Joh, das vet ver!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat het Glazen Huis volgend jaar hier komt
Jaaaaa psies, net als Groningenquote:
Hoe ist hier?quote:
help me even, 3 miljoen of 3000 euro en 000 tiende centenquote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell 3000 000 erbij van de regering
SOW!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Fucking hell 3000 000 erbij van de regering
dan ga ik zelluffffff duhquote:Op donderdag 24 december 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
SOW!!!!!
En Groningen is al zo ver, dan niet volgend jaar Limburg hoor!!!!
(of mag JJH dan bij jou op de koffie als ie stort???)
Goed, en met jou?quote:
Ze was thuisquote:Op donderdag 24 december 2009 20:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Catnapactie al geweest???
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan ga ik zelluffffff duh![]()
Ilse Delange vond ik weer de tofste gast dit jaar geloof ik
Serious Request is tofquote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ben gtst aan het kijken bij gebrek aan beter op de tv.
Nee ik heb wel wat beters te doen hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je gaat toch niet alle dagen daar staan neem ik aan?
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze was thuiskat overigens nergens te zien hoor (vast op muizenjacht).
Geen kerstavondplannen hier?
Ik lig heerlijk op de bank![]()
Dan kan JJH dus bij je langs dan!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb wel wat beters te doen hoor
quote:
quote:
Whoopje wil niet slapen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
is dat inclusief die 3 miljoen van de regering? Ja zeker?
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:19 schreef Ml-etje het volgende:
Whoopje wil niet slapen.
Ah zo meteen kijken dan
ja, al die collega's die ze moeten 'pleasen' natuurlijk...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier allemaal moe van het harde werken van vandaag, die chiwallies zijn niks gewend natuurlijk
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...
Wij ookquote:Op donderdag 24 december 2009 20:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem alvast op 4 gezet dus kijk nu per ongeluk gtst...
Oh The Sound Of Silencequote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar voor VH1 classic als achtergrondgeluid
hello darkness my old friend...
Hey, was t romaaaaaaantisch?quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik was net op tijd voor Lisaaaaaaaaaaaaa
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik was net op tijd voor Lisaaaaaaaaaaaaa
oh, op de basisschool hebben wij die vaak gezongen...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga maar voor VH1 classic als achtergrondgeluid
hello darkness my old friend...
Oh die heb ik ook ooit nog es live gezien ergens, in de oudheidquote:
Denk dat je niet durft te hopenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me af of er ook maar iemand op de tribune zit die niet denkt; ik ben hier dus hij/zij komt zo wel...
kun je dan nog oprecht verrast zijn???
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehadquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een fragiel meisje uit Colombia
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Nou, fuck! Dat was dus écht precies wat ik ook al dachtquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Dat was ik aan het typen, maar dat vond ik toch weer een beetje onaardig van mezelf...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar figuur die Gordon!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja beetje weird.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehad
Wat een leipe gast, die andere Gordon, trouwens
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ooit nog es live gezien ergens, in de oudheid
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Je hebt helemaal gelijk, maar inderdaad, daar zal een logica achter zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Niets ten nadele van het enorm goede doel he?
Maar onze eigen bejaarden mogen kreperen en dan eh....
Nou ja, laten we het maar gezellig houden
Robert op het vliegveld met zijn bordjes![]()
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walmquote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggen![]()
Wat heb je gegeten?
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ergens heb ik het angstige gevoel dat al die liefdadigheid niet uit hun eigen salaris komt...
OH, dat klinkt goed!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
JAAAAAAAAAAAA lekker!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh oh, weet jij toevallig iets over zoet zure komkommer? mijn vader zit de hele tijd te zeuren of ik dat eens voor em wil maken
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
Dat zegt mijn omaquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!
Ik heb een indonesisch kookboek gekocht voor mn moeder, en daar staan ze ook in... maar je moet in dat recept 2 uur wachten!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Dit is een makkelijk receptje Zwabber:
http://www.mijnreceptenbo(...)-komkommer-8601.html
Maar ze zijn er ook uitgebreider
oeh, zal ik dat na kerssemisj eens doenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Dit is een makkelijk receptje Zwabber:
http://www.mijnreceptenbo(...)-komkommer-8601.html
Maar ze zijn er ook uitgebreider
Greys, ook vanuit hier, van harte, (Heel luid en vals zingt!)quote:
Da's ook het lekkerst, of zelfs een hele nacht in laten trekkenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een indonesisch kookboek gekocht voor mn moeder, en daar staan ze ook in... maar je moet in dat recept 2 uur wachten!!!!
Dank je Strega! En eet smakelijk en lekker genieten vanavond!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, ook vanuit hier, van harte, (Heel luid en vals zingt!)
Zo, hier huis fris, man fris, vrouw haar gedaan, kortom nu eten.
(Schandelijk laat) maar goed, bankhangen, laat de kerst maar komen!
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook het lekkerst, of zelfs een hele nacht in laten trekken
Fijne dagen hé Nies. (Je hebt een boek en Fok!)quote:
Grease FTW!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
oh crap grease, tell me more![]()
ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen
Heb ik al gedaan! (Behalve de koekjes, maar maak morgen cup cakes!quote:Op donderdag 24 december 2009 17:46 schreef Bamba het volgende:Greys, gefeliciteerd met je jubileum
![]()
Hier is de rollade bijna klaar, dus we kunnen bijna aan tafelHeb het nog druk vanavond, want moet m'n haar nog kleuren, nagels lakken en koekjes bakken
laad zo;n DS niet gewoon op met een mini usb stekkertje? zoja dan kan zijn er misschien nog meer apparaten die ermee werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:02 schreef tombolafan het volgende:
oh, en ik ben de oplader van mn ds kwijt...
kan dus niet meer spelen
Nope, saté waag ik me niet aan, dat maakt mijn papa altijd als we dat uberhaupt al eten, en kipsaté is zo hollands, dat eten wij toch al nooitquote:Op donderdag 24 december 2009 21:01 schreef nieslief het volgende:
Foootoooooo van de cupcakes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh-Oh heb jij nog een lekker recept voor kipsate marinade?
Neinnnnnn dat wordt vanzelf zuur, door dat zout en diejen suiker , trust mequote:Op donderdag 24 december 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, doe jij geen azijn bij de zoetzure kwamkwammer?
ROFL zegt Pagan! Ik zeg OMFG "Gay bikers on acid!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
oh dit kwam ik gister tegen in een KLB topic, en ik wilde het jullie niet onthouden
omfg weirde shit
ligt het aan mij of zitten er vrij weinig zure dingen in voor zure komkommerquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Zzzzzzzwab, ik had eergisteren nog zure kwamkwammer!
Dat maak ik echt vaak![]()
Tis simpel maar je moet t wel een dag van te voren doen das lekkerderder.
Komkommer fijn snijden, dan schep zout en schep suiker dr overheen en goed roeren.
Elke keer ff roeren en schepje van elk dr bij doen.
Voor je t gaat eten kun je dr dan nog paprika, ui, pepertjes, gemalen peper bij doen![]()
En uhm, niet voor t een of ander, maar die drie miljoen die komen gewoon uit het budget dat wij toch al aan ontwikkelingshulp zouden uitgeven hoor, en tis maar goed dat de rijkere landen ondanks hun eigen sores zich ook moeten bezighouden met de derde wereldlanden, aangezien het rijke westen voor een groot deel van de ellende daar verantwoordelijk is toch?
Bedoel, wij halen hier notabene geld op voor de beestjes, ik had dat geld echt niet voor bejaarden of werklozen gegeven eerlijk gezegd, daar betaal ik belasting voor
* Ml-etje gaat schrijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:Zzzzzzzwab, ik had eergisteren nog zure kwamkwammer!
Dat maak ik echt vaak![]()
Tis simpel maar je moet t wel een dag van te voren doen das lekkerderder.
Komkommer fijn snijden, dan schep zout en schep suiker dr overheen en goed roeren.
Elke keer ff roeren en schepje van elk dr bij doen.
Voor je t gaat eten kun je dr dan nog paprika, ui, pepertjes, gemalen peper bij doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |