quote:
einzquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zet dr geen grapje bij dus je geeft me nu serieus een doodsverwensing?
Dat dat mag in Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
Serieusquote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik weet niet wat hier aan voorafging, maar ik zit door deze opmerking wel met winterthee in m'n neus
Dat is idd een mooi nummer! Maar ik betwijfel of Nederland ooit nog eens zal winnen. Alle oostblok landen stemmen toch op elkaar. Het is gewoon een politiek zooitje geworden en daarom neem ik zelf het songfestival niet meer serieus.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Shine al een niet al te serieuze inzending (al vond Gordon van wel).
En ik vond Hind d'r nummer een aanfluiting (al vond ze het zelf super).
Glennis Grace had zeker wel hoger moeten eindigen vind ik nog steeds.
En eiiiiiiiigelijk - ik gooi mijn jarenlange Songfestivalfrustratie er even uit hoor- is het mis gegaan in 2003. Toen had Gordon echt (!) een supernummer dat een heel toffe opbouw had, waar steeds meer gospelzangers bij kwamen oplopen enzo. En hij stond voor in de stemmen van het publiek, totdat uberlul Cornald Maas het publiek op riep om toch vooral op Esther Hart te stemmen met One More Night. Lekker dertien in een dozijn
Maar Gordon had toen moeten winnen en tóen naar het Eurovisie moeten gaan
Ik ben er zes jaar later nog steeds boos om () dat Maas zich daar toen zo mee bemoeide en dat de stemmers er naar luisterden.
Dit was het nummer van Gordon (effe door luisteren, het wordt steeds Songfestivalleriger!). En het gaat dus niet om dat het wel of geen tof nummer is, maar het is wat mij betreft het ultieme Eurovisie nummer
Ja je failt zeker ja als je nu niet met je koptelefoon op zit naar dat nummer te luisterenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
einz
Hmmmm.... Greys, ik fail ook nog steeds.
Relaaaax Greys, dr is nu eenmaal niks meer aan te veranderenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Greys het volgende:
COURGETTEEEEEEEEEEEEEE!
Jullie zijn toch wel massaal I'll be your voice aan het luisteren he nu?
Man man, dát was het kloppende Eurovisie plaatje.
Cornald Maas, fak you
JA! en ik nu met cola!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier aan voorafging, maar ik zit door deze opmerking wel met winterthee in m'n neus
Ik inmiddels ook niet meer en dat vind ik oprecht heel jammerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is idd een mooi nummer! Maar ik betwijfel of Nederland ooit nog eens zal winnen. Alle oostblok landen stemmen toch op elkaar. Het is gewoon een politiek zooitje geworden en daarom neem ik zelf het songfestival niet meer serieus.
Ik heb geen idee hoe het hoort, dus ik zie het failen er niet in hoor...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
einz
Hmmmm.... Greys, ik fail ook nog steeds.
Fail right back at ya: Ik heb geen koptelefoon!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je failt zeker ja als je nu niet met je koptelefoon op zit naar dat nummer te luisteren
/zachte () dwang
Ja, ik wind me er echt nog steeds over op. Dat was onze kans, seriouslyquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Relaaaax Greys, dr is nu eenmaal niks meer aan te veranderen![]()
T komt echt nooit meer goed met die Eurovisie crap.
Dan kun je maar beter een echt overduidelijk baggernummer hebben zoals nu dan een semi serieus nummer dat nergens op slaat toch
quote:
Orkestquote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik inmiddels ook niet meer en dat vind ik oprecht heel jammer
Waar is de vakjury, waar is het echteorkest
.
*KRAS*
ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Dr moet gewoon een West Europees eurovisie komen.
Zonder al die Oostblokkers en MET echt orkest en met liedjes in eigen taal
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Dr moet gewoon een West Europees eurovisie komen.
Zonder al die Oostblokkers en MET echt orkest en met liedjes in eigen taal
Within Temptation vind ik even rot om te horen als Piejeeeeer zelf, dus ik ga mn amount rottigheid wel krijgen die avondquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wind me er echt nog steeds over op. Dat was onze kans, seriously
Maar inderdaad, ik verheug me nu al op 7 februari!Hoe rotter hoe mooier!
Bummerquote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
(hoewel ik het had door Ingetjes post over de thee...)
Greys!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
En dan met alsnog dat Gordon nummer
Of Nick en Simon![]()
![]()
Ik keek altijd (niet lachen) een heel jaar uit naar het Eurovisiequote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Orkest![]()
![]()
![]()
![]()
*krast mee*
Gedeelde kras is immers halve kras!
Nee nee nee nee neeeeeeeee geen Nick en Simon pleaaaaaaaasequote:Op woensdag 23 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaa
En dan met alsnog dat Gordon nummer
Of Nick en Simon![]()
![]()
Net als al mijn homovriendjes, hoe cutequote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek altijd (niet lachen) een heel jaar uit naar het Eurovisie
En dan zat ik klaar met puntenlijsten, ik gaf punten voor het liedje, voor de zang en voor het jurrekie
Borrelnoten er bij en ik had de avond van mijn leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |