quote:
Acceptatie van je probleem is de eerste stapquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik elke aaf zwaar dronken ben
Heb jij al geblazen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!In lange tijd niet zo hardop zitten gieren van het lachen hier!
SHALALIEEEEEEEEEEEEE CHIHUAHUAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Acceptatie van je probleem is de eerste stap
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Inside? Het ging hier gister ongeveer heel de avond over Shalalie, ons nieuwe songfestivalnummer
Wacht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel, gisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon nog steeds niet gehoord!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?quote:![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinnerenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
Pure comedy wordt het, deze versie van het songfestival. Ik vind dan ook dat we met zijn allen naar de voorronde moeten kijken waarin het Shalalie nummer in zes arrangementen wordt uitgevoerd door zes verschillende artiesten. Dat wordt hi-la-risch!
ik denk het ookquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Het was gewoon lollig, het ging over onze Songfestival inzending en hoe we daardoor voortaan overal ter wereld bespot zullen worden als 'Kijk, daar heb je een Shalalie' ipv een Nederlander. En over courgettes. En de uitwerking van maoam op Cat d'r darmenEn Q die nuchter was
Nou ja, je moet er bij geweest zijn denk ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
oeh, wanneer is dat???quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En... krijg jij het ook niet uit je kop, net als Pieeeejer zingt?![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
SHALALIE SHALALAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan me het deuntje niet eens meer herinneren
SHALALIE SHALALA
Ik ben verliefd op jouuuuuuuuuuuuu
Geen dank!
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
![]()
Nope, nog nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
SHALALIE SHALALA
SHALALIE SHALALA
Geen dank!
Ik heb teruggelezen en vond het ook wel grappig hoorquote:Niet hilarisch, dat niet
Ergens in februari, zal het even opzoeken.quote:
OMG!!!!!
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
Pierre Kartner!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wtf? En Jordy van Loon heeft het geschreven ofzo?
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
![]()
Vandeweek werd aan Jan-Jaap van der Wal gevraagd waaruit volgens hem het failiet van Nederland bleek. Zijn antwoord: de nederlandse inzending voor het songfestival
Ik besloot ter plekke om toch maar eens naar zijn nieuwjaars-conference te gaan kijken. Hij heeft wel mijn soort humorUmuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Within Temptation????!!!!!
Tiesto???????
Shalali shalala??
Echt dat moet ik zien.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Ik snap niet dat elk zelf respecterende artiest zich voor dat songfestival uitleent.
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Luister het nummer hierboven even.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Within Temptation lijkt me nog wel vet ja.
Hun versie van Kronenburg Park van Frank Boeijen is ook
Daar kan zélfs WT niets aan helpen
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!Echt?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl![]()
Ik kan me er nog niks bij voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
And so the lion fell in love with the lamb![]()
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
Serieus!quote:
Het is al gepresenteerd aan de pers en het is de wereld al over. We worden overal al bespot
Wat kan Alain Clark of Wendy Sneijders hier nou in godsnaam van maken?
Ik dacht echt aan een vervroegde 1 april grap, maar helaas
Nee ik durf nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister het nummer hierboven even.
Daar kan zélfs WT niets aan helpen
![]()
![]()
Ja, het worden allemaal heel verschillende arrangementen met dat nummer als basisquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...
Het is zó belachelijk dat het wel leuk MOET worden!
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
![]()
![]()
NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Zou oh-oh al ruzie hebben in de supermarkt?![]()
Dat dr bij de super de hoerrrr ook amper nog wat in de schappen lag mocht de pret niet drukken, bij de Aldi was alles netjes bijgevuld
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
The PM did the trickquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic vol![]()
Ow mên
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ow ja Greys deed mooie uitspraken, check mn sig maar, gisteravond was echt goedquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus!
Het is al gepresenteerd aan de pers en het is de wereld al over. We worden overal al bespot
Wat kan Alain Clark of Wendy Sneijders hier nou in godsnaam van maken?
Ik dacht echt aan een vervroegde 1 april grap, maar helaas
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJEquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
Is nu serieus de TT aangepast?
Dr mag hier echt niks meer he![]()
Ow ja Greys, draaaaahaaaaaamaaaaaaaa, de maoam is opperdepop bij de Aldi![]()
![]()
( Groucho Marx )![]()
Gooi je hoerenboom dr ff in mopquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE
( Groucho Marx )![]()
quote:![]()
![]()
![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”![]()
Dat vond je gisteravond anders nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE
Nou ja, toen vond je het ook een kutliedje, maar toen heb ik je avond er niet mee verpest![]()
Trust me, ik ga d'r hier de hele avond over gieren danquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hier![]()
![]()
Oh jottem!quote:NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensen![]()
Dat dr bij de super de hoerrrr ook amper nog wat in de schappen lag mocht de pret niet drukken, bij de Aldi was alles netjes bijgevuld
Dakannie want mn laptop zegt dat die foto's niet op het kaartje staan. En mn camera wel. Dat moek ff fixen. Maar we krijgen zo visitequote:-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
NU WEL JAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond je gisteravond anders niet
Nou ja, toen vond je het ook een kutliedje, maar toen heb ik je avond er niet mee verpest![]()
Verdommeshalalieshalala
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest metquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: