzzzzzwab, ik had eergisteren nog zure kwamkwammer!
Dat maak ik echt vaak![]()
Tis simpel maar je moet t wel een dag van te voren doen das lekkerderder.
Komkommer fijn snijden, dan schep zout en schep suiker dr overheen en goed roeren.
Elke keer ff roeren en schepje van elk dr bij doen.
Voor je t gaat eten kun je dr dan nog paprika, ui, pepertjes, gemalen peper bij doen![]()
Oh dan is de zoetzure kwamkwammer die ze bij Shabu hebben anders, want die is wel met azijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neinnnnnn dat wordt vanzelf zuur, door dat zout en diejen suiker , trust me
verschrikkelijk hequote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Strega het volgende:
[..]
ROFL zegt Pagan! Ik zeg OMFG "Gay bikers on acid!!!
Dat wordt dus vanzelf pittig zuurquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt het aan mij of zitten er vrij weinig zure dingen in voor zure komkommer
ok, gonna take your word for itquote:Op donderdag 24 december 2009 21:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neinnnnnn dat wordt vanzelf zuur, door dat zout en diejen suiker , trust me
MMMMMM, geen stekkertjes zoals die hier...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laad zo;n DS niet gewoon op met een mini usb stekkertje? zoja dan kan zijn er misschien nog meer apparaten die ermee werken
Och die man hij huilt steeds bijna en dan Robert zo oprecht zoenen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
awww oude mensjes bij AYNIL vind ik altijd helemáál
Een schattige man inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och die man hij huilt steeds bijna en dan Robert zo oprecht zoenen.
Gewoon die nieuwe sokken aantrekken voor je hem op het balkon laatquote:Op donderdag 24 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Ghegheghe het ijzelt dus wel .
Chico wilde t balkon op , pipi doen.
Glijdt meteen twee meter door, is boos, loopt weer naar binnen, en zoekt nu een goed moment op van boosheid pipi tegen de bank te doen geloof ik
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och die man hij huilt steeds bijna en dan Robert zo oprecht zoenen.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Glijdt meteen twee meter door, is boos, loopt weer naar binnen, en zoekt nu een goed moment op van boosheid pipi tegen de bank te doen geloof ik
Oh jaaaaaaaa, ik ga die schoentjes es uit mn tas vissenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon die nieuwe sokken aantrekken voor je hem op het balkon laat
Hij probeert dat soms wel es , van boosheid plassen en hij heeft zelfs es heel erg boos midden in de kamer gepoept toen ie geen chips kreeg en we hem aan het uitlachen waren.quote:
Foto met schoenennnnnnnnquote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa, ik ga die schoentjes es uit mn tas vissen![]()
My god die zijn kjoet
Ik geloof niet dat iemand dat echt denkt, maar niemand durft hardop te zeggen wat ze denken/hopen als Robert daar komt. Da's het leukequote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef tombolafan het volgende:
oh, en nu denkt ze dat ze alleen die doos krijgt!
Hihi Whoopie was ook al plasje-binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij probeert dat soms wel es , van boosheid plassen en hij heeft zelfs es heel erg boos midden in de kamer gepoept toen ie geen chips kreeg en we hem aan het uitlachen waren.
Gifschijtertje kan het zijn hoor![]()
Maar hij is het nu alweer vergeten, ik heb m omgekocht met geitenkaas
Jouw meest irritante reacties en users in NWS 2009quote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef kitao het volgende:
Yeahhh , ik heb een prijs !!!!
Dankzij onze scheikunde atomist Monolith , ik geef je een extra elektroontje van 380 volt.
POL-verkiezingen; de uitslag.
Met dank voor de kennisgeving aan mijn corrigerende en verzoenende vriendin op F&F SC Mrs Trovey.
![]()
[SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!
O ja, en dan te bedenken dat ik Paaseiland Monolithbewoner nog voor ministrieel potentiele fokker heb aangedragen , als enigste.
Van je vrienden moet je het hebben zeg maar.
![]()
zien!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa, ik ga die schoentjes es uit mn tas vissen![]()
My god die zijn kjoet
ja, die jongen die ook zei: "ik ben blij dat ik hier ben, ook al is het zo koud!!!"quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Die lui uit Brazilië enzo weten ook niet wat ze zien als ze hier uit die Kerstbus in de sneeuw worden gegooid
Chico deed het niet maar hij gaat dan heel demonstratief staan draaien bij de bank , heel dreigend.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi Whoopie was ook al plasje-binnen.
Ze had vanmorgen in de kelder geplastmaarja het was ook al tien uur
Ja ik maak wel es fotos bij daglicht heurquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef kitao het volgende:
Hallo allemaal ,
nog een prettige kerst van kitao.
En onderstaande wou ik even kwijt voor diegenen die het gemist hebben op NWS :
[..]
Jouw meest irritante reacties en users in NWS 2009
Dus bedankt voor het melden Trovey , dat heeft me een hoop plezier opgeleverd.
En Zwabber , Tinypic doet het weer , ook bedankt dat je mij geholpen hebt toen ik ineens zonder Pics zat.
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.
Ik weet, wij zijn beide "Captain Slow", Pagan en ik, maare geen uitgebreide koffie enzo toe?
Die waren echt in shock!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Wat verstaat die jongen al goed nederlands zeg!![]()
![]()
En die baby! Zo eentje wil ik er ook!
Zat hier ook al van oooh wat een beeldje!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Wat verstaat die jongen al goed nederlands zeg!![]()
![]()
En die baby! Zo eentje wil ik er ook!
Dat deden we expres, ik wilde All You Need Is Love zienquote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.
Ik weet, wij zijn beide "Captain Slow", Pagan en ik, maare geen uitgebreide koffie enzo toe?
Zit me niet uit te lachen, krengiequote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeheeeee ze gingen vroeg zodat ze op tijd thuis was voor All You Need
Toppunt van romantiek hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit me niet uit te lachen, krengie
Morgen! Heb jij als min SeSa, wel verdient!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
Foootoooooo van de cupcakes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh-Oh heb jij nog een lekker recept voor kipsate marinade?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen, ik helemaal blij, is het een algemene kerst-boodschap!
Ach da's geen geheim toch, dat we niet zo romantisch zijn?quote:
Gewoon het smeersel en de toastjes allemaal op tafel en steeds eentje smeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Treurnis!
Ik wil nog een lading toastjes maar het smeren is verdikkeme meer werk dan het opeten
Jaaaaaa zo kan ik het ook 5 jaar hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach da's geen geheim toch, dat we niet zo romantisch zijn?
Maar nu hebben we de open haard lekker aan
(En ik kijk AYN en hij 24)
Ah fak, da's een big bummer inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen, ik helemaal blij, is het een algemene kerst-boodschap!
No way , dan staat die arme Chico de rest van de avond op zn achterpoten gehypnotiseerd naar de tafel te starenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon het smeersel en de toastjes allemaal op tafel en steeds eentje smeren!
zeker!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Treurnis!
Ik wil nog een lading toastjes maar het smeren is verdikkeme meer werk dan het opeten
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel watquote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa zo kan ik het ook 5 jaar hoor![]()
![]()
Nee, Heer G op zijn laptop met koptelefoon opquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Twee tv's Greys?
Zou die Kay echt alleen zijn koffertje ballen mee hebben gehad?
ik heb heul geen hyves berichtje naar jou gestuurd hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel wat
idd!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel wat
Hihihiquote:Op donderdag 24 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Heer G op zijn laptop met koptelefoon op![]()
Ik heb stiekem een tournedootje voor de hondjes. (1e kerstdag) Biologisch nog wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
De eerste toastjes zijn op hier.
Hondjes krijgen vanaaf wat geitenkaas, ik heb nog mergpijpjes voor ze en 2 biefstukjes voor de kerst
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeker!![]()
ik had nog hoop op een AYN-momentje voor mezelf maar mooi pech...
"BLIJF ZITTEN!!!"quote:
Ik heb ook biobiefstukquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een tournedootje voor de hondjes. (1e kerstdag) Biologisch nog wel.
das wel tofquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.
Hele leuke Molukse jongen waarmee ik een paar jaar geleden altijd leuk kletste in de bus en hier in de buurt kwam ik tegen, die woont tegenwoordig in het buitenland.
Zoenen, leuk kletsen, hij zag zelfs meteen dat Fritsje dood was en Kees nieuw was en blablabla.
Moest ie ineens rennen want...
zn vrouw smste.
Zn Noorse vrouw.
Die bij zn ouders met hun tweeling van 1,5 op hem zat te wachten.
![]()
Maar ik vond het wel echt superleuk voor hem, tis zoooooo een lieve leuke ( knappe ) jongen, en hij liet ff fotootjes zien van zn Lucas en Oline, die zijn mooie Molukse achternaam hebben en in Noorwegen opgroeien en Noors Nederlands en Moluks spreken.
Het jochie is gewoon Moluks en het meisje is net als dr mama roodharig met blauwe ogen, echt zoooo gaaf
Tuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ik stond gewoon te gillen hoe trots ik op m was.quote:
oh, dat is voor hem leuk (en voor jou minder...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.
Hele leuke Molukse jongen waarmee ik een paar jaar geleden altijd leuk kletste in de bus en hier in de buurt kwam ik tegen, die woont tegenwoordig in het buitenland.
Zoenen, leuk kletsen, hij zag zelfs meteen dat Fritsje dood was en Kees nieuw was en blablabla.
Moest ie ineens rennen want...
zn vrouw smste.
Zn Noorse vrouw.
Die bij zn ouders met hun tweeling van 1,5 op hem zat te wachten.
![]()
Maar ik vond het wel echt superleuk voor hem, tis zoooooo een lieve leuke ( knappe ) jongen, en hij liet ff fotootjes zien van zn Lucas en Oline, die zijn mooie Molukse achternaam hebben en in Noorwegen opgroeien en Noors Nederlands en Moluks spreken.
Het jochie is gewoon Moluks en het meisje is net als dr mama roodharig met blauwe ogen, echt zoooo gaaf
Wat bijzonder!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan ist goe hé! (op z'n Frans Bauers)quote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deden we expres, ik wilde All You Need Is Love zien![]()
![]()
We hebben er twee uur over gedaan, met Creme Brulee toe
Ja echt prachtig, hij zei ook dat die Noren allemaal niet geloven dat dat zijn meisje isquote:
Zag je hem, Fransie, bij All You Need?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dan ist goe hé! (op z'n Frans Bauers)
Oh joh, ik denk dat ie zeker 10 jaar jonger is dan ik hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is voor hem leuk (en voor jou minder...)
Bij mijn nicht is het ook zo dat de dochter (ook tweeling) heel erg op haar lijkt (zij is half indonesisch) en het zoontje heel erg op hem (blond met blauwe ogen)
snap ik! Heel veel mensen geloven ook niet dat die van mn nicht een tweeling zijn... en laatst was ik met ze aan het wandelen, en toen zegt een man; uw dochter lijkt op u!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt prachtig, hij zei ook dat die Noren allemaal niet geloven dat dat zijn meisje is
OMG vroeger gingen wij altijd met mn oom en tante ( beide blond blauwe ogen ) mee op vakantie en zo, dan werd de hele tijd gevraagd uit welk land ze ons geadopteerd haddenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
snap ik! Heel veel mensen geloven ook niet dat die van mn nicht een tweeling zijn... en laatst was ik met ze aan het wandelen, en toen zegt een man; uw dochter lijkt op u!
![]()
![]()
![]()
![]()
zij echt duidelijk indonesische trekken, donkerbruine ogen, gekleurde huid,
ik wit (als in lijkbleek) met blauwe ogen...
dan nog... vrouw en kinderen is toch iets meer een 'no-go' dan leeftijd...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, ik denk dat ie zeker 10 jaar jonger is dan ik hoor.
Maar tis gewoon echt een zeldzaam leuke jongen.
PRRRRRRRRRRINCEquote:
Ik bedoelde te zeggen dat ie uberhaupt al een no go was hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan nog... vrouw en kinderen is toch iets meer een 'no-go' dan leeftijd...
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG vroeger gingen wij altijd met mn oom en tante ( beide blond blauwe ogen ) mee op vakantie en zo, dan werd de hele tijd gevraagd uit welk land ze ons geadopteerd hadden
van leeftijd voel je niks he...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ie uberhaupt al een no go was hoor
AYNIL aan het kijken???quote:
ja okquote:Op donderdag 24 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ze geen SHALALIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE riep Zwabbert!GB!
Nee, ik ben pas net thuis! Ik kijk het wel in de herhalingquote:Op donderdag 24 december 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AYNIL aan het kijken???![]()
oh, en Mitra sponsort dit... dus vandaar die slijterij net in...
Jaaaa nou hoeft het niet merquote:
zondag!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas net thuis! Ik kijk het wel in de herhaling
*noteert in agneda!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
ooooooooooooooooooooh! volgende topic All You Need Is Love in de titel????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |