No way , dan staat die arme Chico de rest van de avond op zn achterpoten gehypnotiseerd naar de tafel te starenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon het smeersel en de toastjes allemaal op tafel en steeds eentje smeren!
zeker!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Treurnis!
Ik wil nog een lading toastjes maar het smeren is verdikkeme meer werk dan het opeten
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel watquote:Op donderdag 24 december 2009 21:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa zo kan ik het ook 5 jaar hoor![]()
![]()
Nee, Heer G op zijn laptop met koptelefoon opquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
Twee tv's Greys?
Zou die Kay echt alleen zijn koffertje ballen mee hebben gehad?
ik heb heul geen hyves berichtje naar jou gestuurd hoor...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:Ik krijg net een hyvesbericht van een ontzettend leuke jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel wat
idd!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, we hadden het er vanavond onder het eten nog over dat we op 24 september (D-Day) nooit hadden verwacht dat we uberhaupt daar zouden zitten vanavond, dus wij vinden dat al heel wat
Hihihiquote:Op donderdag 24 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, Heer G op zijn laptop met koptelefoon op![]()
Ik heb stiekem een tournedootje voor de hondjes. (1e kerstdag) Biologisch nog wel.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
De eerste toastjes zijn op hier.
Hondjes krijgen vanaaf wat geitenkaas, ik heb nog mergpijpjes voor ze en 2 biefstukjes voor de kerst
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zeker!![]()
ik had nog hoop op een AYN-momentje voor mezelf maar mooi pech...
"BLIJF ZITTEN!!!"quote:
Ik heb ook biobiefstukquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een tournedootje voor de hondjes. (1e kerstdag) Biologisch nog wel.
das wel tofquote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.
Hele leuke Molukse jongen waarmee ik een paar jaar geleden altijd leuk kletste in de bus en hier in de buurt kwam ik tegen, die woont tegenwoordig in het buitenland.
Zoenen, leuk kletsen, hij zag zelfs meteen dat Fritsje dood was en Kees nieuw was en blablabla.
Moest ie ineens rennen want...
zn vrouw smste.
Zn Noorse vrouw.
Die bij zn ouders met hun tweeling van 1,5 op hem zat te wachten.
![]()
Maar ik vond het wel echt superleuk voor hem, tis zoooooo een lieve leuke ( knappe ) jongen, en hij liet ff fotootjes zien van zn Lucas en Oline, die zijn mooie Molukse achternaam hebben en in Noorwegen opgroeien en Noors Nederlands en Moluks spreken.
Het jochie is gewoon Moluks en het meisje is net als dr mama roodharig met blauwe ogen, echt zoooo gaaf
Tuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2009 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ik stond gewoon te gillen hoe trots ik op m was.quote:
oh, dat is voor hem leuk (en voor jou minder...quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik had toen ik uit mn werk kwam en hier uit de bus stapte ook heel even zo een momentje.
Hele leuke Molukse jongen waarmee ik een paar jaar geleden altijd leuk kletste in de bus en hier in de buurt kwam ik tegen, die woont tegenwoordig in het buitenland.
Zoenen, leuk kletsen, hij zag zelfs meteen dat Fritsje dood was en Kees nieuw was en blablabla.
Moest ie ineens rennen want...
zn vrouw smste.
Zn Noorse vrouw.
Die bij zn ouders met hun tweeling van 1,5 op hem zat te wachten.
![]()
Maar ik vond het wel echt superleuk voor hem, tis zoooooo een lieve leuke ( knappe ) jongen, en hij liet ff fotootjes zien van zn Lucas en Oline, die zijn mooie Molukse achternaam hebben en in Noorwegen opgroeien en Noors Nederlands en Moluks spreken.
Het jochie is gewoon Moluks en het meisje is net als dr mama roodharig met blauwe ogen, echt zoooo gaaf
Wat bijzonder!quote:Op donderdag 24 december 2009 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dan ist goe hé! (op z'n Frans Bauers)quote:Op donderdag 24 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deden we expres, ik wilde All You Need Is Love zien![]()
![]()
We hebben er twee uur over gedaan, met Creme Brulee toe
Ja echt prachtig, hij zei ook dat die Noren allemaal niet geloven dat dat zijn meisje isquote:
Zag je hem, Fransie, bij All You Need?quote:Op donderdag 24 december 2009 21:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dan ist goe hé! (op z'n Frans Bauers)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |