Oh ja Jeugdzorgquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rechter zegt: je mag als je dit en dit en dit doet. Jeugdzorg controleert. Maisje en pa vragen: maar hoe kan ik voldoen aan de regels zodat ik wel mag uitzeilen? Jeugdzorg zegt: zal ons aan onze reet jeuken, als wij maar gelijk krijgen. Kind raakt depri omdat de bevelen elkaar tegenspreken, gaat haar kont tegen de krib gooien en krijgt het zo ook nog aan de stok met de leerplichtambtenaar en de rest. JZ en de lerplichtambtenaar dreigen met uithuisplaatsing en meisje peert hem met haar andere paspoort naar St. Maarten.
Rechter bekijkt de zaak en stelt wellicht heldere voorwaarden die wel overzichtelijk zijn en JZ werkt zalvend mee. Kind gaat onder geen voorwaarde naar de moeder en mag bij haar vader blijven.
Kabel heb ik hier niet. Die ligt in drenthe. Maar het zou toch zo moeten werken. Ik heb notabene een externe sdhc kaartreaderquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kaartje weer in camera duwen en dan de camera met een kabeltje aan de pc?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Er zit een nieuw slot in inmiddels, hij kon inderdaad niet naar binnenWel duur
En dat hele zeilmeisje snap ik ook niet, maar ik heb geen zin een heel verhaal te typen op m'n telefoon dus ik volsta met:stom kind.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer; vond het wel een riljant idee van mezelf
dan zou er in theorie niks zijn wat je tegenhoudtquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kabel heb ik hier niet. Die ligt in drenthe. Maar het zou toch zo moeten werken. Ik heb notabene een externe sdhc kaartreader
Ja en het was ook een heel stroef slot dus achteraf ben ik wel blijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Nieuwe sloten laten plaatsen is zó zonde, maar zó nodig soms
Nee, dan zou je mijn onhandigheid snappenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
Het zou wel weer ontzettende fail van mijn kant zijn als je gelijk had
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef nokwanda het volgende:
Hier is de hachee bijna klaar. Wij eten met de kerst gewoon zoals andersAltijd lekker dus. Voor de kerst maken we alleen wel een lekker toetje van mascarpone met warme bosvruchtensaus
![]()
En ik bak zelf appeltaart![]()
![]()
En verder trekken we lekker samen ons uniform aan. Het simpele grijze zwarte joggingpak dus
Maar het blijft een stom zeilmeisjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef MissBliss het volgende:
Ja en het was ook een heel stroef slot dus achteraf ben ik wel blij![]()
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou er in theorie niks zijn wat je tegenhoudt
Geen stom kind maar kind in de knel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Er zit een nieuw slot in inmiddels, hij kon inderdaad niet naar binnenWel duur
En dat hele zeilmeisje snap ik ook niet, maar ik heb geen zin een heel verhaal te typen op m'n telefoon dus ik volsta met:stom kind.
Well, yeah, dat bedoel ik. Ik ben dit soort situaties met JZ vaker tegengekomen in mijn vorige baan. Dat zeik ik laatst nog. Aan de andere kant was het beter geweest als vader en dochter hun mond hadden gehouden totdat ze uit was gevaren. En.... ik vind tegelijk ook wel dat de rechter gelijk heeft als die zegt dat er gespijkerd moet worden aan de voorbereidingen. Voor wat betreft het psychologisch onderzoek van JZ.... als ik haar ouder was zou ik een second opinion aanvragen bij een onafhankelijke psych.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja JeugdzorgHet verhaal is me ineens duidelijk.
Heb jij eigenlijk enig idee wat er mis zou zijn met die moeder? Dat heb ik steeds gemist namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rechter zegt: je mag als je dit en dit en dit doet. Jeugdzorg controleert. Maisje en pa vragen: maar hoe kan ik voldoen aan de regels zodat ik wel mag uitzeilen? Jeugdzorg zegt: zal ons aan onze reet jeuken, als wij maar gelijk krijgen. Kind raakt depri omdat de bevelen elkaar tegenspreken, gaat haar kont tegen de krib gooien en krijgt het zo ook nog aan de stok met de leerplichtambtenaar en de rest. JZ en de lerplichtambtenaar dreigen met uithuisplaatsing en meisje peert hem met haar andere paspoort naar St. Maarten.
Rechter bekijkt de zaak en stelt wellicht heldere voorwaarden die wel overzichtelijk zijn en JZ werkt zalvend mee. Kind gaat onder geen voorwaarde naar de moeder en mag bij haar vader blijven.
Alleen ik dan met prachtige paarse sjaalquote:
Dat dus, ik heb echt geen medelijden met haar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOO ik kan geen zeilmeisje meer horen![]()
Wel knap hoe ze zich nu het calimero-syndroom heeft aangesmeerd, iedereen vind haar ineens zielig en oh zo volwassen en JZ is uiteraard de grote boze instantie die haar naar de evil side wil lokken
Bekbeeb!quote:
Ik kan er voor een deel in meegaan, maar 'zij wil doen waar ze goed in is' is geen voorwaarde dat dan ook altijd maar moet mogen, toch? Je moest eens weten wat ik allemaal wilde vroeger en niet mochtquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stom kind maar kind in de knel.
Zij wil doen waar ze goed in is en dan duikt het hele mediacircus eroverheen, inclusief allerlei instanties. Dan kan ik me voorstellen dat je als 14jarige ook niet meer weet wat er nu van je verwacht wordt en de benen neemt.
Wat ik dan wel heel apart vind is dat ze niet weg'loopt' maar meteen naar St Maarten vliegt. Vreemd dat ze als 14 jarige alleen door de douane kwam. Maar wel een teken dat die meid nergens bang voor is en dat rond de wereld zeil idee van haar misschien zo gek nog niet is.
En Nokmanda zijn knar scheren en oppoetsen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen ik dan met prachtige paarse sjaal![]()
Ben ik toch nog een beetje kerstbal
Ja hoor! Restaurants ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, op kerstavond zijn er wel kroegen open toch?
Je kunt op verschillende manieren aan de leerplicht voldoen. Dat hoeft niet op school. En het is niet zo dat ieder meisje van 14 er beter af is met leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk enig idee wat er mis zou zijn met die moeder? Dat heb ik steeds gemist namelijk.
En hoe ze nou in haar eentje naar Sint Maarten kon vertrekken en zoveel duizenden euro's kon opnemen?
Ben benieuwd naar de heldere voorwaarden!Het lijkt me sowieso dat zo'n jong meisje toch gewoon aan haar leerplicht moet voldoen en dus niet de wereld kan rond zeilen, aangezien dat niet in een vakantie past?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |