Denk dat je niet durft te hopenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik vraag me af of er ook maar iemand op de tribune zit die niet denkt; ik ben hier dus hij/zij komt zo wel...
kun je dan nog oprecht verrast zijn???
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehadquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat een fragiel meisje uit Colombia
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Nou, fuck! Dat was dus écht precies wat ik ook al dachtquote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Ik vind het toch altijd wel bijzonder dat onze regering even 3 miljoen aan het Glazen Huis doneert terwijl we aan alle kanten nog gaten te dichten hebben, miljardentekort enzo
Dat was ik aan het typen, maar dat vond ik toch weer een beetje onaardig van mezelf...quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een raar figuur die Gordon!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja beetje weird.quote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gordon die liever zelf een lekkere kerel had gehad
Wat een leipe gast, die andere Gordon, trouwens
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ooit nog es live gezien ergens, in de oudheid
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk!
Je hebt helemaal gelijk, maar inderdaad, daar zal een logica achter zittenquote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef Greys het volgende:
Niets ten nadele van het enorm goede doel he?
Maar onze eigen bejaarden mogen kreperen en dan eh....
Nou ja, laten we het maar gezellig houden
Robert op het vliegveld met zijn bordjes![]()
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walmquote:Op donderdag 24 december 2009 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat dacht ik nu ook, dacht alleen dat zal ik maar niet zeggen![]()
Wat heb je gegeten?
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
en ergens heb ik het angstige gevoel dat al die liefdadigheid niet uit hun eigen salaris komt...
OH, dat klinkt goed!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
JAAAAAAAAAAAA lekker!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh oh, weet jij toevallig iets over zoet zure komkommer? mijn vader zit de hele tijd te zeuren of ik dat eens voor em wil maken
quote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Tonijnsashimi, patatas bravas, ossenhaaspuntjes in madeirasaus, champignons in knoflook *blaast walm*, geitenkaas met honing, lamskoteletjes, en nog veel meer
![]()
Whahaha die stewardessen vind ik altijd tof
Dat zegt mijn omaquote:Op donderdag 24 december 2009 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kun je dus gewoon zeggen; ik geef al, via de staat!
Ik heb een indonesisch kookboek gekocht voor mn moeder, en daar staan ze ook in... maar je moet in dat recept 2 uur wachten!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
Dit is een makkelijk receptje Zwabber:
http://www.mijnreceptenbo(...)-komkommer-8601.html
Maar ze zijn er ook uitgebreider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |