Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef senesta het volgende:
Hij gaat goed hoor, went steeds meer aan de kap, de wond ziet er goed uit, het enige waar je iets aan merkt verder is dat hij wat meer slaapt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Iets hogere laarzen dan deze, zelfde soort hak.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij die hebt?![]()
De hechtingen moeten tien dagen blijven zitten dus ik denk tot ze eruit mogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!Hoelang denk je dat die kap om moet?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zal even een foto maken van die van mij.
Nah, skuumkoppe is beetr. Goudkoppe is niet zo bijzonder. Het is witbier. Daar is alles wel mee gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
:
[..]die wil ik nog steeds eens proberen
Wat een schatjes zeg. Dat elco zo tof is met kattenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen slapen![]()
Gave laarzen Goodbye
De kleur is echt précies hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit zijn mijn blauwe die ik twee weken geleden heb gekocht (toen zussie er was):
[ afbeelding ]
Deze waren 49 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De kleur is echt précies hetzelfdeMaar ze zijn het niet
![]()
Maar deze zijn ook wel heel tofAls ik het geld had was ik met veel meer laarzen thuisgekomen vandaag
![]()
Boor is schitterend!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft de foto van Borie gemaakt net!
Boor is echt vreselijk fotogeniek he?En dan ook nog zo grappig en lief.
Vorige eigenaars, eat your heart out
Zou zonde zijn anders.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef senesta het volgende:
[..]
De hechtingen moeten tien dagen blijven zitten dus ik denk tot ze eruit mogen.
Jeetjequote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn net weer terug van de DA met Rossi. Hij had vandaag 3x heel erge diarree. Geprobeerd bloed te prikken maar dat lukte niet. Moeten we morgen terug komen en hem thuis alvast een beetje drogeren. Ze gaan hem nu testen op:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
Serieus? Hebben ze nog over?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze waren 49 euroMijn zusje vond ze ook leuk dus hebben we elk een paar gekocht.
Nou ja, ik heb twee paar gekocht![]()
Lekker he, die joggingbroeken van tegenwoordig. En je kunt er idd ook best de straat mee opquote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
ik heb een kekke "jogging" broek gekocht bij de H&M. Zoeen grijze die je ook buiten kunt aanhebben. Zit goddelijk en ik waggel er zo meer naar de supermarkt
En ik heb een klein kerstboompje met sneeuw gekocht en paarse lampjes. Ik ga er een hoerenboom van maken. Foto volgt straks wel
Ooh en mexx pure life.
Jeetje, nou ik zal duimen dat het meevaltquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn net weer terug van de DA met Rossi. Hij had vandaag 3x heel erge diarree. Geprobeerd bloed te prikken maar dat lukte niet. Moeten we morgen terug komen en hem thuis alvast een beetje drogeren. Ze gaan hem nu testen op:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
Was het gezellig?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
Goh.....net terug uit Germany en topic is nog niet vol???????
Oh misschien duurt dat even voordat het werkt? Ik weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke laarzen Goodbye!!
Die van Greys zijn ook wel weer erg mooi maar nee ik moet n nieuwe wasmachine, deze reinigt zichzelf duidelijk niet het lijkt wel een sneeuwstorm in de trommel![]()
Zo'n joggingbroek heb ik vandaag ook gekocht Q heeeeerlijk
Whoopie heeft trouwens sinds gisteravond die antibiotica voor haar krabbeloor maar ze krabbelt nu nog
Ja meis, maar ook janken van geluk, dat jij die mooie jongen zo'n fijn huis geeft.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar het moet weer even
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, 20-09-2008, het was metéén goed
[ afbeelding ]
De volgende dag, alsof het nooit anders is geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik deze foto zie van toen, nog een beetje scharrig maar met een héél tevreden 'lachje', één dag bij ons wonend, dan ga ik haast janken![]()
[ afbeelding ]
ja, sowieso wil ik alles uit texel nog es proberenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, skuumkoppe is beetr. Goudkoppe is niet zo bijzonder. Het is witbier. Daar is alles wel mee gezegd
Ik heb ook nog Amberen 2 skuumkoppe
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Re z'n sleutel is net afgebroken in het slot
Frits spam? Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh wat een heerlijke spam van Frits.
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaahaha
Ik ga zo dat begintopic eens teruglezen!
[..]
Oh wat fijn dat je dat vraagt, dan kan ik nog even ongegeneerd spammen![]()
![]()
Boor en Bink, het eerste uur samen (net terug uit Zwolle, kat niet apart gezet).
Boor wil meteen het bankje van Bink inpikkenBink is met stomheid geslagen.
[ afbeelding ]
Tussendoor geen enkele dikke staart, geen geblaas of kwaaie Bink, helemaal NIETS.
Alsof het zo heeft moeten zijnTerwijl Bink al 12 jaar nooit een kat in huis had gehad.
En toen op Dierendag, exact 2 weken later, gebeurde er ditOp Dierendag gewoon
Let op het triomfantelijk hoofd van Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen op de vensterbank
[ afbeelding ]
Allebei op schoot bij Heer G
[ afbeelding ]
Samen van de zon genieten
[ afbeelding ]
En als klapstuk, Boor die op de kont van Bink mag slapen!
[ afbeelding ]
Zucht
Was het dan toch fok en niet mijn verbinding?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Och, de schat.quote:
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Ja he, dat kan niet anders dan dat het zo heeft moeten zijn he?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.
Och OhOh, wat was het ook een schatje, dat koppie.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:En dan vergeet ik gewoon deze foto als we t over expressie hadden :
[ afbeelding ]
![]()
Solly!
Uitgespamd nu!
Mmm, heerlijk, die rooien zijn ook altijd zo speciaal.quote:
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?
Haha oke dan, Fok heeft er effe geen zin in danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!
Want ik zie nu ook een foto van Ing met Baloe, die zag ik net ook niet
pinkyquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
Mmmm, we zullen maar even duimen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pinkie-pic-please!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
P
I
N
K
Y
!
Ach tis nog de meest normale die er tussen zit tot nu toe, heb het allemaal niet zelf uitgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere heette Paolo
Stacey
en tante Carla
![]()
![]()
En Zwab, als hij en Paolo het niet kunnen vinden zal er idd nog een Brain bijkomen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |