Luister het nummer hierboven even.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Within Temptation lijkt me nog wel vet ja.
Hun versie van Kronenburg Park van Frank Boeijen is ook
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
Ik kan me er nog niks bij voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
En bedenk dan dat DIT nummer door Tiësto en Within Temptation gebracht gaat worden o.a.!
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
Serieus!quote:
Nee ik durf nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Luister het nummer hierboven even.
Daar kan zélfs WT niets aan helpen
Ja, het worden allemaal heel verschillende arrangementen met dat nummer als basisquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mogen ze dan zelf een andere melodie ofzo eronder zetten?? Ben wel benieuwd...
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hierquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens in februari, zal het even opzoeken.
OMG!!!!!
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Zou oh-oh al ruzie hebben in de supermarkt?
The PM did the trickquote:Op woensdag 23 december 2009 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
Als Greys nou weer ff d'r lagoons post is Elies afgeleid, doe jij ff TT change, en tegen de tijd dat ze er achter is, is het topic vol
Ow ja Greys deed mooie uitspraken, check mn sig maar, gisteravond was echt goedquote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus!
Het is al gepresenteerd aan de pers en het is de wereld al over. We worden overal al bespot
Wat kan Alain Clark of Wendy Sneijders hier nou in godsnaam van maken?
Ik dacht echt aan een vervroegde 1 april grap, maar helaas
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJEquote:Op woensdag 23 december 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pierre Kartner!
@Bamba, alsjeblieft!
Gooi je hoerenboom dr ff in mopquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE WEL HEA! NU HEB JE MN AVOND VERPEST MET JE KUTLIEDJE
quote:
Dat vond je gisteravond anders nietquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, ik ga d'r hier de hele avond over gieren danquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou Greys, daar komt vast wel een speciaal topic voor hoor, dat hoeft niet hier![]()
![]()
![]()
Oh jottem!quote:NEE, ik heb geen ruzie gemaakt, er waren amper mensen![]()
Dat dr bij de super de hoerrrr ook amper nog wat in de schappen lag mocht de pret niet drukken, bij de Aldi was alles netjes bijgevuld
Dakannie want mn laptop zegt dat die foto's niet op het kaartje staan. En mn camera wel. Dat moek ff fixen. Maar we krijgen zo visitequote:
NU WEL JAquote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond je gisteravond anders niet
Nou ja, toen vond je het ook een kutliedje, maar toen heb ik je avond er niet mee verpest![]()
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest metquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |