ja, die jongen die ook zei: "ik ben blij dat ik hier ben, ook al is het zo koud!!!"quote:Op donderdag 24 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
Die lui uit Brazilië enzo weten ook niet wat ze zien als ze hier uit die Kerstbus in de sneeuw worden gegooid
Chico deed het niet maar hij gaat dan heel demonstratief staan draaien bij de bank , heel dreigend.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi Whoopie was ook al plasje-binnen.
Ze had vanmorgen in de kelder geplastmaarja het was ook al tien uur
Ja ik maak wel es fotos bij daglicht heurquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:15 schreef kitao het volgende:
Hallo allemaal ,
nog een prettige kerst van kitao.
En onderstaande wou ik even kwijt voor diegenen die het gemist hebben op NWS :
[..]
Jouw meest irritante reacties en users in NWS 2009
Dus bedankt voor het melden Trovey , dat heeft me een hoop plezier opgeleverd.
En Zwabber , Tinypic doet het weer , ook bedankt dat je mij geholpen hebt toen ik ineens zonder Pics zat.
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.
Ik weet, wij zijn beide "Captain Slow", Pagan en ik, maare geen uitgebreide koffie enzo toe?
Die waren echt in shock!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Wat verstaat die jongen al goed nederlands zeg!![]()
![]()
En die baby! Zo eentje wil ik er ook!
Zat hier ook al van oooh wat een beeldje!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
Wat verstaat die jongen al goed nederlands zeg!![]()
![]()
En die baby! Zo eentje wil ik er ook!
Dat deden we expres, ik wilde All You Need Is Love zienquote:Op donderdag 24 december 2009 21:19 schreef Strega het volgende:
[..]
MMm, klinkt lekker, hoe komt het dat je zo vroeg klaar bent.
Ik weet, wij zijn beide "Captain Slow", Pagan en ik, maare geen uitgebreide koffie enzo toe?
Zit me niet uit te lachen, krengiequote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeheeeee ze gingen vroeg zodat ze op tijd thuis was voor All You Need
Toppunt van romantiek hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit me niet uit te lachen, krengie
Morgen! Heb jij als min SeSa, wel verdient!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
Foootoooooo van de cupcakes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh-Oh heb jij nog een lekker recept voor kipsate marinade?
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen, ik helemaal blij, is het een algemene kerst-boodschap!
Ach da's geen geheim toch, dat we niet zo romantisch zijn?quote:
Gewoon het smeersel en de toastjes allemaal op tafel en steeds eentje smeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Treurnis!
Ik wil nog een lading toastjes maar het smeren is verdikkeme meer werk dan het opeten
Jaaaaaa zo kan ik het ook 5 jaar hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach da's geen geheim toch, dat we niet zo romantisch zijn?
Maar nu hebben we de open haard lekker aan
(En ik kijk AYN en hij 24)
Ah fak, da's een big bummer inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen, ik helemaal blij, is het een algemene kerst-boodschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |