quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Re z'n sleutel is net afgebroken in het slot
Frits spam? Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh wat een heerlijke spam van Frits.
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaahaha
Ik ga zo dat begintopic eens teruglezen!
[..]
Oh wat fijn dat je dat vraagt, dan kan ik nog even ongegeneerd spammen![]()
![]()
Boor en Bink, het eerste uur samen (net terug uit Zwolle, kat niet apart gezet).
Boor wil meteen het bankje van Bink inpikkenBink is met stomheid geslagen.
[ afbeelding ]
Tussendoor geen enkele dikke staart, geen geblaas of kwaaie Bink, helemaal NIETS.
Alsof het zo heeft moeten zijnTerwijl Bink al 12 jaar nooit een kat in huis had gehad.
En toen op Dierendag, exact 2 weken later, gebeurde er ditOp Dierendag gewoon
Let op het triomfantelijk hoofd van Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen op de vensterbank
[ afbeelding ]
Allebei op schoot bij Heer G
[ afbeelding ]
Samen van de zon genieten
[ afbeelding ]
En als klapstuk, Boor die op de kont van Bink mag slapen!
[ afbeelding ]
Zucht
Was het dan toch fok en niet mijn verbinding?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Och, de schat.quote:
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Ja he, dat kan niet anders dan dat het zo heeft moeten zijn he?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.
Och OhOh, wat was het ook een schatje, dat koppie.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:En dan vergeet ik gewoon deze foto als we t over expressie hadden :
[ afbeelding ]
![]()
Solly!
Uitgespamd nu!
Mmm, heerlijk, die rooien zijn ook altijd zo speciaal.quote:
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?
Haha oke dan, Fok heeft er effe geen zin in danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!
Want ik zie nu ook een foto van Ing met Baloe, die zag ik net ook niet
pinkyquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
Mmmm, we zullen maar even duimen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn net weer terug van de DA met Rossi. Hij had vandaag 3x heel erge diarree. Geprobeerd bloed te prikken maar dat lukte niet. Moeten we morgen terug komen en hem thuis alvast een beetje drogeren. Ze gaan hem nu testen op:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pinkie-pic-please!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
P
I
N
K
Y
!
Ach tis nog de meest normale die er tussen zit tot nu toe, heb het allemaal niet zelf uitgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere heette Paolo
Stacey
en tante Carla
![]()
![]()
En Zwab, als hij en Paolo het niet kunnen vinden zal er idd nog een Brain bijkomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |