quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef AchJa het volgende:
Wat een triangeljosti die chauffeur. Een kind van 3 de bus uitgooien...
Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ga je hormoonspiegel eens laten nakijken frigide trianglejosti. Het OV is er niet om mensen te vervoeren die op dat moment geen andere mogelijkheden hebben. Het OV is er om mensen te vervoeren. Klaar. Op het moment dat jij een kaartje koopt ga jij akkoord met de voorwaarden. Die vrouw heeft dat niet gedaan. De chauffeur heeft haar er 14x op aangesproken terwijl het kind constant bezig was met spugen naar andere mensen, mensen schoppen en krijsen. Naar aanleiding daarvan zijn zowel moeder als kind de bus uitgezet.
Inderdaad, ik speel keyboard.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
protesteert tegen deze vergelijking
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.
Komt op mij over alsof er zoveel mogelijk bijverzonnen moet worden om het zo erg mogelijk te laten lijken.
Op mij komt het hele verhaal over als een autistisch kind met een driftbui. De hele beschrijving van het voorval doet mij dit vermoeden. In dat geval is het des te kwalijker dat die chauffeur zo reageerde. Het mag flinke consequenties hebben.
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.
Waar haal jij het vandaan dat het kind ernstig ziek was.
Waar haal jij het vandaan dat de ouders geen geld hebben.
Waar haal jij het uit de beschrijving dat het jou dit doet vermoeden.
Waar heb jij jouw psychologisch medewerker diploma gehaald.
Waar ben jij beëdigd als getuige deskundige
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen auto hebben.
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen ander vervoer hadden.
Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat dit zomaar gebeurd is.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.
Waar haal jij het vandaan dat etc etc.
Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:
[..]
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
Alsof hij ze midden in een sneeuwstorm naar buiten heeft gezet op een plek waar maar één keer per week een bus langskomt. Komop zeg!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:
[..]
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
Goh, het zijn idd allemaal aannames, het enige wat we zeker weten is dat de moeder de pedagogische adviezen hoe om te gaan met een kind met een driftbui heeft opgevolgd .. stevig in de houdgreep nemen. Zelfs dat heeft blijkbaar niet geholpen maar bewijst wel dat die moeder wist waarmee zij bezig is, in tegenstelling tot menigeen hier die wel zijn mening klaar heeft over haar en haar krijsende kind,quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.
Waar haal jij het vandaan dat het kind ernstig ziek was.
Waar haal jij het vandaan dat de ouders geen geld hebben.
Waar haal jij het uit de beschrijving dat het jou dit doet vermoeden.
Waar heb jij jouw psychologisch medewerker diploma gehaald.
Waar ben jij beëdigd als getuige deskundige
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen auto hebben.
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen ander vervoer hadden.
Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat dit zomaar gebeurd is.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.
Waar haal jij het vandaan dat etc etc.
Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.
Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:05 schreef moussie het volgende:En btw, jij redeneert vanuit de aanname dat het geheel voortkomt uit 'het gebrek aan opvoeding', over aannames gesproken
3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef moussie het volgende:
[..]
3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?
Ik snap uitstekend dat het irritant is, maar met 'goed je werk doen' heeft de reactie niets te maken, de enige die wel goed haar werk deed was die vrouw, die deed wat je moet doen bij zo'n driftbui.
Als die buschauffeur zich daar nou bij houd, bij zijn werk, zijn vakdiploma, de bus besturen, en laat het opvoeden van het krijsende kind maar aan die vrouw over, die weet namelijk wel waarmee zij bezig is.
Daarom is hij ook bij zijn baas op het matje moeten komen.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Aanname.quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:
Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:
[..]
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.
Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.
Hoevaak ik dat soort kutkoters met ditto ouders niet in de bus zie , daar is niks ziek , autistisch of wat dan ook aan , het zijn gewoon vervelende verwende krengen en de .ouders doen er geen fuck aan.
Gok dat het geheel terecht was van de buschauffeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |