1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ah mooi, want dan duik ik morgenavond de kroeg inquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
@ TT (en de uitwerking die de TT heeft op Loveless
![]()
)
Ben het met je eens hoor. Ik redeneerde vanuit het kind. Als ik haar moeder was dan zou ik haar mooi nog een paar jaar op het IJsselmeer (ik noem maar iets) gehouden hebben. Vind het ook nogal een plan van haar. En ik vind het voor haar zielig dat ze in de mangel wordt genomen tussen wat de rechter wil, BJZ wil, haar ouders willen en de media van haar moet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan er voor een deel in meegaan, maar 'zij wil doen waar ze goed in is' is geen voorwaarde dat dan ook altijd maar moet mogen, toch? Je moest eens weten wat ik allemaal wilde vroeger en niet mochtMaar serieus, ze moet toch gewoon naar school?
Blijven schudden en eraf slurpen dusquote:Op woensdag 23 december 2009 20:32 schreef Qwea het volgende:
oke, dat texelse amber bier is ook niks
Alleen de skuumkoppe is lekker dus
Ik heb na jaaaaren nog steeds een kerst-uit-eten trauma. Veel te duur, tafeltjes op elkaar gepropt (ik zat zowat met mijn hoofd in de jassen) en na 2 uur opzouten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
NOOOOOOOOO!![]()
[..]
Ah mooi, want dan duik ik morgenavond de kroeg inTweede kerstdag ga ik uit eten, super leuk
Maar ik ga denk ik nu al medelijden hebben met de mensen die dan aan het werk zijn
Nou, mijn ouders betalenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb na jaaaaren nog steeds een kerst-uit-eten trauma. Veel te duur, tafeltjes op elkaar gepropt (ik zat zowat met mijn hoofd in de jassen) en na 2 uur opzouten.
Dan veel liever een lekker laaaange tafelsessie thuis.![]()
Ze zijn volgens mij al vuurwerk aan het afsteken hier!![]()
De poezels liggen relaxed in een staal van 1 meter om me heen, maar ik ga dadelijk toch maar even het katteluik dichtdoen.
Nee, Elisa is in tha housequote:
Ze heeft centjes naar Makatsi gestortquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb eerste kerstdag lekker niks!
en tweede kerstdag bij mn moeder eten en derde kerstdag surprises (die ik nog moet maken)
Oh dat is heel erg liefquote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze heeft centjes naar Makatsi gestortvoor kerst
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic volquote:
quote:
Ze leest meequote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic vol
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Met zo'n TT wil ik hier niet eens posten![]()
Kut
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic vol
Dawasechtgezellighe!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]Als het hier weer zo gezellig wordt als gisteravond istie zo vol!
quote:
Ze bestaan dus wel, de JZ mensen die weten hoe het 't beste kanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:38 schreef nokwanda het volgende:
Het lijkt me trouwens vreselijk tof om voor een organisatie te werken die meiden als Laura persoonlijk begeleiden. Of heel andere meisjes die echt in de knel zitten. Ik ken overigens veel mensen die te maken hebben gehad met JZ, waravan maar een die een prettige ervaring had. Die had ouders die echt niet voor haar konden zorgen en ze was zelf 15 en zwanger. Zij had een fijne toeziend voogd die haar niet alles wilde afnemen, maar haar juist begeleidde naar een beter leven en zelfstandigheid. Het zou me een eer zijn als ik ooit zo'n rol kon vervullen in iemands leven.
quote:
Echt?quote:
quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Wat was er zo gezellig dan? Ik was er niet
ik ook niet...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef MissBliss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!In lange tijd niet zo hardop zitten gieren van het lachen hier!
SHALALIEEEEEEEEEEEEE CHIHUAHUAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
Ze hebben het heel de avond gezellig over Laura gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik denk dat dat juist het gezellige deel was![]()
Niks gemist dusquote:Op woensdag 23 december 2009 20:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze hebben het heel de avond gezellig over Laura gehad
Het was gewoon lollig, het ging over onze Songfestival inzending en hoe we daardoor voortaan overal ter wereld bespot zullen worden als 'Kijk, daar heb je een Shalalie' ipv een Nederlander. En over courgettes. En de uitwerking van maoam op Cat d'r darmenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef MissBliss het volgende:
Zal ik mijn drank voorraad er nog ff ingooien?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummerquote:
quote:
Acceptatie van je probleem is de eerste stapquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik elke aaf zwaar dronken ben
Heb jij al geblazen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Acceptatie van je probleem is de eerste stap
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
Wacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, gisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?quote:![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
ik denk het ookquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Het was gewoon lollig, het ging over onze Songfestival inzending en hoe we daardoor voortaan overal ter wereld bespot zullen worden als 'Kijk, daar heb je een Shalalie' ipv een Nederlander. En over courgettes. En de uitwerking van maoam op Cat d'r darmenEn Q die nuchter was
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
oeh, wanneer is dat???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
SHALALIE SHALALAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinneren
SHALALIE SHALALA
Ik ben verliefd op jouuuuuuuuuuuuu
Geen dank!
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
![]()
Nope, nog nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
Ik heb teruggelezen en vond het ook wel grappig hoorquote:Niet hilarisch, dat niet
Ergens in februari, zal het even opzoeken.quote:
OMG!!!!!
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
Pierre Kartner!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
![]()
Vandeweek werd aan Jan-Jaap van der Wal gevraagd waaruit volgens hem het failiet van Nederland bleek. Zijn antwoord: de nederlandse inzending voor het songfestival
Ik besloot ter plekke om toch maar eens naar zijn nieuwjaars-conference te gaan kijken. Hij heeft wel mijn soort humorUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Within Temptation????!!!!!
Tiesto???????
Shalali shalala??
Echt dat moet ik zien.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Ik snap niet dat elk zelf respecterende artiest zich voor dat songfestival uitleent.
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Luister het nummer hierboven even.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Within Temptation lijkt me nog wel vet ja.
Hun versie van Kronenburg Park van Frank Boeijen is ook
Daar kan zélfs WT niets aan helpen
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!Echt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
Ik kan me er nog niks bij voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
Serieus!quote:
Het is al gepresenteerd aan de pers en het is de wereld al over. We worden overal al bespot
Wat kan Alain Clark of Wendy Sneijders hier nou in godsnaam van maken?
Ik dacht echt aan een vervroegde 1 april grap, maar helaas
Nee ik durf nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister het nummer hierboven even.
Daar kan zélfs WT niets aan helpen
![]()
![]()
Ja, het worden allemaal heel verschillende arrangementen met dat nummer als basisquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...
Het is zó belachelijk dat het wel leuk MOET worden!
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
![]()
![]()
NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Zou oh-oh al ruzie hebben in de supermarkt?![]()
Dat dr bij de super de hoerrrr ook amper nog wat in de schappen lag mocht de pret niet drukken, bij de Aldi was alles netjes bijgevuld
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
The PM did the trickquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic vol![]()
Ow mên
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ow ja Greys deed mooie uitspraken, check mn sig maar, gisteravond was echt goedquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus!
Het is al gepresenteerd aan de pers en het is de wereld al over. We worden overal al bespot
Wat kan Alain Clark of Wendy Sneijders hier nou in godsnaam van maken?
Ik dacht echt aan een vervroegde 1 april grap, maar helaas
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJEquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
Is nu serieus de TT aangepast?
Dr mag hier echt niks meer he![]()
Ow ja Greys, draaaaahaaaaaamaaaaaaaa, de maoam is opperdepop bij de Aldi![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Gooi je hoerenboom dr ff in mopquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE
( Groucho Marx )![]()
quote:![]()
![]()
![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Dat vond je gisteravond anders nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE
Nou ja, toen vond je het ook een kutliedje, maar toen heb ik je avond er niet mee verpest![]()
Trust me, ik ga d'r hier de hele avond over gieren danquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hier![]()
![]()
Oh jottem!quote:NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensen![]()
Dat dr bij de super de hoerrrr ook amper nog wat in de schappen lag mocht de pret niet drukken, bij de Aldi was alles netjes bijgevuld
Dakannie want mn laptop zegt dat die foto's niet op het kaartje staan. En mn camera wel. Dat moek ff fixen. Maar we krijgen zo visitequote:-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
NU WEL JAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond je gisteravond anders niet
Nou ja, toen vond je het ook een kutliedje, maar toen heb ik je avond er niet mee verpest![]()
Verdommeshalalieshalala
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest metquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_![]()
vet grappig trouwens. De visite gaat 20 min naar hier lopen, omdat ze anders niet kunnen drinken![]()
![]()
Kom je wel met me mee blèren op die avond dat Tiësto gaat shalalieën?quote:
Gaan we samen kotsen! Massakots!
Sheeeee put him ouuuuut! Like the burning end of a midnight sigareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest met
woehoehoehoehoe
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest metHoe was het neuriën gister?
Jee jullie hebben ook echt altijd visite he, fuifnummers dat jullie dr zijn?
En is dit wel of niet visite die mag delen in de boozzzzvoorraad????
( Groucho Marx )![]()
Tiëstoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je wel met me mee blèren op die avond dat Tiësto gaat shalalieën?
Gaan we samen kotsen! Massakots!nou is dat nummer amper te verneuken, dus ik ben benieuwd wat ie er van maakt
Niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb vet goedkope amaretto bocht gehaald. Dat zuipen ze maar. Ga ik aan de wodka cola
Dat was dus ook het eerste dat ik me afvroeg bij het lezen van 'visite'!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Oke! Geregeld!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tiëstonou is dat nummer amper te verneuken, dus ik ben benieuwd wat ie er van maakt
Ik ga even de datum opzoeken, kan je het vast in je agenda zetten
omg dat wordt hilarischquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[b]'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Als Within Temptation shalalaliii gaat doen wil ik wel eens gaan luisteren.
Maar tot die tijd:![]()
![]()
En vanaaf eet ik geen maoams. Kan Satsu weer lekker tenten.Als Yoko zich nu van mijn schoot verhief kon ik mezelf wat drinken pakken en een stokbroodje in de oven gooien.
*trek heeft*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Dan gaat de SC in ene nog snellerquote:
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Heej mijn drank voorraad is heilig jaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dus ook het eerste dat ik me afvroeg bij het lezen van 'visite'!
[..]
Oke! Geregeld!
Ik ga even de datum opzoeken, kan je het vast in je agenda zetten
Can you meet me half way?! Night and day! woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeuk
Whehe, de TT
Elisa
Ziggy played guitar
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is gewordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het worden allemaal heel verschillende arrangementen met dat nummer als basis
Het is zó belachelijk dat het wel leuk MOET worden!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
( Groucho Marx )![]()
Heb net de meest briljante aflevering van Southpark gezien. Ging over luizen. Nu wil ik nooit meer antiluizenshampoo gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeuk
@Elies.... je hebt serieus echt echt echt de TT veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
quote:Op zondag 7 februari wordt in een 85 minuten durende uitzending van het Nationaal Songfestival bepaald wie Nederland gaat vertegenwoordigen. Zes bekende Nederlandse zangers/zangeressen zullen het lied op eigen wijze vertolken bij het Nationaal Songfestival. Dan wordt bekend wie in mei afreist naar Oslo, Noorwegen, voor de halve finales van het Eurovisie Songfestival op 25 en 27 mei 2010. De finale van het Eurovisie Songfestival is op zaterdag 29 mei.
Eind november is Pierre Kartner door de TROS benaderd met de vraag een Nederlandstalig nummer te schrijven voor het Eurovisie Songfestival. Zijn jarenlange ervaring en zijn grote successen als componist maken hem tot dè geschikte persoon om een nummer met internationale allure te componeren.
Over de verdere invulling van het Nationaal Songfestival maakt de TROS binnenkort meer bekend. Yolanthe Cabau van Kasbergen neemt de presentatie voor haar rekening.![]()
![]()
Oh dat wordt wel echt een superavond![]()
Ik hou m zeker vrij![]()
( Groucho Marx )![]()
Oh oh......quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeukJa!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is geworden
Hoewel ik oprecht bang ben dat de heer Kartner het allemaal bloedserieus bedoelt![]()
Hadden ze ook al veel eerder moeten doen i.p.v. krampachtig "goede liedjes en goede artiesten" in te zendenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is geworden
oh nee...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeuk![]()
Sterkte ermee!![]()
@ Cat, ik ga ook een gevuld stokbrood in de oven gooien bedankt voor de tip!
Tuurlijk en zijn ego is nog zo groot ook dat hij zelf gelooft dat we hiermee winnaar wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oh......
[..]
Ja!
Hoewel ik oprecht bang ben dat de heer Kartner het allemaal bloedserieus bedoelt![]()
maar dan nog, misschien maken we nu eindelijk een kans...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ja!
We willen geen sneue MB in de SCquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef nokwanda het volgende:
@Elies.... je hebt serieus echt echt echt de TT veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of jij wel dan
Gewoon. Garpje. Jeweets
Nou weet je, het is natuurlijk wel lachen die Pierre, maar laat hem maar schuiven hoor met zijn nummers die de hele wereld over zijn gegaan en tophits zijn geweest en in diverse talen zijn vertaald en door groot artiesten zijn gebracht in het buitenland!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk en zijn ego is nog zo groot ook dat hij zelf gelooft dat we hiermee winnaar worden![]()
Maar dit... dit is een aanfluiting en ik hoop nog steeds dat duidelijk gemaakt gaat worden dat het allemaal een groot gekkenhuis wordt in februari en dat overal de draak mee gestoken gaat worden
Zeg me dat je een garpje maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Is nu serieus de TT aangepast?
Dr mag hier echt niks meer he![]()
(anders heb jij het garpje gemist)Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
EINZ11!!!!EINZ11!!11!11111!!EINZZZZZ!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We willen geen sneue MB in de SCOf jij wel dan
Gewoon. Garpje. Jeweets
EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!MITEINCOURGETTEDABEI!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 21:29:35 ]![]()
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan nog, misschien maken we nu eindelijk een kans...
We hadden dit jaar toch al wat belachelijks ingestuurdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnen
![]()
Stuur gewoon eens een goeie rockband ipv al die gare nederlandse shit of van die overgeproduceerde pop/dance nummers![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Nou, misschien is dat juist wat Nederland een keer moeten doen. Een nummer inzenden waar de draak mee gestoken gaat worden. Kijk nou naar die Lordi van een paar jaar geleden, dat was ook geen hoogstaand nummerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je, het is natuurlijk wel lachen die Pierre, maar laat hem maar schuiven hoor met zijn nummers die de hele wereld over zijn gegaan en tophits zijn geweest en in diverse talen zijn vertaald en door groot artiesten zijn gebracht in het buitenland!![]()
Maar dit... dit is een aanfluiting en ik hoop nog steeds dat duidelijk gemaakt gaat worden dat het allemaal een groot gekkenhuis wordt in februari en dat overal de draak mee gestoken gaat worden. Nederland gaat veel te serieus met dat Songfestival om, maar dat is het allang niet meer..
hahahahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnen
als dat gebeurt dan zweer ik dat ik bij een volgende asielactie mijn haar groen verf![]()
Greys had je al iets gehoord van MrS? En heeft iemand Enfermera nog gezien? Of heb ik gemist dat die iets ging doen?
Mn laatste bento van deze week:
Onderste bakje rijst met omelet en gurkjes, bovenste bak de inhoud van een blikje mais/papaya/mango van bonduelle, potje sambal en tutti frutti.
Ik heb vandaag nog snel twee zakken tutti frutti gekocht
( Groucho Marx )![]()
Jammiequote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Onderste bakje rijst met omelet en gurkjes, bovenste bak de inhoud van een blikje mais/papaya/mango van bonduelle, potje sambal en tutti frutti.
Ik heb vandaag nog snel twee zakken tutti frutti gekocht
Wat een boutnummer![]()
Ik krijg steeds "alle duiven op de dam"-neigingen van dat nummer.
Zelfs dat maakt een betere kans om te winnen![]()
En@ Cat; ik kwam niet meer bij van je winderigheid!
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EINZ11!!!!EINZ11!!11!11111!!EINZZZZZ!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent ook snel blij he...
*85 minuten in agenda leegplant*quote:![]()
Nieslief: Sterkte met de jeukende mininiesjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Ik zal voortaan net als jij bij al mn grapjes grapje zetten, voor de duidelijkheid, je hebt t schijnbaar nodigquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me dat je een garpje maakt
(anders heb jij het garpje gemist)
( Groucho Marx )![]()
Ik hoop dat de maoam bij de aldi van Cat ook op is jaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een boutnummer![]()
Ik krijg steeds "alle duiven op de dam"-neigingen van dat nummer.
Zelfs dat maakt een betere kans om te winnen![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik doe alles voor een lach.
Ik vond Shine al een niet al te serieuze inzending (al vond Gordon van welquote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat juist wat Nederland een keer moeten doen. Een nummer inzenden waar de draak mee gestoken gaat worden. Kijk nou naar die Lordi van een paar jaar geleden, dat was ook geen hoogstaand nummer. Nederland gaat veel te serieus met dat Songfestival om, maar dat is het allang niet meer..
).
En ik vond Hind d'r nummer een aanfluiting (al vond ze het zelf super).
Glennis Grace had zeker wel hoger moeten eindigen vind ik nog steeds.
En eiiiiiiiigelijk - ik gooi mijn jarenlange Songfestivalfrustratie er even uit hoor- is het mis gegaan in 2003. Toen had Gordon echt (!) een supernummer dat een heel toffe opbouw had, waar steeds meer gospelzangers bij kwamen oplopen enzo. En hij stond voor in de stemmen van het publiek, totdat uberlul Cornald Maas het publiek op riep om toch vooral op Esther Hart te stemmen met One More Night. Lekker dertien in een dozijn
Maar Gordon had toen moeten winnen en tóen naar het Eurovisie moeten gaan
Ik ben er zes jaar later nog steeds boos om () dat Maas zich daar toen zo mee bemoeide en dat de stemmers er naar luisterden.
Dit was het nummer van Gordon (effe door luisteren, het wordt steeds Songfestivalleriger!). En het gaat dus niet om dat het wel of geen tof nummer is, maar het is wat mij betreft het ultieme Eurovisie nummer
Ik heb een neverending bag!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat de maoam bij de aldi van Cat ook op is ja![]()
![]()
![]()
Maar vanavond blijft hij in de kast, dus jullie zullen een ander luchtig onderwerp moeten zoeken.
Hoi, zak in een wakquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal voortaan net als jij bij al mn grapjes grapje zetten, voor de duidelijkheid, je hebt t schijnbaar nodig
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag nog snel twee zakken tutti frutti gekocht![]()
![]()
Ik ga definitief volgend jaar meebentoen!
Ik vond Shine echt hilarisch grappig ( idd was Goor bloedserieus![]()
maar dat was er ook wel weer poepig aan ), maar helaas werkte dat ook niet
![]()
Ow Greys, hejje de Linda nog gekocht?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
Ik weet niet wat hier aan voorafging, maar ik zit door deze opmerking wel met winterthee in m'n neusquote:
quote:Je zet dr geen grapje bij dus je geeft me nu serieus een doodsverwensing?
Dat dat mag in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
COURGETTEEEEEEEEEEEEEE!
Jullie zijn toch wel massaal I'll be your voice aan het luisteren he nu?
Man man, dát was het kloppende Eurovisie plaatje.
Cornald Maas, fak you
einzquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zet dr geen grapje bij dus je geeft me nu serieus een doodsverwensing?
Dat dat mag in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmmm.... Greys, ik fail ook nog steeds.
Serieusquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet niet wat hier aan voorafging, maar ik zit door deze opmerking wel met winterthee in m'n neus
Coool
Dat is idd een mooi nummer! Maar ik betwijfel of Nederland ooit nog eens zal winnen. Alle oostblok landen stemmen toch op elkaar. Het is gewoon een politiek zooitje geworden en daarom neem ik zelf het songfestival niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Shine al een niet al te serieuze inzending (al vond Gordon van wel).
En ik vond Hind d'r nummer een aanfluiting (al vond ze het zelf super).
Glennis Grace had zeker wel hoger moeten eindigen vind ik nog steeds.
En eiiiiiiiigelijk - ik gooi mijn jarenlange Songfestivalfrustratie er even uit hoor- is het mis gegaan in 2003. Toen had Gordon echt (!) een supernummer dat een heel toffe opbouw had, waar steeds meer gospelzangers bij kwamen oplopen enzo. En hij stond voor in de stemmen van het publiek, totdat uberlul Cornald Maas het publiek op riep om toch vooral op Esther Hart te stemmen met One More Night. Lekker dertien in een dozijn
Maar Gordon had toen moeten winnen en tóen naar het Eurovisie moeten gaan
Ik ben er zes jaar later nog steeds boos om () dat Maas zich daar toen zo mee bemoeide en dat de stemmers er naar luisterden.
Dit was het nummer van Gordon (effe door luisteren, het wordt steeds Songfestivalleriger!). En het gaat dus niet om dat het wel of geen tof nummer is, maar het is wat mij betreft het ultieme Eurovisie nummerAnd so the lion fell in love with the lamb![]()
Ik haaaaaaaaaat het songfestival![]()
[/moppersmurfmodus off]I'm the patron saint of the denial.
Ja je failt zeker ja als je nu niet met je koptelefoon op zit naar dat nummer te luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
einz
/zachte () dwang
Relaaaax Greys, dr is nu eenmaal niks meer aan te veranderenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
COURGETTEEEEEEEEEEEEEE!
Jullie zijn toch wel massaal I'll be your voice aan het luisteren he nu?
Man man, dát was het kloppende Eurovisie plaatje.
Cornald Maas, fak you
![]()
T komt echt nooit meer goed met die Eurovisie crap.
Dan kun je maar beter een echt overduidelijk baggernummer hebben zoals nu dan een semi serieus nummer dat nergens op slaat toch
( Groucho Marx )![]()
JA! en ik nu met cola!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier aan voorafging, maar ik zit door deze opmerking wel met winterthee in m'n neus![]()
![]()
![]()
Ik inmiddels ook niet meer en dat vind ik oprecht heel jammerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd een mooi nummer! Maar ik betwijfel of Nederland ooit nog eens zal winnen. Alle oostblok landen stemmen toch op elkaar. Het is gewoon een politiek zooitje geworden en daarom neem ik zelf het songfestival niet meer serieus.
Waar is de vakjury, waar is het echteorkest
.
*KRAS*IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik heb geen idee hoe het hoort, dus ik zie het failen er niet in hoor...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
einz
Fail right back at ya: Ik heb geen koptelefoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je failt zeker ja als je nu niet met je koptelefoon op zit naar dat nummer te luisteren
/zachte () dwang
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik wind me er echt nog steeds over op. Dat was onze kans, seriouslyquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Relaaaax Greys, dr is nu eenmaal niks meer aan te veranderen![]()
T komt echt nooit meer goed met die Eurovisie crap.
Dan kun je maar beter een echt overduidelijk baggernummer hebben zoals nu dan een semi serieus nummer dat nergens op slaat toch
Maar inderdaad, ik verheug me nu al op 7 februari!Hoe rotter hoe mooier!
Dr moet gewoon een West Europees eurovisie komen.
Zonder al die Oostblokkers en MET echt orkest en met liedjes in eigen taal
( Groucho Marx )![]()
quote:
(hoewel ik het had door Ingetjes post over de thee...)
Orkestquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet meer en dat vind ik oprecht heel jammer
Waar is de vakjury, waar is het echteorkest
.
*KRAS*![]()
![]()
![]()
![]()
*krast mee*
Gedeelde kras is immers halve kras!
ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
En waarom zit Israel ook alweer bij europa?
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
En dan met alsnog dat Gordon nummer
Of Nick en Simon![]()
Within Temptation vind ik even rot om te horen als Piejeeeeer zelf, dus ik ga mn amount rottigheid wel krijgen die avondquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wind me er echt nog steeds over op. Dat was onze kans, seriously
Maar inderdaad, ik verheug me nu al op 7 februari!Hoe rotter hoe mooier!
( Groucho Marx )![]()
Bummerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
(hoewel ik het had door Ingetjes post over de thee...)
Ik ga ff lekker 24 kijken. Doegieieiei
Greys!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Of Nick en Simon![]()
![]()
Ik keek altijd (niet lachen) een heel jaar uit naar het Eurovisiequote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Orkest![]()
![]()
![]()
![]()
*krast mee*
Gedeelde kras is immers halve kras!
En dan zat ik klaar met puntenlijsten, ik gaf punten voor het liedje, voor de zang en voor het jurrekie
Borrelnoten er bij en ik had de avond van mijn leven!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Nee nee nee nee neeeeeeeee geen Nick en Simon pleaaaaaaaasequote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
Of Nick en Simon![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Net als al mijn homovriendjes, hoe cutequote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek altijd (niet lachen) een heel jaar uit naar het Eurovisie
En dan zat ik klaar met puntenlijsten, ik gaf punten voor het liedje, voor de zang en voor het jurrekie
Borrelnoten er bij en ik had de avond van mijn leven!
( Groucho Marx )![]()
Ach meisje toch......quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
F&F is spesjaalquote:
Ziggy played guitar
Ja dat krijsmensch vind ik ook niets! Maar ze hebben wel een lekker uiteenlopend zwikkie gevonden!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Within Temptation vind ik even rot om te horen als Piejeeeeer zelf, dus ik ga mn amount rottigheid wel krijgen die avond
Wende gaat het als Franse chanson zingen natuurlijk, Marianne Weber gewoon op de Pieeejeeer manier, Within Temptation met een jurk en grote schoenen en veel wapperend haar en gekrijs, Tiësto met een quasi-vette-beat en Alain Clark ben ik nog niet uit. In elk geval met hoofddeksel
![]()
Maar....
WIE?
ZAL?
DE?
ZESDE?
ZIJN?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bummer
Ik ga ff lekker 24 kijken. DoegieieieiHave fun met Jack!
Mijn vader riep/roept ook altijd 'Oh, het songfestival. Heel nichten-nederland kijkt, plus mijn dochter'quote:Op woensdag 23 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Net als al mijn homovriendjes, hoe cute
Pierre zelf?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat krijsmensch vind ik ook niets! Maar ze hebben wel een lekker uiteenlopend zwikkie gevonden!
Wende gaat het als Franse chanson zingen natuurlijk, Marianne Weber gewoon op de Pieeejeeer manier, Within Temptation met een jurk en grote schoenen en veel wapperend haar en gekrijs, Tiësto met een quasi-vette-beat en Alain Clark ben ik nog niet uit. In elk geval met hoofddeksel
![]()
Maar....
WIE?
ZAL?
DE?
ZESDE?
ZIJN?![]()
[..]Have fun met Jack!
![]()
Alain Clark vind ik ook niks.
Kan Dewi niet meedoen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Of gewoon Kut Jacoth
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader riep/roept ook altijd 'Oh, het songfestival. Heel nichten-nederland kijkt, plus mijn dochter'
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
BWAHHAHAHAHAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij keken altijd met een hele groep! Een vriendin is rond dit tijd jarig en vierde het altijd op de songfestivalavondquote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Borrelnoten er bij en ik had de avond van mijn leven!![]()
Dan heerlijk met zijn allen alles bekritiseren etc, echt fantastisch was dat!
Echt, die mannen van me, die kruipen dan met een hele riedel bij elkaar in een centerparksneukhutmetsauna en dan drinken ze t hele weekend bubbels en rivella lightquote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vader riep/roept ook altijd 'Oh, het songfestival. Heel nichten-nederland kijkt, plus mijn dochter'
![]()
( Groucho Marx )![]()
quote:tis jouw bekkie he...
quote:Ho ho, dat gaat wel heel erg ver
![]()
( Groucho Marx )![]()
OMG!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die mannen van me, die kruipen dan met een hele riedel bij elkaar in een centerparksneukhutmetsauna en dan drinken ze t hele weekend bubbels en rivella light![]()
Hoe ul-tiem!
Een rukhuttensongfestivalmeet!
*lijstje gaat maken, wie wil???*
Ik stel voor dat we Greys gaan vergezellen de volgende keer? Gezellig samen, eventueel wat gebek als er eens saai liedje isquote:
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Rukhut?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, die mannen van me, die kruipen dan met een hele riedel bij elkaar in een centerparksneukhutmetsauna en dan drinken ze t hele weekend bubbels en rivella light![]()
Jij sletquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG!
Hoe ul-tiem!
( Groucho Marx )![]()
Oh GreysjeMeisje, wij hebben hier Californication ook ontdekt.![]()
Seizoen 2 is nu klaar.I'm the patron saint of the denial.
Als we uberhaupt door de voorronde komen dit keerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG!
Hoe ul-tiem!
Nee, wij noemen dat neukhuttenquote:![]()
50+ homostel, ook vrienden van ons, die hebben een vakantiehuisje in de Ardennen, en wij mogen daar maar niet naar toe en verzinnen dus elke keer hele verhalen over wat die twee daar allemaal uitvoeren met hun 3 dikke chihuahuaatjes in hun neukhut
( Groucho Marx )![]()
Ik zou haar lekker met Cat en een zak van die Maodingen in een bubbelbad opsluitenquote:
Joooooh, das tijd, tis leuk he ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Seizoen 2 is nu klaar.
En Hank
( Groucho Marx )![]()
Ah, ja. Bijijijijna net zo speciaal als mijn jeugdherinnering: standaard songfestival kijken met de hele familie. Op de verjaardag van mijn oom. O joy.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wij keken altijd met een hele groep! Een vriendin is rond dit tijd jarig en vierde het altijd op de songfestivalavond![]()
Dan heerlijk met zijn allen alles bekritiseren etc, echt fantastisch was dat!
Nouquote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joooooh, das tijd, tis leuk he ?
En Hank![]()
Wel veel sex he? Hihihihi
*noteert Goodbye en Ll*quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Greys gaan vergezellen de volgende keer? Gezellig samen, eventueel wat gebek als er eens saai liedje isTof he?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Seizoen 2 is nu klaar.Je mister vindt het zeker ook tof?
Ik wist dat je het leuk zou vindenquote:
No worries, die doodsverwensing was heel specifiek op mij gerichtquote:![]()
Je hebt niks te vrezen
( Groucho Marx )![]()
Jankzakquote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No worries, die doodsverwensing was heel specifiek op mij gericht![]()
Je hebt niks te vrezen
Vindje?quote:
![]()
( Groucho Marx )![]()
Skip dat bubbelstuk maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker met Cat en een zak van die Maodingen in een bubbelbad opsluiten
Trusten Bambibaboebaboerderij![]()
Greys, hij vindt het eeeeenig
WAT! Moeten we een voorronde door voordat we meemogen op de meet???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als we uberhaupt door de voorronde komen dit keer
*zich zorgen maakt*
Ik gok dat Greys (of jij) dan heel weinig SF ziet, want ik vind er écht geen flikker (hihi) aanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Greys gaan vergezellen de volgende keer? Gezellig samen, eventueel wat gebek als er eens saai liedje is
![]()
![]()
quote:Ja ik ga dr even over door hoor
( Groucho Marx )![]()
Oh maar oh-oh, je hebt ook rukhutten met jacuzzi he?
Dan blèren wij vanuit dat bad met ons glaasje bubbels ons oordeel over de nummers naar het gepeupel in de woonkamer voor de tv!
Die Daisy is van Bonesquote:
Truste Bamba!
*zet tv zacht*quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Dan blèren wij vanuit dat bad met ons glaasje bubbels ons oordeel over de nummers naar het gepeupel in de woonkamer voor de tv!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Slaap lekker Bambabeeb!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:57 schreef Bamba het volgende:
Ik ga lekker slapen, ben kapot. Trusten
Bekken tijdens de puntentelling, die duurt heul langquote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik gok dat Greys (of jij) dan heel weinig SF ziet, want ik vind er écht geen flikker (hihi) aan
Ik kijk heul geen Bonesquote:![]()
Ik zit ff te denken wie Daisy is, is dat het pornomeisje?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
*Cat eet Maodingen...zet tv toch maar harder*quote:![]()
Oh god, ik lach om mezelf
ja ho, jij wilde het toch zien!!! Dan kun je niet in de jacuzzi dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Dan blèren wij vanuit dat bad met ons glaasje bubbels ons oordeel over de nummers naar het gepeupel in de woonkamer voor de tv!
Ja, die van Vaginatownquote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kijk heul geen Bones![]()
Ik zit ff te denken wie Daisy is, is dat het pornomeisje?
Ik weet t niet Greysje, jij wil telkens van ons 1 op 1tje een complete gangbang maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef Greys het volgende:
Je weet dat dat niet mijn ding is
( Groucho Marx )![]()
Met romantisch Frans op de achtergrondquote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Bambabeeb!
[..]
Bekken tijdens de puntentelling, die duurt heul lang
Les pays-bas, douze points
Als je dr naast zit lach je nie meerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*Cat eet Maodingen...zet tv toch maar harder*![]()
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
*pfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt*quote:Op woensdag 23 december 2009 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*Cat eet Maodingen...zet tv toch maar harder*![]()
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
Nou dies heul niet van Bones dus, dies van Vaginatownquote:![]()
De laatste ep van seizoen 2 is echt epic
( Groucho Marx )![]()
Wie niet beter weet, lacht om een scheetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je dr naast zit lach je nie meer![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
*pfrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt*
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
Het word nu helemaal diepzinnig. Echt saai.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dies heul niet van Bones dus, dies van Vaginatown![]()
Minder diepzinnigheid, meer tieten![]()
![]()
Net vanavond gezien jaquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dies heul niet van Bones dus, dies van Vaginatown![]()
Oh nee geen gangbang hoor!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet t niet Greysje, jij wil telkens van ons 1 op 1tje een complete gangbang maken.
Je weet dat dat niet mijn ding is
Wij divaën in de jacuzzi met tv in de badkamer en dan komen Loveless en Goodbye even af en toe hun tong uitlaten![]()
Das zeker een oud west gronings gezegde of zoquote:Op woensdag 23 december 2009 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wie niet beter weet, lacht om een scheet![]()
[..]
![]()
![]()
Hier down south gebruiken wij dat niet.
Wij hebben Cat.
![]()
( Groucho Marx )![]()
Ik heb echt zitten gillen van het lachen met dat gedoe met die babyquote:![]()
( Groucho Marx )![]()
Neuj, iets van m'n oma.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das zeker een oud west gronings gezegde of zo![]()
![]()
Hier down south gebruiken wij dat niet.
Wij hebben Cat.
![]()
"Gaan er Maodingesen in de mond van Catje, dan ontlucht zij haar gatje"
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word nu helemaal diepzinnig. Echt saai.
Minder diepzinnigheid, meer tieten
Ja!
Dr is echt amper geneukt in de laatste 3 afleveringen of zo he?
Boh, zou die sex rehab van DD doorwerken naar de serie
( Groucho Marx )![]()
Die was pikzwart ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt zitten gillen van het lachen met dat gedoe met die baby![]()
Die staat bij jullie thuis op een tegeltje???quote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, iets van m'n oma.
"Gaan er Maodingesen in de mond van Catje, dan ontlucht haar gatje"
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee geen gangbang hoor!
Wij divaën in de jacuzzi met tv in de badkamer en dan komen Loveless en Goodbye even af en toe hun tong uitlaten![]()
en dan wordt het dus goodbye-oh-oh en loveless-greys?
Fak ja, ik schrok dr van, van dat kind, zo zwart zie je ze niet snel, echt een gillerquote:
( Groucho Marx )![]()
Nee!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die staat bij jullie thuis op een tegeltje???
![]()
Je regelt alweer te veelquote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee geen gangbang hoor!
![]()
( Groucho Marx )![]()
Nee, Ll en Goodbye zijn allebei van mij!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dan wordt het dus goodbye-oh-oh en loveless-greys?
/hebberdIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Kijk je NL of US?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Dr is echt amper geneukt in de laatste 3 afleveringen of zo he?
Boh, zou die sex rehab van DD doorwerken naar de serie
![]()
![]()
NLquote:
( Groucho Marx )![]()
Wie in het leven niets regeltquote:
komt zelf nooit op een tegelt.
Wijsheid van Ing d'r oma!
DAMES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D'r wil echt niemand naast me komen zitten op de 9e he?![]()
En zou ik carpoolmaatje MrS vooraf in moeten lichten?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het word nog slechterquote:![]()
Laatste aflevering was een soort van compilatie over Hank die z'n zonden overdenkt en z'n geweten wat opspeelt.
En neuken, ho maar![]()
![]()
Whoehoehoeiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 23 december 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie in het leven niets regelt
komt zelf nooit op een tegelt.
Wijsheid van Ing d'r oma!
![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Staan er ook achterbanksessies gepland?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
DAMES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zou ik carpoolmaatje MrS vooraf in moeten lichten?
![]()
![]()
Ja verneuk m maar helemaal voor mequote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word nog slechter![]()
Laatste aflevering was een soort van compilatie over Hank die z'n zonden overdenkt en z'n geweten wat opspeelt.
En neuken, ho maar
![]()
Ik had nog hoop dat er nog een hoop geneukt ging worden
( Groucho Marx )![]()
achterbanksessiesquote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Staan er ook achterbanksessies gepland?
![]()
Jennifer Saunders in Harry Snotter
( Groucho Marx )![]()
Ik las jankzaksessiesquote:
( Groucho Marx )![]()
Ik zou het als ik jou was 'per ongeluk vergeten te zeggen'!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
DAMES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zou ik carpoolmaatje MrS vooraf in moeten lichten?![]()
En als er dan eentje ontglipt gewoon 'Nah! MrS!' roepen en verontwaardigd kijken, raam open en wapperen!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik weet nu al dat ik ga lachen als ik je ziequote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
DAMES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zou ik carpoolmaatje MrS vooraf in moeten lichten?![]()
En vwb MrS; die zou ik gewoon verrassen!
En anders hieronder wat tips![]()
http://www.groenbrothers.com/nl/content/winden-camouflage-tipsI'm the patron saint of the denial.
Hou ik ook vanquote:
Euj!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys rijdt de 9e in de Clio toch?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys rijdt de 9e in de Clio toch?
Gordijntjes regelen voor de ramen?
Serieus, in Thailand zat ik een keer in een taxi waar je gordijntjes dicht kon doen, waar een hartjeskussen lag en er plastic over de bekleding zatHet was dat ik er al een reis van 23 uur op had zitten en ik nog maar 10 minuten naar het hotel moest
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah euhhh
Ze is jonger, blonder, huppeliger, what can I say
Ik kan niet rijden, dus jij en Ll op de achterbank gaat sowieso niet lukken, sowwyquote:
( Groucho Marx )![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah euhhh
Ze is jonger, blonder, huppeliger, what can I sayDát zal ik onthouden.
Revenge will be mine when you least expect it.
De 8e, bijvoorbeeld
quote:![]()
Trusten!![]()
Anders wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gordijntjes regelen voor de ramen?
Serieus, in Thailand zat ik een keer in een taxi waar je gordijntjes dicht kon doen, waar een hartjeskussen lag en er plastic over de bekleding zatHet was dat ik er al een reis van 23 uur op had zitten en ik nog maar 10 minuten naar het hotel moest
![]()
![]()
We gaan werken de 9e he! Niet zitten!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:10 schreef Cat22 het volgende:
DAMES!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zou ik carpoolmaatje MrS vooraf in moeten lichten?
En ik kom naast je zitten hoor!
Ja weet ik niet, ik had nog uit kunnen stappen hequote:![]()
Niet dat andere
Achterbanksessies.![]()
Ing: check Tha Sig!
Let dan wel op dat ze niet al te veel kracht hoeft te zettenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan werken de 9e he! Niet zitten!!!
En ik kom naast je zitten hoor!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan werken de 9e he! Niet zitten!!!
En ik kom naast je zitten hoor!![]()
Gaan we samen hurken.
M'n oma zou trots op me zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Achterbanksessies.![]()
Ing: check Tha Sig!
Nou, ik ga ook slapen. Morgen nog werken helaas!
Truste LL en GB!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik ga ook slapen. Morgen nog werken helaas!
![]()
![]()
Zie je zo![]()
Zat ik ff te youtuben op Californication, kom ik natuurlijk ook de RHCP tegen.
Leuk weetje, het pak dat Flea hier aan heeft is gemaakt door de jongste dochter van de mensen waar ik Kees van hebTof he!
( Groucho Marx )![]()
Trusten!Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
* wink, wink, nudge, nudgequote:
En daarom zet ik er altijd een disclaimer bij.quote:
Verstandigquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef Cat22 het volgende:
En daarom zet ik er altijd een disclaimer bij.
Takkedinges!![]()
Dapper dat jij wel es bij Cat op visite gaat!I'm the patron saint of the denial.
Ik heb wel vaker luchtige gesprekken gehad met Cat, maar nog nooit op die manier gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Takkedinges!![]()
Dapper dat jij wel es bij Cat op visite gaat!
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Xanderquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ook wel vrij verdacht
Ik kijk Knoop-Gala
Pak hem maar niet in, ik eet hem zo wel op!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Takkedinges!![]()
Dapper dat jij wel es bij Cat op visite gaat!
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker luchtige gesprekken gehad met Cat, maar nog nooit op die manier gelukkig
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb wel vaker luchtige gesprekken gehad met Cat, maar nog nooit op die manier gelukkig![]()
![]()
Ik zag in een voorstukje voor All You Need morgen dat Lisa (Halleluja) een kerstnummer zingt.quote:
Kreeg kippenvel, weet even niet welk nummer
Whoehoehoeeeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 22:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker luchtige gesprekken gehad met Cat, maar nog nooit op die manier gelukkig
![]()
Ik ga een wak zoeken, tot morgen!
( Groucho Marx )![]()
Ow, all you need. Moet ik zien (met zakdoeken)quote:Op woensdag 23 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik zag in een voorstukje voor All You Need morgen dat Lisa (Halleluja) een kerstnummer zingt.
Kreeg kippenvel, weet even niet welk nummer
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: