Oh joh, ik denk dat ie zeker 10 jaar jonger is dan ik hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is voor hem leuk (en voor jou minder...)
Bij mijn nicht is het ook zo dat de dochter (ook tweeling) heel erg op haar lijkt (zij is half indonesisch) en het zoontje heel erg op hem (blond met blauwe ogen)
snap ik! Heel veel mensen geloven ook niet dat die van mn nicht een tweeling zijn... en laatst was ik met ze aan het wandelen, en toen zegt een man; uw dochter lijkt op u!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja echt prachtig, hij zei ook dat die Noren allemaal niet geloven dat dat zijn meisje is
OMG vroeger gingen wij altijd met mn oom en tante ( beide blond blauwe ogen ) mee op vakantie en zo, dan werd de hele tijd gevraagd uit welk land ze ons geadopteerd haddenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
snap ik! Heel veel mensen geloven ook niet dat die van mn nicht een tweeling zijn... en laatst was ik met ze aan het wandelen, en toen zegt een man; uw dochter lijkt op u!
![]()
![]()
![]()
![]()
zij echt duidelijk indonesische trekken, donkerbruine ogen, gekleurde huid,
ik wit (als in lijkbleek) met blauwe ogen...
dan nog... vrouw en kinderen is toch iets meer een 'no-go' dan leeftijd...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh joh, ik denk dat ie zeker 10 jaar jonger is dan ik hoor.
Maar tis gewoon echt een zeldzaam leuke jongen.
PRRRRRRRRRRINCEquote:
Ik bedoelde te zeggen dat ie uberhaupt al een no go was hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan nog... vrouw en kinderen is toch iets meer een 'no-go' dan leeftijd...
quote:Op donderdag 24 december 2009 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG vroeger gingen wij altijd met mn oom en tante ( beide blond blauwe ogen ) mee op vakantie en zo, dan werd de hele tijd gevraagd uit welk land ze ons geadopteerd hadden
van leeftijd voel je niks he...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat ie uberhaupt al een no go was hoor
AYNIL aan het kijken???quote:
ja okquote:Op donderdag 24 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
Wees blij dat ze geen SHALALIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE riep Zwabbert!GB!
Nee, ik ben pas net thuis! Ik kijk het wel in de herhalingquote:Op donderdag 24 december 2009 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AYNIL aan het kijken???![]()
oh, en Mitra sponsort dit... dus vandaar die slijterij net in...
Jaaaa nou hoeft het niet merquote:
zondag!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas net thuis! Ik kijk het wel in de herhaling
*noteert in agneda!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |