quote:
Acceptatie van je probleem is de eerste stapquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik elke aaf zwaar dronken ben
Heb jij al geblazen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!In lange tijd niet zo hardop zitten gieren van het lachen hier!
SHALALIEEEEEEEEEEEEE CHIHUAHUAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Acceptatie van je probleem is de eerste stap
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
Wacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, gisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?quote:![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
ik denk het ookquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Het was gewoon lollig, het ging over onze Songfestival inzending en hoe we daardoor voortaan overal ter wereld bespot zullen worden als 'Kijk, daar heb je een Shalalie' ipv een Nederlander. En over courgettes. En de uitwerking van maoam op Cat d'r darmenEn Q die nuchter was
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
oeh, wanneer is dat???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
SHALALIE SHALALAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinneren
SHALALIE SHALALA
Ik ben verliefd op jouuuuuuuuuuuuu
Geen dank!
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
![]()
Nope, nog nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
Ik heb teruggelezen en vond het ook wel grappig hoorquote:Niet hilarisch, dat niet
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Ergens in februari, zal het even opzoeken.quote:
OMG!!!!!
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
Pierre Kartner!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties Forumhop: Hop naar: