Mijn punt is trouwens dat ik er geen koekje in wil douwen. Dan maar even huilen en leren dat je met gedram je zin niet krijgt. Alleen, dat werkt natuurlijk niet in het openbaar.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
[..]
Je kan het zo te zien al heel aardig. En ja hoor, geen probleem. Het ligt in bijna alle gevallen aan de ouder(s) als een kind niet snel rustig kan worden. (En ja, ik geef toe. Je hebt ook een paar blagen van Satan hier rondlopen, maar dat is wederom in bijna alle gevallen terug te leiden naar de ouders).
Inderdaad, in BIJNA alle gevallen. Dus niet in ALLE gevallen. Je weet niet wat hier de oorzaak is, maar je zet ze niet zomaar uit de bus. Dan had die zak maar een vak moeten leren, had ie geen buschauffeur hoeven te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef TheThirdMark het volgende:
Het ligt in bijna alle gevallen aan de ouder(s) als een kind niet snel rustig kan worden.
Laten we dan maar mazzel hebben dat het geen autist betrof, anders had de ooggetuige dit naar alle waarschijnlijkheid wel vemeld.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Een autistisch kind van 3 dat een driftbui heeft, krijg jij niet stil. Echt niet. En ik kan het weten.
Precies, een koekje erin douwen is wel het slechtste wat je kan doen. Dan beginnen ze steeds opnieuw te krijsen als ze een koekje willen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Mijn punt is trouwens dat ik er geen koekje in wil douwen. Dan maar even huilen en leren dat je met gedram je zin niet krijgt. Alleen, dat werkt natuurlijk niet in het openbaar.
Als je je kind niet kan beheersen moet je geen mensen ermee lastig vallen. Neem je ander vervoer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, in BIJNA alle gevallen. Dus niet in ALLE gevallen. Je weet niet wat hier de oorzaak is, maar je zet ze niet zomaar uit de bus. Dan had die zak maar een vak moeten leren, had ie geen buschauffeur hoeven te worden.
Want? Dat zie je waaraan?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Laten we dan maar mazzel hebben dat het geen autist betrof, anders had de ooggetuige dit naar alle waarschijnlijkheid wel vemeld.
En als dat niet kan en je moet met een ziek kind, met heel veel pijn naar een dokter? Geen geld voor een taxi?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je je kind niet kan beheersen moet je geen mensen ermee lastig vallen. Neem je ander vervoer.
Dit is echt niet altijd zichtbaar hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 15:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Laten we dan maar mazzel hebben dat het geen autist betrof, anders had de ooggetuige dit naar alle waarschijnlijkheid wel vemeld.
Dat maak jij er van. Er wordt helemaal nergens gesproken in de berichten over een of andere klapjostie of op sterven na dood kind. En een kind met veel pijn en je zit zonder geld: kinderen zijn duur. Als je geen geld hebt moet je geen kinderen nemen. Drogredenering misschien maar zeer van toepassing. En als het echt zo'n spoed heeft dan kan je de dokter bellen. Komen ze langs.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:48 schreef Gia het volgende:
[..]
En als dat niet kan en je moet met een ziek kind, met heel veel pijn naar een dokter? Geen geld voor een taxi?
Het is gewoon vrijwel niet zichtbaar. Ik heb een autistisch neefje en geloof me, die had me soms driftbuien toen hij nog klein was. Nu hij 10 is, is het een schat van een kind, maar toch nog wel ooit angstig als hij in vreemde, onbekende situaties beland. Dan kan hij alsnog behoorlijk over de rooien gaan en die krijg je dan niet rustig.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef paddy het volgende:
[..]
Dit is echt niet altijd zichtbaar hoor
Wat ben jij een zielig figuur zeg. Ik neem niet aan dat die moeder verklaard heeft waarom haar kind een driftbui had. Je kunt aan een kind niet zien of het autistisch is, of ziek.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dat maak jij er van. Er wordt helemaal nergens gesproken in de berichten over een of andere klapjostie of op sterven na dood kind. En een kind met veel pijn en je zit zonder geld: kinderen zijn duur. Als je geen geld hebt moet je geen kinderen nemen. Drogredenering misschien maar zeer van toepassing. En als het echt zo'n spoed heeft dan kan je de dokter bellen. Komen ze langs.
Ga je hormoonspiegel eens laten nakijken frigide trianglejosti. Het OV is er niet om mensen te vervoeren die op dat moment geen andere mogelijkheden hebben. Het OV is er om mensen te vervoeren. Klaar. Op het moment dat jij een kaartje koopt ga jij akkoord met de voorwaarden. Die vrouw heeft dat niet gedaan. De chauffeur heeft haar er 14x op aangesproken terwijl het kind constant bezig was met spugen naar andere mensen, mensen schoppen en krijsen. Naar aanleiding daarvan zijn zowel moeder als kind de bus uitgezet.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef Gia het volgende:Wat ben jij een zielig figuur zeg. Ik neem niet aan dat die moeder verklaard heeft waarom haar kind een driftbui had. Je kunt aan een kind niet zien of het autistisch is, of ziek.
Het OV is er om mensen te vervoeren die op dat moment geen andere mogelijkheden voor vervoer hebben en toch ergens naartoe moeten.
Een autistisch kind een klapjosti noemen classificeert jou overigens tot achterlijke überimbeciel!
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef AchJa het volgende:
Wat een triangeljosti die chauffeur. Een kind van 3 de bus uitgooien...
Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ga je hormoonspiegel eens laten nakijken frigide trianglejosti. Het OV is er niet om mensen te vervoeren die op dat moment geen andere mogelijkheden hebben. Het OV is er om mensen te vervoeren. Klaar. Op het moment dat jij een kaartje koopt ga jij akkoord met de voorwaarden. Die vrouw heeft dat niet gedaan. De chauffeur heeft haar er 14x op aangesproken terwijl het kind constant bezig was met spugen naar andere mensen, mensen schoppen en krijsen. Naar aanleiding daarvan zijn zowel moeder als kind de bus uitgezet.
Inderdaad, ik speel keyboard.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
protesteert tegen deze vergelijking
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Waar haal jij dat spugen naar andere mensen vandaan? Staat niet in het verslag eerder in dit topic.
Komt op mij over alsof er zoveel mogelijk bijverzonnen moet worden om het zo erg mogelijk te laten lijken.
Op mij komt het hele verhaal over als een autistisch kind met een driftbui. De hele beschrijving van het voorval doet mij dit vermoeden. In dat geval is het des te kwalijker dat die chauffeur zo reageerde. Het mag flinke consequenties hebben.
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.
Waar haal jij het vandaan dat het kind ernstig ziek was.
Waar haal jij het vandaan dat de ouders geen geld hebben.
Waar haal jij het uit de beschrijving dat het jou dit doet vermoeden.
Waar heb jij jouw psychologisch medewerker diploma gehaald.
Waar ben jij beëdigd als getuige deskundige
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen auto hebben.
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen ander vervoer hadden.
Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat dit zomaar gebeurd is.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.
Waar haal jij het vandaan dat etc etc.
Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:
[..]
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
Alsof hij ze midden in een sneeuwstorm naar buiten heeft gezet op een plek waar maar één keer per week een bus langskomt. Komop zeg!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:40 schreef Flying_Phoenix het volgende:
[..]
Helaas: Ik vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft omdat je geen moeder met klein kind in de kou zet als het vriest. In de zomer zou ik het onbehoorlijk gevonden hebben, maar onder deze omstandigheden vind ik het onverantwoordelijk. Ongeacht de aanleiding.
Goh, het zijn idd allemaal aannames, het enige wat we zeker weten is dat de moeder de pedagogische adviezen hoe om te gaan met een kind met een driftbui heeft opgevolgd .. stevig in de houdgreep nemen. Zelfs dat heeft blijkbaar niet geholpen maar bewijst wel dat die moeder wist waarmee zij bezig is, in tegenstelling tot menigeen hier die wel zijn mening klaar heeft over haar en haar krijsende kind,quote:Op donderdag 24 december 2009 16:29 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waar haal jij het vandaan dat het kind autistisch was.
Waar haal jij het vandaan dat het kind ernstig ziek was.
Waar haal jij het vandaan dat de ouders geen geld hebben.
Waar haal jij het uit de beschrijving dat het jou dit doet vermoeden.
Waar heb jij jouw psychologisch medewerker diploma gehaald.
Waar ben jij beëdigd als getuige deskundige
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen auto hebben.
Waar haal jij het vandaan dat de ouder(s) geen ander vervoer hadden.
Waar haal jij het vandaan dat de chauffeur zonder goede reden deze actie uitgehaald heeft.
Waar haal jij het vandaan dat dit zomaar gebeurd is.
Waar haal jij het vandaan dat de moeder er alles aan gedaan heeft om het kind stil te krijgen.
Waar haal jij het vandaan dat etc etc.
Iedereen hier die vind dat de chauffeur onbehoorlijk gehandeld heeft gaat er automatisch van uit dat ^ (oftewel, lees hierboven). Die man zelf heeft nog geen enkele kans gehad om te reageren en een stel frigide menopauze figuren veroordelen hem al voordat hij überhaupt wat gezegd heeft.
En in plaats van een beetje vertrouwen te hebben in de opleiding van een persoon, de diverse trainingen en ervaring.......
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:57 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Jij weet niet waar hij haar eruit gezet heeft. En het is niet koud. Fris op zijn hoogst. Die moeder heeft onbehoorlijk gehandeld door een overduidelijk onhandelbaar kind mee te nemen om opzettelijk overlast te veroorzaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |