Kom je wel met me mee blèren op die avond dat Tiësto gaat shalalieën?quote:
Sheeeee put him ouuuuut! Like the burning end of a midnight sigareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest met
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet alleen mijn avond maar zelfs mijn hele leven heeft verpest met
Tiëstoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Kom je wel met me mee blèren op die avond dat Tiësto gaat shalalieën?
Gaan we samen kotsen! Massakots!
Niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Jee jullie hebben ook echt altijd visite he, fuifnummers dat jullie dr zijn?
En is dit wel of niet visite die mag delen in de boozzzzvoorraad????
Dat was dus ook het eerste dat ik me afvroeg bij het lezen van 'visite'!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Jee jullie hebben ook echt altijd visite he, fuifnummers dat jullie dr zijn?
En is dit wel of niet visite die mag delen in de boozzzzvoorraad????
Oke! Geregeld!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tiëstonou is dat nummer amper te verneuken, dus ik ben benieuwd wat ie er van maakt
omg dat wordt hilarischquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
Weet je welke artiesten er een uitvoering van Shalalie gaan doen????
[b]'Wende Snijders, Tiësto, Marianne Weber, Within Temptation en Alain Clark gaan er dan hun persoonlijke draai aan geven. '
WTF!Tiësto's versie ben ik nu al benieuwd naar. En die van Within Temptation ook!
We moeten echt samen kijken hier dan hoor
Dan gaat de SC in ene nog snellerquote:
Heej mijn drank voorraad is heilig jaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was dus ook het eerste dat ik me afvroeg bij het lezen van 'visite'!
[..]
Oke! Geregeld!
Ik ga even de datum opzoeken, kan je het vast in je agenda zetten
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is gewordenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, het worden allemaal heel verschillende arrangementen met dat nummer als basis
Het is zó belachelijk dat het wel leuk MOET worden!
Heb net de meest briljante aflevering van Southpark gezien. Ging over luizen. Nu wil ik nooit meer antiluizenshampoo gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeuk
quote:Op zondag 7 februari wordt in een 85 minuten durende uitzending van het Nationaal Songfestival bepaald wie Nederland gaat vertegenwoordigen. Zes bekende Nederlandse zangers/zangeressen zullen het lied op eigen wijze vertolken bij het Nationaal Songfestival. Dan wordt bekend wie in mei afreist naar Oslo, Noorwegen, voor de halve finales van het Eurovisie Songfestival op 25 en 27 mei 2010. De finale van het Eurovisie Songfestival is op zaterdag 29 mei.
Eind november is Pierre Kartner door de TROS benaderd met de vraag een Nederlandstalig nummer te schrijven voor het Eurovisie Songfestival. Zijn jarenlange ervaring en zijn grote successen als componist maken hem tot dè geschikte persoon om een nummer met internationale allure te componeren.
Over de verdere invulling van het Nationaal Songfestival maakt de TROS binnenkort meer bekend. Yolanthe Cabau van Kasbergen neemt de presentatie voor haar rekening.
Oh oh......quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
Oh mininiesje nummer 2 heeft zich vanaaf vlak voor het slapen ook gemeld met jeuk
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is geworden
Hadden ze ook al veel eerder moeten doen i.p.v. krampachtig "goede liedjes en goede artiesten" in te zendenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat KAN gewoon niet anders dan een protestactie zijn tegen het rare politieke kinderachtige spelletje dat het Songfestival is geworden
oh nee...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:22 schreef nieslief het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |