abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76019870
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef AchJa het volgende:
Wat een triangeljosti die chauffeur. Een kind van 3 de bus uitgooien...

protesteert tegen deze vergelijking
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  donderdag 24 december 2009 @ 16:23:43 #142
3542 Gia
User under construction
pi_76019871
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ga je hormoonspiegel eens laten nakijken frigide trianglejosti. Het OV is er niet om mensen te vervoeren die op dat moment geen andere mogelijkheden hebben. Het OV is er om mensen te vervoeren. Klaar. Op het moment dat jij een kaartje koopt ga jij akkoord met de voorwaarden. Die vrouw heeft dat niet gedaan. De chauffeur heeft haar er 14x op aangesproken terwijl het kind constant bezig was met spugen naar andere mensen, mensen schoppen en krijsen. Naar aanleiding daarvan zijn zowel moeder als kind de bus uitgezet.
Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.

Komt op mij over alsof er zoveel mogelijk bijverzonnen moet worden om het zo erg mogelijk te laten lijken.

Op mij komt het hele verhaal over als een autistisch kind met een driftbui. De hele beschrijving van het voorval doet mij dit vermoeden. In dat geval is het des te kwalijker dat die chauffeur zo reageerde. Het mag flinke consequenties hebben.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:24:24 #143
3542 Gia
User under construction
pi_76019890
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
protesteert tegen deze vergelijking
Inderdaad, ik speel keyboard.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:29:30 #144
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76020107
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.

Komt op mij over alsof er zoveel mogelijk bijverzonnen moet worden om het zo erg mogelijk te laten lijken.

Op mij komt het hele verhaal over als een autistisch kind met een driftbui. De hele beschrijving van het voorval doet mij dit vermoeden. In dat geval is het des te kwalijker dat die chauffeur zo reageerde. Het mag flinke consequenties hebben.
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.
Waar haal jij het vandaan dat het kind ernstig ziek was.
Waar haal jij het vandaan dat de ouders geen geld hebben.
Waar haal jij het uit de beschrijving dat het jou dit doet vermoeden.
Waar heb jij jouw psychologisch medewerker diploma gehaald.
Waar ben jij beëdigd als getuige deskundige
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen auto hebben.
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen ander vervoer hadden.
Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat dit zomaar gebeurd is.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.
Waar haal jij het vandaan dat etc etc.

Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
  donderdag 24 december 2009 @ 16:33:27 #145
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_76020283
Prima actie van die chauffeur!
.
pi_76020599
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.

Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
  donderdag 24 december 2009 @ 16:57:27 #147
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76021309
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:

[..]

Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.
pi_76021346
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:

[..]

Alsof hij ze midden in een sneeuwstorm naar buiten heeft gezet op een plek waar maar één keer per week een bus langskomt. Komop zeg!

De buschauffeur zal echt niet dat kind buiten hebben gezet op het moment dat hij zou zien dat de moeder haar best deed, maar faalde. Niets is irritanter dan ouders die hun hele omgeving opzadelen met hun eigen onvermogen. Dat kind kan je natuurlijk niets kwalijk nemen, maar de moeder des te meer. Je hoort je in het OV rustig te gedragen. Daar heb je je kind maar stil te houden. Af en toe kan het gebeuren dat het begint te huilen, maar dat hoeft echt niet lang aan te houden. Dat heet nou opvoeding. We hebben het hier over een 3 (!!) jaar oud kind!

Dat het kind eventueel koud zou kunnen vatten is ook geen pakkie an van de buschauffeur trouwens. Als moeder zorg je toch gewoon dat je kind warm genoeg is aangekleed? Lekkere moeder ben je als je je kind geen jas aandoet met dit weer.

Lekkere kerst zal die buschauffeur hebben. Allemaal door één of andere onaangepaste moeder.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_76021717
quote:

[..]

Goh, het zijn idd allemaal aannames, het enige wat we zeker weten is dat de moeder de pedagogische adviezen hoe om te gaan met een kind met een driftbui heeft opgevolgd .. stevig in de houdgreep nemen. Zelfs dat heeft blijkbaar niet geholpen maar bewijst wel dat die moeder wist waarmee zij bezig is, in tegenstelling tot menigeen hier die wel zijn mening klaar heeft over haar en haar krijsende kind,
En btw, jij redeneert vanuit de aanname dat het geheel voortkomt uit 'het gebrek aan opvoeding', over aannames gesproken
pleased to meet you
pi_76021850
quote:
Op donderdag 24 december 2009 16:57 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.

Ja hoor.

Moeder nam expres haar lastige kind mee de bus in om de rust van de passagiers te verstoren. Heb je haar niet zien lachen?

Echt,.......
  donderdag 24 december 2009 @ 17:08:50 #151
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76021872
Ik blijf het een lastig verhaal vinden, maar meer omdat de verschillende verhalen verschillen. Wel/geen jas, niet/wel gooien met de buggy etc.

Wat ik wel in beide versies mis is een verzoek de bus te verlaten. Als de moeder dat verzoek negeerde had de chauffeur ze uit de bus kunnen zetten, maar zo zonder verdere verzoeken die twee de bus uit gooien vind ik te ver gaan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 24 december 2009 @ 17:32:03 #152
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_76022860
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:05 schreef moussie het volgende:En btw, jij redeneert vanuit de aanname dat het geheel voortkomt uit 'het gebrek aan opvoeding', over aannames gesproken
Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.
pi_76023340
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Dat is vanwege de simpele redenatie dat niet iedereen zomaar een vakdiploma krijgt en dus daarmee toestemming om een bus met personen te vervoeren. Dit in tegenstelling tot vrouwen waarbij elke hoer een kind kan krijgen. Dan is het aannemelijker dat die chauffeur gewoon goed zijn werk deed ipv die vrouw.
3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?
Ik snap uitstekend dat het irritant is, maar met 'goed je werk doen' heeft de reactie niets te maken, de enige die wel goed haar werk deed was die vrouw, die deed wat je moet doen bij zo'n driftbui.

Als die buschauffeur zich daar nou bij houd, bij zijn werk, zijn vakdiploma, de bus besturen, en laat het opvoeden van het krijsende kind maar aan die vrouw over, die weet namelijk wel waarmee zij bezig is.
pleased to meet you
pi_76023463
voor een buschauffeur heet zo'n diploma een rijbewijs. (en ja, dat kan iedereen halen, volgens de website al in 10 dagen! JOEPIE)

Daarbij was het de 23e gemiddeld -0,3 graden dus dat VRIEST...referentie

[ Bericht 44% gewijzigd door Flying_Phoenix op 24-12-2009 17:55:56 ]
pi_76024565
quote:
Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef moussie het volgende:

[..]

3-jarige kinderen in de vrieskou uit de bus zetten en de vrouw waarvan je aanneemt dat het de moeder is van commentaar voorzien over haar opvoed-capaciteiten terwijl je niets van de situatie af weet is 'goed je werk doen'?
Ik snap uitstekend dat het irritant is, maar met 'goed je werk doen' heeft de reactie niets te maken, de enige die wel goed haar werk deed was die vrouw, die deed wat je moet doen bij zo'n driftbui.

Als die buschauffeur zich daar nou bij houd, bij zijn werk, zijn vakdiploma, de bus besturen, en laat het opvoeden van het krijsende kind maar aan die vrouw over, die weet namelijk wel waarmee zij bezig is.
net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.
Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.
Hoevaak ik dat soort kutkoters met ditto ouders niet in de bus zie , daar is niks ziek , autistisch of wat dan ook aan , het zijn gewoon vervelende verwende krengen en de .ouders doen er geen fuck aan.
Gok dat het geheel terecht was van de buschauffeur.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  donderdag 24 december 2009 @ 18:18:15 #156
3542 Gia
User under construction
pi_76024796
quote:

Daarom is hij ook bij zijn baas op het matje moeten komen.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:21:40 #157
3542 Gia
User under construction
pi_76024916
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:

Grote kans dat de chaffeur gewoon een gigantisch grote bek van de moeder kreeg toen die eindelijk wat zei over haar kutkind.

Aanname.
pi_76027764
quote:

Mijn zwager is buschauffeur. En ik heb nou niet echt het idee dat hij een pedagogische opleiding gevolgd heeft.
pi_76027952
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:13 schreef dontcare het volgende:

[..]

net alsof die vrouw 1seconde net in de bus zat , daar is heus wel wat meer aan vooraf gegaan.
Hoevaak ik dat soort kutkoters met ditto ouders niet in de bus zie , daar is niks ziek , autistisch of wat dan ook aan , het zijn gewoon vervelende verwende krengen en de .ouders doen er geen fuck aan.
Gok dat het geheel terecht was van de buschauffeur.
Todat er een ouder in de bus zit die zijn kind van 3 een ongenadig pak slaag geeft, dan zou hier een heel ander topic geopend zijn...

"Moeder rost kind inelkaar in bus" oid.

En dan zou moeders meteen een tokkie zijn, een kutwijf en de kinderbescherming moet haar het kind afpakken enz enz.
  donderdag 24 december 2009 @ 19:51:49 #160
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76028534
Laat ik ff een situatie schetsen voor idereen die vindt dat de chauffeur terecht heeft gehandeld. Stel je voor, het is een doordeweekse middag en je bent op het gemeentehuis om een nieuw ID bewijs op te halen. Je hebt je kind van 3 jaar bij je omdat je man of vrouw moet werken en je het ID bewijs de volgende dag nodig omdat er een belasting controleur op je werk langs komt en het is een doordeweekse werkdag dus je hebt geen oppas kunnen regelen. Je kind is al een paar dagen een beetje ziekerig en zit constant te huilen omdat het zich niet lekker voelt. Nu kom ik er aan om bij dezelfde balie iets te regelen en na een paar minuten heb ik meer dan genoeg van het gehuil van je kind. Ik zeg tegen je dat je kind me irriteerd en dat je moet zorgen dat het z'n mond houdt wat je natuurlijk niet lukt. Daarop pak ik je kind bij z'n arm beet, trek het mee naar de uitgang en zet het buiten de deur. Wat zou je doen? Zou je dan ook zeggen dat het volkomen terecht is wat ik deed?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')