Tuurlijk en zijn ego is nog zo groot ook dat hij zelf gelooft dat we hiermee winnaar wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh oh......
[..]
Ja!
Hoewel ik oprecht bang ben dat de heer Kartner het allemaal bloedserieus bedoelt![]()
maar dan nog, misschien maken we nu eindelijk een kans...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Greys het volgende:
Ja!
Hoewel ik oprecht bang ben dat de heer Kartner het allemaal bloedserieus bedoelt![]()
We willen geen sneue MB in de SCquote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef nokwanda het volgende:
@Elies.... je hebt serieus echt echt echt de TT veranderd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou weet je, het is natuurlijk wel lachen die Pierre, maar laat hem maar schuiven hoor met zijn nummers die de hele wereld over zijn gegaan en tophits zijn geweest en in diverse talen zijn vertaald en door groot artiesten zijn gebracht in het buitenland!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk en zijn ego is nog zo groot ook dat hij zelf gelooft dat we hiermee winnaar worden
Zeg me dat je een garpje maaktquote:Op woensdag 23 december 2009 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Is nu serieus de TT aangepast?
Dr mag hier echt niks meer he![]()
EINZ11!!!!EINZ11!!11!11111!!EINZZZZZ!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We willen geen sneue MB in de SCOf jij wel dan
Gewoon. Garpje. Jeweets
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dan nog, misschien maken we nu eindelijk een kans...
We hadden dit jaar toch al wat belachelijks ingestuurdquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnen
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!MITEINCOURGETTEDABEI!!1111
Nou, misschien is dat juist wat Nederland een keer moeten doen. Een nummer inzenden waar de draak mee gestoken gaat worden. Kijk nou naar die Lordi van een paar jaar geleden, dat was ook geen hoogstaand nummerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou weet je, het is natuurlijk wel lachen die Pierre, maar laat hem maar schuiven hoor met zijn nummers die de hele wereld over zijn gegaan en tophits zijn geweest en in diverse talen zijn vertaald en door groot artiesten zijn gebracht in het buitenland!![]()
Maar dit... dit is een aanfluiting en ik hoop nog steeds dat duidelijk gemaakt gaat worden dat het allemaal een groot gekkenhuis wordt in februari en dat overal de draak mee gestoken gaat worden
hahahahahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een supergiller zijn. Dat we het elk jaar serieus bedoelen en dan onderaan eindigen en dat we dan nu een belachelijk iets insturen en gewoon winnen
Jammiequote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Mn laatste bento van deze week:
[ afbeelding ]
Onderste bakje rijst met omelet en gurkjes, bovenste bak de inhoud van een blikje mais/papaya/mango van bonduelle, potje sambal en tutti frutti.
Ik heb vandaag nog snel twee zakken tutti frutti gekocht
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
EINZ11!!!!EINZ11!!11!11111!!EINZZZZZ!
EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!MITEINCOURGETTEDABEI!!1111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*85 minuten in agenda leegplant*quote:
Ik zal voortaan net als jij bij al mn grapjes grapje zetten, voor de duidelijkheid, je hebt t schijnbaar nodigquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg me dat je een garpje maakt
(anders heb jij het garpje gemist)
Ik hoop dat de maoam bij de aldi van Cat ook op is jaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een boutnummer![]()
Ik krijg steeds "alle duiven op de dam"-neigingen van dat nummer.
Zelfs dat maakt een betere kans om te winnen![]()
En@ Cat; ik kwam niet meer bij van je winderigheid!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
En@ Cat; ik kwam niet meer bij van je winderigheid!
Ik vond Shine al een niet al te serieuze inzending (al vond Gordon van welquote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou, misschien is dat juist wat Nederland een keer moeten doen. Een nummer inzenden waar de draak mee gestoken gaat worden. Kijk nou naar die Lordi van een paar jaar geleden, dat was ook geen hoogstaand nummer. Nederland gaat veel te serieus met dat Songfestival om, maar dat is het allang niet meer..
Ik heb een neverending bag!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat de maoam bij de aldi van Cat ook op is ja![]()
Hoi, zak in een wakquote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal voortaan net als jij bij al mn grapjes grapje zetten, voor de duidelijkheid, je hebt t schijnbaar nodig
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Mn laatste bento van deze week:
[ afbeelding ]
Onderste bakje rijst met omelet en gurkjes, bovenste bak de inhoud van een blikje mais/papaya/mango van bonduelle, potje sambal en tutti frutti.
Ik heb vandaag nog snel twee zakken tutti frutti gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |