1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Haha, mijn vriend is ook een nachtmens, maar ik houd het niet vol om op 'm te wachtenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik lig echt niet voor 2 uur op bed heur Cat, meneer I. is een echt nachtmens en als ik vrij ben dan gaan we samen naar bed.
Gebeurt haast nooit
Ja hullo. Ik had er ook heel egocentrisch iets over mijn verjaardag in kunnen gooien maar verder dan dat of wat het nu geworden is kwam ik niet. Inspiratie ontbrak.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Jammer van de negatieve TT maar hallo
![]()
Ik heb wel zin in Oud en Nieuw trouwens, dat vier ik bij vrienden, en dat is daar heerlijk gezellig. Ik moet gewoon werken tot 17.30 en ik zorg voor oliebollen van de bakker
2009 was echt wel mijn jaar. Ik heb het nooit zo goed gehad als dit jaar na een paar jaar van veel tegenslag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken echt niemand die een superjaar had dit jaar, en ik kijk zelf voor zolang ik me kan heugen terug op een niet fijn jaar en dan was er niks vergeleken met de meeste mensen hoor ...
Nou doen dan, gezellig toch!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn hier trouwens weer onwijs aan het zeuren dat K & K morgen weer mee moeten naar kantoor
Nou inderdaad, jouw leven is écht heel veel beter geworden afgelopen jaar he?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
2009 was echt wel mijn jaar. Ik heb het nooit zo goed gehad als dit jaar na een paar jaar van veel tegenslag.
Nja, maar tis al een kortere dag en vrijdag ben ik ook al thuis, straks krijg ik een chihuahua-overdosequote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou doen dan, gezellig toch!
En er zit toch haast niemand meer op dat kantoor? Doen!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
2009 was echt wel mijn jaar. Ik heb het nooit zo goed gehad als dit jaar na een paar jaar van veel tegenslag.
Ik ga zo ook eens even naar het kaasboertje hier!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net trouwens wel echt heeeeeeerrrrrrrlijke kaas gekocht op de markt![]()
Boeren jong belegen en geitenkaas
Kokossssssssssssquote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens even naar het kaasboertje hier!
En naar de Lidl, kokos jagen!
Ja, eindelijk. Niet alleen getrouwd, maar ook nieuwe mensen leren kennen die waardevol zijn. Ook hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad, jouw leven is écht heel veel beter geworden afgelopen jaar he?![]()
Ik hoop dat het inspireert om positief te blijven.quote:
Ik ben altijd wel positief hoor, no worriesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat het inspireert om positief te blijven.
En zo mag het ook weleens!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mooi gezegd Nok.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Niet alleen getrouwd, maar ook nieuwe mensen leren kennen die waardevol zijn. Ook hier.
Als negatief stukje dan dat ik mijn geliefde baantje net op de valreep vorig jaar ben kwijtgeraakt. Maar dat was ook weer goed omdat ik anders alle andere veranderingen niet had doorgezet.
Les: iets opgeven om iets beters te vinden is niet erg. Dat was trouwens ook mede de les van de afgelopen jaren. Hoewel daar de nadruk lag op het zien/herkennen van geluk in minder goede omstandigheden. Dit jaar lag de nadruk op het aangrijpen van dat zelfde geluk en je kansen nemen.
Mooi. En waarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, eindelijk. Niet alleen getrouwd, maar ook nieuwe mensen leren kennen die waardevol zijn. Ook hier.
Als negatief stukje dan dat ik mijn geliefde baantje net op de valreep vorig jaar ben kwijtgeraakt. Maar dat was ook weer goed omdat ik anders alle andere veranderingen niet had doorgezet.
Les: iets opgeven om iets beters te vinden is niet erg. Dat was trouwens ook mede de les van de afgelopen jaren. Hoewel daar de nadruk lag op het zien/herkennen van geluk in minder goede omstandigheden. Dit jaar lag de nadruk op het aangrijpen van dat zelfde geluk en je kansen nemen.
Ja, was even broodjes bakkenquote:
Leukquote:Op woensdag 23 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ok warm bakkertje!
Ik ben ff 4 fotos voor je aan t uppen
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Billy zegt: hey tante Greys, zulke vlechten doe jij ook als je pony in je ogen hangt toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hoe mooi het hier vandaag is , er was nog wel een grauwe grijze dag voorspeld:
[ afbeelding ]
Billy & Kees:
[ afbeelding ]
Ah poep het labelquote:Op woensdag 23 december 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeee
Ik trap er niet in hoor, het is de rat![]()
De sticker er aan gave it awayyyy
En Bil met het vlechtje![]()
Mooi zonnig zeg! En helemaal geen sneeuw meer idd
*proest*quote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Heb me net ook nog even bescheurd om dit topic trouwens:
Welke afkomst zouden jullie denken dat mijn zoontje heeft?
Misschien een beetje gemeen, maar ik vond het toch grappig
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*proest*
Pareltje! Wat zijn er toch een domme dozen op dezen aerdkloot.
Ja enorm, is nog steeds niet makkelijk, maaruh we hobbelen door met heel veel lieve mensen om ons heen, en natuurlijk ook nu leer je je vrienden kennen. Sommigen zijn wat dat betreft door reacties of vooral geen reactie, kaartje oid flink door de mand gevallen en kunnen wat mij betreft doodvallen. Sorry maar moet het even kwijt dus typ er even lekker op los! Mensen die stil blijven na het horen dat je moeder is overleden of je eigen kindje van 11 weken zwangerschap dat is keihard en dat kwetst. Er zijn een paar nou die hoef ik voorlopig niet te zien of misschien wel nooit meer. Het nadeel is dat het schoonfamilie is en je er eigelijk nooit echt vanaf komt! Maaruh samen (lees man-kind en ik) staan we sterk en genieten we voloop van de mooie momenten van het leven!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Bamba het volgende:
Dat is met recht ook een klote jaar geweest dan Heester!
Sodejuquote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Wat is ie toch mooi heLekker warm op de verwarming en helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
En KerstBink, mijn eigen kadootje bij mijn ouders zaterdag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
Wat is ie toch mooi heLekker warm op de verwarming en helemaal gelukkig.
[ afbeelding ]
En KerstBink, mijn eigen kadootje bij mijn ouders zaterdag
[ afbeelding ]
En dat laatste is heel belangrijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ja enorm, is nog steeds niet makkelijk, maaruh we hobbelen door met heel veel lieve mensen om ons heen, en natuurlijk ook nu leer je je vrienden kennen. Sommigen zijn wat dat betreft door reacties of vooral geen reactie, kaartje oid flink door de mand gevallen en kunnen wat mij betreft doodvallen. Sorry maar moet het even kwijt dus typ er even lekker op los! Mensen die stil blijven na het horen dat je moeder is overleden of je eigen kindje van 11 weken zwangerschap dat is keihard en dat kwetst. Er zijn een paar nou die hoef ik voorlopig niet te zien of misschien wel nooit meer. Het nadeel is dat het schoonfamilie is en je er eigelijk nooit echt vanaf komt! Maaruh samen (lees man-kind en ik) staan we sterk en genieten we voloop van de mooie momenten van het leven!!!
Je blijft zelf ook nogal doordraven over Nies d'r berichtquote:Vnadaar dat ik soms een beetje kort door de bocht ben in mijn berichten. Kan niet goed tegen bijv sarcastisch blij zijn om ziekte etc etc. Of op stugge mensen die eigen mening maar blijven doordraven en noet openstaan voor anderen!!
Hetzelfde!quote:Dus Fijne kerst allemaal en allemaal een TOP 2010
En die deden 'm weg because?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft de foto van Borie gemaakt net!
Boor is echt vreselijk fotogeniek he?En dan ook nog zo grappig en lief.
Vorige eigenaars, eat your heart out
Nee, niet alles was voor Bink, maar wel vier pakjesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Bjoetifoel Boor
![]()
En Bink, was alles voor Binkie?
Ik doe geen kadootjes of zo dit jaar maar eigenlijk wil ik de hondjes wel wat kopen.
Want die hebben bijna niks en ze verdienen het zo
Omdat ze 'm niet leuk meer vondenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En die deden 'm weg because?
Ja! Een eh... Olympus nogwat!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Heeft heer G die spiegelreflex gekocht?
Hoe klinkt dat schelden van een hond dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh oooooooh , drama hier, zon in de keuken maar niet op de grond en toch moet Chico dr in liggen.
Die staat me een partij te schelden in de keuken nu
Oh mijn dikkiedoedel freggel vindt de hele dag naar buiten ook niks. Gelukkig kwam ik daar achter voordat ze zoveel stress als Boor ontwikkelde dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze 'm niet leuk meer vonden![]()
En omdat ie bij hen in huis pieste. Maar dat kwam achteraf gezien omdat ie daar ongelukkig was omdat ie heel de dag naar buiten geflikkerd werd en hij blaasgruis had van de stress.
Hij is vandaag 15 maanden en 3 dagen bij ons en nog niet één keer buiten de bak geplast
Maar misschien vonden ze hem ook wel gewoon te mooi, waren ze bang dat ze er zelf bij verbleekten
Woei, das mooi mazzel.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een eh... Olympus nogwat!
Aanbieding, 350 euro met 2 lenzen! (Bleek later foutje te zijn).
Piepen, grommen, boos blaffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat schelden van een hond dan?
Rechtsbovenin staat profiel, daarop klikken dan nar usericonmanager en dan uploaden van een klein plaatje / avatar.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef heester49 het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
Moie foto's Greys!
Heester, wil jij geen leuke UI? (plaatje onder je naam).
[/quote
jawel maar geen idee hoe dat moet duzzzzzzzzzzz...........
Wat een rotjaar voor jou ook, heel veel sterktequote:Op woensdag 23 december 2009 @ 14:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ja enorm, is nog steeds niet makkelijk, maaruh we hobbelen door met heel veel lieve mensen om ons heen, en natuurlijk ook nu leer je je vrienden kennen. Sommigen zijn wat dat betreft door reacties of vooral geen reactie, kaartje oid flink door de mand gevallen en kunnen wat mij betreft doodvallen. Sorry maar moet het even kwijt dus typ er even lekker op los! Mensen die stil blijven na het horen dat je moeder is overleden of je eigen kindje van 11 weken zwangerschap dat is keihard en dat kwetst. Er zijn een paar nou die hoef ik voorlopig niet te zien of misschien wel nooit meer. Het nadeel is dat het schoonfamilie is en je er eigelijk nooit echt vanaf komt! Maaruh samen (lees man-kind en ik) staan we sterk en genieten we voloop van de mooie momenten van het leven!!!
Vnadaar dat ik soms een beetje kort door de bocht ben in mijn berichten. Kan niet goed tegen bijv sarcastisch blij zijn om ziekte etc etc. Of op stugge mensen die eigen mening maar blijven doordraven en noet openstaan voor anderen!!
Moet zeggen het lucht wel op!!
Dus Fijne kerst allemaal en allemaal een TOP 2010
Wat bij mij werkt is alleen maar op het positieve te concentreren. Ook al is dat af en toe heel moeilijk. En alle negatieve mensen (die dus niks van zich hebben laten horen) compleet negeren. Maar dat is niet altijd makkelijk en vooral niet als het schoonfamilie betreftquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Vnadaar dat ik soms een beetje kort door de bocht ben in mijn berichten. Kan niet goed tegen bijv sarcastisch blij zijn om ziekte etc etc. Of op stugge mensen die eigen mening maar blijven doordraven en noet openstaan voor anderen!!
Moet zeggen het lucht wel op!!
Dus Fijne kerst allemaal en allemaal een TOP 2010
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een rotjaar voor jou ook, heel veel sterkte
Maar als je niet tegen sarcasme kan, vind ik dat ene zinnetje in jouw berichtje ook niet kunnen eigenlijk.
Nou ja, dat vind ik raar. Als je zelf meemaakt dat er iemand doodgaat en hoe kut dat wel niet is ga je het toch niet andere mensen toewensen?quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:01 schreef heester49 het volgende:
[..]
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt is alleen maar op het positieve te concentreren. Ook al is dat af en toe heel moeilijk. En alle negatieve mensen (die dus niks van zich hebben laten horen) compleet negeren. Maar dat is niet altijd makkelijk en vooral niet als het schoonfamilie betreft
Maar tussen niet veel goeds toe wensen en dood vallen zit nog wel een heel groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef heester49 het volgende:
[..]
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...
ja misschien ben ik raar maar een gekwetst hart doet waarschijnlijk soms een beetje raar en is soms van steen!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik raar. Als je zelf meemaakt dat er iemand doodgaat en hoe kut dat wel niet is ga je het toch niet andere mensen toewensen?
En ik weet heus wel wat je bedoelt hoor, ik merk het hier ook wel, maar dan nog...
Maar goed, ik zal wel overgevoelig zijn ofzo
Ik ben nog steeds voorgemeldquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier nog steeds op m'n pakketje te wachten. Ik wil naar buiten!
quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:10 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar het moet weer even
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, het was metéén goed
[afbeelding]
De volgende dag, alsof het nooit anders is geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
En als ik deze foto zie van toen, nog een beetje scharrig maar met een héél tevreden 'lachje', één dag bij ons wonend, dan ga ik haast janken![]()
[afbeelding]
Klote! Hopelijk komt 'ie dan morgen en bezorgen ze het bij je ouders!!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, 20-09-2008, het was metéén goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik deze foto zie van toen, nog een beetje scharrig maar met een héél tevreden 'lachje', één dag bij ons wonend, dan ga ik haast janken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een heerlijk beest is het toch...en wat heeft ie een heerlijk leven gekregen bij jullie![]()
En dan wil ik dat Baloetje gvd hier ook zo tevreden op de bank ligt, want dat kon ie heul goed
Bij die laatste foto schoten de tranen echt in mijn ogen en toen dacht ik ook al aan Baloeloeloequote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een heerlijk beest is het toch...en wat heeft ie een heerlijk leven gekregen bij jullie![]()
En dan wil ik dat Baloetje gvd hier ook zo tevreden op de bank ligt, want dat kon ie heul goed
Ja stom...maar Baloe en Boor zijn wat dat betreft een beetj "brothers in crime"quote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die laatste foto schoten de tranen echt in mijn ogen en toen dacht ik ook al aan BaloeloeloeWant die was ook zo intens gelukkig bij jullie.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, die heeft zich onderweg een weg geklauwd door de kartonnen nooddoos.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn jullie Boor toen later op gaan halen Greysie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde het al niet zeggen. Zoooo lief en bezorgd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Voor Ing.
En ook voor Greys.
Je was zo een heerlijke kattenn00b toen
Dat was echt zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen. Zoooo lief en bezorgd.![]()
Terwijl Boor allang lekker lag te chillen lag mamma Greys wakker omdat het voerbakje misschien een centimeter te hoog stond voor het arme dier.
OMG weet je nog?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft zich onderweg een weg geklauwd door de kartonnen nooddoos.
Nee dezelfde dag meegenomenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn jullie Boor toen later op gaan halen Greysie?
Oooh dan heb je wel geluk gehad zeg! En Boor al helemaal, met jou als bazinnetjequote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Nee dezelfde dag meegenomen![]()
Normaal deden ze dat niet en ze hadden een 'wachtlijst' voor Boor, heel veel mensen wilden hem hebben. Maar hij wilde persé een huis zonder katten en het liefst met een klein hondje als maatje. Dus ik heb daar foto's laten zien van Bink en van ons huis en vlak voor we weggingen met de Asielactie kwamen ze zeggen dat ik was gekozen als Boriemoeder en dat ze de andere mensen gingen afbellen
Wat een prachtverhaalquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG weet je nog?En toen ie eenmaal op schoot lag in de auto was het goed
Die mensen kijken in de andere auto's op weg van Zwolle naar huis, zo'n pantergevlekt monster los in de autoEcht wijzen en lachen de voorbijgangers.
En ik Ing maar in paniek bellen![]()
[..]
Nee dezelfde dag meegenomen![]()
Normaal deden ze dat niet en ze hadden een 'wachtlijst' voor Boor, heel veel mensen wilden hem hebben. Maar hij wilde persé een huis zonder katten en het liefst met een klein hondje als maatje. Dus ik heb daar foto's laten zien van Bink en van ons huis en vlak voor we weggingen met de Asielactie kwamen ze zeggen dat ik was gekozen als Boriemoeder en dat ze de andere mensen gingen afbellen
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het voerbakje ging toch op een trolley oid?
Onze Greys. Ik ben trots op d'r.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was echt zo leuk![]()
En nu zie ik dr altijd vooraan staan met advies aan andere kattenbaasjes![]()
Weet je dat ik dat helemaal niet echt live heb meegekregen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG weet je nog?En toen ie eenmaal op schoot lag in de auto was het goed
Die mensen kijken in de andere auto's op weg van Zwolle naar huis, zo'n pantergevlekt monster los in de autoEcht wijzen en lachen de voorbijgangers.
En ik Ing maar in paniek bellen![]()
Vrij vertaald:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeee![]()
Het arme dier snapte geen reet van mijn gepaniek
[ afbeelding ]
quote:Is dat te hoooooog!?
quote:Oh nee, hij liep al op het aanrecht en daarvoor moet hij OP de trolley springen!Of mischien is hij rechtstreeks op het aanrecht gesprongen!
Dus dan kan hij het wel!
![]()
![]()
![]()
Ew! Tooo much detail!quote:
quote:
Cat ik weet niet war jij aan denkt maar ik denk dat jij denkt als een bouwva(rken?)kkerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew! Tooo much detail!![]()
Ik wil GEEN, ik herhaal GEEN foto!
Ik dacht hetzelfde, ik dacht aan dino'squote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hou jij denkt dat een bouwvarken/vakker denkt maar ik denk dat ik niet denk als een persoon wat zo denkt. Denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat ik weet niet war jij ana dnekt maar ik denk dat jij denkt als een bouwva(rken?)kker
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
De klei heeft wel alle kleuren van de regenboog
Een dino kan ik er vast ook wel van makenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ik dacht aan dino's![]()
Hoe vlot de verhuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga verder uitpakken de man van het alarm is weg en ik moet de kisten zomerkleding nog uitpakken
SMS Qwea , die weet hier alles van !!!!!!!!!!!!!!!!!Einz11quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!
Hahahahaaaaaaaaaaahahaquote:
Oh wat fijn dat je dat vraagt, dan kan ik nog even ongegeneerd spammenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een prachtverhaal![]()
![]()
HOe is het contact met Bink dan, gezien die specifieke wens?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hou jij denkt dat een bouwvarken/vakker denkt maar ik denk dat ik niet denk als een persoon wat zo denkt. Denk ik.
Goedquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die tja-blik van Bink
Ja hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Wat heb je toch een lekker spul daar Greys. Ment to be.
Whoopsel! Lekkere sneeuwschuivert!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn met foto's (sweet Greys!)
[ afbeelding ]
Racen??
Boor kijkt idd echt heel triomfantelijk en Bink echt zo van ach laat die poes nou maar , t zal me watquote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]Inderdaad. Boor kijkt heel prangend zo van 'tadaaaaaa, voor elkaar!' en Bink kijkt echt zo van 'Ach, nevermind, laat die kat ook maar alstie nou zonodig klef moet doen'
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
Maar stiekem sta ik soms ook doodsangst uit voor hoe het moet als Bink er straks misschien niet meer is. Die is 10 jaar ouder dan BoorDan 'moeten' we vrij snel aan een pup denk ik, want Boor is erg aan een hondje gehecht.
[..]
Whoopsel! Lekkere sneeuwschuivert!
Aaaaaah jammer dat ik niet kon kijken!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Korte update vanuit de trein: Het was druk! Maar ik ben mijn geld kwijt, en het plaatje is aangevraagd. Leuk om er weer eens te zijn.en ook vol met mijn bakkes in beeld geweest.
was het er erg druk wij willen strakies ernaartoe?????????quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Korte update vanuit de trein: Het was druk! Maar ik ben mijn geld kwijt, en het plaatje is aangevraagd. Leuk om er weer eens te zijn.en ook vol met mijn bakkes in beeld geweest.
Neee die is voor de regenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:Aaaaah die Whoopie, hoefde ze dr jasje niet aan??????
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Ah het jasje is dus wel een succes???quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah het jasje is dus wel een succes???
Dat verschilt echt heel erg per kat en hond vind ik hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat een stel samen![]()
Grappig is dat, katten hebben veel meer uitdrukkingen dan honden eigenlijk vind ik.
En Bink is te goed voor deze wereld. Gewoon de kat aan de haal laten gaan met haar mandje.
Gooi Fritsie er nog eens in dan. Gewoon for old times sakequote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat verschilt echt heel erg per kat en hond vind ik hoor![]()
De chineesjes hier hebben onwijs veel expressie, die chiwallies kijken altijd t zelfde, maar Frits die had de meeste uitdrukkingen van ze allemaal
Oh ik zat vanochtend nog te lachen met een vriendin om fotos van hem.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gooi Fritsie er nog eens in dan. Gewoon for old times sake
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier trouwens alle boodschappen en cadeautjes binnen!![]()
Behalve dan het pakje voor meneer I.; die staat nog steeds op "voorgemeld"
En mijn pakje staat ook nog altijd in the Hub.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook nog niet geweestZe zouden tussen 12 en 18 uur komen en zal wel tegen 18 uur worden idd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook nog niet geweestZe zouden tussen 12 en 18 uur komen en zal wel tegen 18 uur worden idd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mijn pakje staat ook nog altijd in the Hub.
Als jij dan die sokken aandoet... en verder niks.... en met die chocolaaaaa kun je vast wat verzinnen, dan gaat hij vast niet klagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik hoop echt dat ze morgen wel komen, vandaag wordt hem toch niet meer.
Anders krijgt meneer I. alleen sokken en een reep chocola voor kerst
Denk niet dat z'm moeder en zus dat waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij dan die sokken aandoet... en verder niks.... en met die chocolaaaaa kun je vast wat verzinnen, dan gaat hij vast niet klagen.![]()
![]()
Foei Cat, tis nog geen half 12!
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat z'm moeder en zus dat waarderen![]()
Ik gooi Loetje er nog ff in...lieve mooie rooie![]()
[ afbeelding ]
JUUUUUUUUUUUUBELLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 23 december 2009 16:39 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga afsluiten en opruimen en dan heb ik VAKAAAAAANSIEIEIEEIEIEIE!![]()
![]()
![]()
![]()
awwwww...Wat moeilijk lijkt me dat dan ook weer...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he? Da's echt m'n alltime favorite foto van hem.
Hij kon zoooo lief naar je kijken![]()
Gisteravond waren m'n ouders hier en toevallig vond meneer I. nog filmpjes van Misty toen die nog mini-pup was (hondje van pa en ma).
En zo ineens dendert Baloe door het beeld en zat gezellig tegen Misty aan te kletsen.
Was wel heel fijn om dat homostemmetje van hem weer ff te horen
Beetje dubbel idd...ik was op slag stilquote:Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
awwwww...Wat moeilijk lijkt me dat dan ook weer...
Zal voorlopig wel een beetje dubbel blijven ook denk ik. Maar wel mooi dat Baloe in ieder geval nog wel op video heb staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beetje dubbel idd...ik was op slag stil![]()
Maar toch wel mooi hoor
Ow dat had ik echt nooit, mss hogere toeren laten draaien???quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef Ml-etje het volgende:
Gatverdegadverdegavder (sorry) ik draai net de trommel vd wasmachine en het sneeuwt gewoon haren..bahhhh!!!!
Nu maar spoelen met een nylonkousje ik weet het niet meerrotding waarom gaan die haren niet gewoon mee met het afvalwater
Heb hem alleen laten spoelen.. na het wassen van Whoopie's handdoeken.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow dat had ik echt nooit, mss hogere toeren laten draaien???
Ow.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb hem alleen laten spoelen.. na het wassen van Whoopie's handdoeken.
Ik moet ook nog steeds om m lachen hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Ooooooooooh, wat een heerlijke Frits-spam![]()
Ik kan er niets aan doen, maar ik moet gewoon al lachen als ik hem zien...positief dan he?
Ga er een nieuwe wasmachine bij halen wordt hier nu al niet goed vanquote:Op woensdag 23 december 2009 17:12 schreef Ingetje79 het volgende:
MI, als je zijn spul eerst ff 10 minuten in de drogert doet, dan blaas je het ergste haar eruit, en dan wassen.
Mss dat dat beter gaat
En dan morgen nog?quote:
Is ook een optiequote:Op woensdag 23 december 2009 17:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga er een nieuwe wasmachine bij halen wordt hier nu al niet goed van[mutsmodus]
Oh, Loeloe, knapperd met je hoofdje schuinquote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Denk niet dat z'm moeder en zus dat waarderen![]()
Ik gooi Loetje er nog ff in...lieve mooie rooie![]()
[ afbeelding ]
Onze asielwonders met allebei het homostemmetjequote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Lief he? Da's echt m'n alltime favorite foto van hem.
Hij kon zoooo lief naar je kijken![]()
Gisteravond waren m'n ouders hier en toevallig vond meneer I. nog filmpjes van Misty toen die nog mini-pup was (hondje van pa en ma).
En zo ineens dendert Baloe door het beeld en zat gezellig tegen Misty aan te kletsen.
Was wel heel fijn om dat homostemmetje van hem weer ff te horen
bah greys, bahquote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh de kersen van de groentenboer zijn om je vingers bij af te likken
Oh die foto is echt heel lief!quote:
Ja! Iets hogere laarzen dan deze, zelfde soort hak.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Wat waren die andere schoenen dan voor iets? Ook laarzen?
Senk joe!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen slapen![]()
Gave laarzen Goodbye
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef senesta het volgende:
Hij gaat goed hoor, went steeds meer aan de kap, de wond ziet er goed uit, het enige waar je iets aan merkt verder is dat hij wat meer slaapt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! Iets hogere laarzen dan deze, zelfde soort hak.
Je gaat me toch niet vertellen dat jij die hebt?![]()
De hechtingen moeten tien dagen blijven zitten dus ik denk tot ze eruit mogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt goed!Hoelang denk je dat die kap om moet?
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]Ik zal even een foto maken van die van mij.
Nah, skuumkoppe is beetr. Goudkoppe is niet zo bijzonder. Het is witbier. Daar is alles wel mee gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
:
[..]die wil ik nog steeds eens proberen
Wat een schatjes zeg. Dat elco zo tof is met kattenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen slapen![]()
Gave laarzen Goodbye
De kleur is echt précies hetzelfdequote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit zijn mijn blauwe die ik twee weken geleden heb gekocht (toen zussie er was):
[ afbeelding ]
Deze waren 49 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De kleur is echt précies hetzelfdeMaar ze zijn het niet
![]()
Maar deze zijn ook wel heel tofAls ik het geld had was ik met veel meer laarzen thuisgekomen vandaag
![]()
Boor is schitterend!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft de foto van Borie gemaakt net!
Boor is echt vreselijk fotogeniek he?En dan ook nog zo grappig en lief.
Vorige eigenaars, eat your heart out
Zou zonde zijn anders.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef senesta het volgende:
[..]
De hechtingen moeten tien dagen blijven zitten dus ik denk tot ze eruit mogen.
Jeetjequote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn net weer terug van de DA met Rossi. Hij had vandaag 3x heel erge diarree. Geprobeerd bloed te prikken maar dat lukte niet. Moeten we morgen terug komen en hem thuis alvast een beetje drogeren. Ze gaan hem nu testen op:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
Serieus? Hebben ze nog over?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze waren 49 euroMijn zusje vond ze ook leuk dus hebben we elk een paar gekocht.
Nou ja, ik heb twee paar gekocht![]()
Lekker he, die joggingbroeken van tegenwoordig. En je kunt er idd ook best de straat mee opquote:Op woensdag 23 december 2009 19:09 schreef Qwea het volgende:
ik heb een kekke "jogging" broek gekocht bij de H&M. Zoeen grijze die je ook buiten kunt aanhebben. Zit goddelijk en ik waggel er zo meer naar de supermarkt
En ik heb een klein kerstboompje met sneeuw gekocht en paarse lampjes. Ik ga er een hoerenboom van maken. Foto volgt straks wel
Ooh en mexx pure life.
Jeetje, nou ik zal duimen dat het meevaltquote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn net weer terug van de DA met Rossi. Hij had vandaag 3x heel erge diarree. Geprobeerd bloed te prikken maar dat lukte niet. Moeten we morgen terug komen en hem thuis alvast een beetje drogeren. Ze gaan hem nu testen op:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
Was het gezellig?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef Strega het volgende:
Goh.....net terug uit Germany en topic is nog niet vol???????
Oh misschien duurt dat even voordat het werkt? Ik weet het niet eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Ml-etje het volgende:
Leuke laarzen Goodbye!!
Die van Greys zijn ook wel weer erg mooi maar nee ik moet n nieuwe wasmachine, deze reinigt zichzelf duidelijk niet het lijkt wel een sneeuwstorm in de trommel![]()
Zo'n joggingbroek heb ik vandaag ook gekocht Q heeeeerlijk
Whoopie heeft trouwens sinds gisteravond die antibiotica voor haar krabbeloor maar ze krabbelt nu nog
Ja meis, maar ook janken van geluk, dat jij die mooie jongen zo'n fijn huis geeft.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, 20-09-2008, het was metéén goed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, sowieso wil ik alles uit texel nog es proberenquote:Op woensdag 23 december 2009 19:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, skuumkoppe is beetr. Goudkoppe is niet zo bijzonder. Het is witbier. Daar is alles wel mee gezegd
Ik heb ook nog Amberen 2 skuumkoppe
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Re z'n sleutel is net afgebroken in het slot
Frits spam? Waar?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:20 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh wat een heerlijke spam van Frits.
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahahaaaaaaaaaaahaha
Ik ga zo dat begintopic eens teruglezen!
[..]
Oh wat fijn dat je dat vraagt, dan kan ik nog even ongegeneerd spammen![]()
![]()
Boor en Bink, het eerste uur samen (net terug uit Zwolle, kat niet apart gezet).
Boor wil meteen het bankje van Bink inpikkenBink is met stomheid geslagen.
[ afbeelding ]
Tussendoor geen enkele dikke staart, geen geblaas of kwaaie Bink, helemaal NIETS.
Alsof het zo heeft moeten zijnTerwijl Bink al 12 jaar nooit een kat in huis had gehad.
En toen op Dierendag, exact 2 weken later, gebeurde er ditOp Dierendag gewoon
Let op het triomfantelijk hoofd van Boor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen op de vensterbank
[ afbeelding ]
Allebei op schoot bij Heer G
[ afbeelding ]
Samen van de zon genieten
[ afbeelding ]
En als klapstuk, Boor die op de kont van Bink mag slapen!
[ afbeelding ]
Zucht
Was het dan toch fok en niet mijn verbinding?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Och, de schat.quote:
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Frits spam? Waar?
Had net toen ik terug kwam wel dat alle smilies en UI het niet deden, maar heb ik foto's gemist?
*terugbladert*
Ja he, dat kan niet anders dan dat het zo heeft moeten zijn he?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.
Och OhOh, wat was het ook een schatje, dat koppie.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:En dan vergeet ik gewoon deze foto als we t over expressie hadden :
[ afbeelding ]
![]()
Solly!
Uitgespamd nu!
Mmm, heerlijk, die rooien zijn ook altijd zo speciaal.quote:
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb je die foto's echt over het hoofd gezien?
Haha oke dan, Fok heeft er effe geen zin in danquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben niet geladen denk ik hiervoor, zoals Cat ook al zegt, er ging iets mis met FOK hier denk ik!
Want ik zie nu ook een foto van Ing met Baloe, die zag ik net ook niet
pinkyquote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
Mmmm, we zullen maar even duimen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
-felv
-fip
-giardia
en nog wat dingen
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Vandaag kwam mn oude filiaalmanager en dr dochter hem brengen, dochterlief was opeens zwaar allergisch geworden. Dus afgesproken dat we de kosten van zn castratie zouden delen, en nu zit hij hier![]()
Hij heet Pinkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Pinkie-pic-please!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:
![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:40 schreef Nonneke het volgende:![]()
+1 cavia hier![]()
Hij heet Pinkie
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
P
I
N
K
Y
!
Ach tis nog de meest normale die er tussen zit tot nu toe, heb het allemaal niet zelf uitgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de andere heette Paolo
Stacey
en tante Carla
![]()
![]()
En Zwab, als hij en Paolo het niet kunnen vinden zal er idd nog een Brain bijkomen![]()
Die houden jullie tegoedquote:
Dat gevoel heb ik bij die twee nou ook altijdquote:Op woensdag 23 december 2009 19:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Maar Greys, dit is een "match made in Heaven", die twee hadden dit allang afgesproken.
Fijn dat iemand het nog grappig vindtquote:
Oh de sleutel-afbreek post heb ik ook gewoon niet gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het nog grappig vindt
ik heb dit soort acties zelf vaak ookquote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als het andere gedeelte nog in het slot zit dan kan je je slot niet meer gebruiken he?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb dit soort acties zelf vaak ook
geen idee waarom![]()
maar zo ernstig zal het toch wel niet zij?n, of staat hij nou nog steeds buiten
ze zijn niet van plan d'r ticket te betalen, en ze moet maar terugzeilen?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap er trouwens niets van... meisje zeilster van 14 (leerplichtig) mag niet de wereld rond zeilen.
Meisje zeilster is boos.
Meisje zeilster loopt weg naar Sint Maarten.
Meisje zeilster krijgt nu van de rechter te horen dat ze alsnog d'r zeereis mag maken.
Whut?![]()
Da's toch raar, dan wordt ze in feite beloond voor het feit dat ze is weggelopen?
(Ik mis vast een kritiek punt, want anders kan het toch niet?)
Ze is al terug hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze zijn niet van plan d'r ticket te betalen, en ze moet maar terugzeilen?
Je moet hem ook niet in je comp 'rammen'quote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
ik snap er geen fuck van. Ik heb net een foto van mn boompje gemaakt... en die staat dus netjes op mn sd kaart. Ik ram dat ding in mn comp, staat het er niet open ook de foto's die MM gisteren van Baloe heeft gemaakt staan er volgens mn pc niet op. En ik kan ze gewoon terug kijken op mn camera als ik het kaartje erin doe
En ik heb al wat pics gewist maar dat helpt niet![]()
Ja, dcim102 en 105 ofzo. En 105 staat dus tot en met baloe in de sneeuw in het donker van vrijdag ofzo in... en die andere is leeg.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is al terug hoor![]()
[..]
Je moet hem ook niet in je comp 'rammen'
Nee ff serieus... heeft je kaartje niet een extra mapje gemaakt? Dat gebeurt bij mijn toestel (zelfde als die van jou zoals je weet) dus wel! Dan is er ineens een DCIM (geloof ik...) mapje bij en daar staan dan de nieuwste foto's in!
computer says noquote:Op woensdag 23 december 2009 20:07 schreef Qwea het volgende:
ik snap er geen fuck van. Ik heb net een foto van mn boompje gemaakt... en die staat dus netjes op mn sd kaart. Ik ram dat ding in mn comp, staat het er niet open ook de foto's die MM gisteren van Baloe heeft gemaakt staan er volgens mn pc niet op. En ik kan ze gewoon terug kijken op mn camera als ik het kaartje erin doe
En ik heb al wat pics gewist maar dat helpt niet![]()
Ow, poep. Heb ik ook eens gehad. Bleek de foto niet op het kaartje, maar op het interne geheugen te staanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
Ja, dcim102 en 105 ofzo. En 105 staat dus tot en met baloe in de sneeuw in het donker van vrijdag ofzo in... en die andere is leeg.
LBquote:
Rechter zegt: je mag als je dit en dit en dit doet. Jeugdzorg controleert. Maisje en pa vragen: maar hoe kan ik voldoen aan de regels zodat ik wel mag uitzeilen? Jeugdzorg zegt: zal ons aan onze reet jeuken, als wij maar gelijk krijgen. Kind raakt depri omdat de bevelen elkaar tegenspreken, gaat haar kont tegen de krib gooien en krijgt het zo ook nog aan de stok met de leerplichtambtenaar en de rest. JZ en de lerplichtambtenaar dreigen met uithuisplaatsing en meisje peert hem met haar andere paspoort naar St. Maarten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Ik snap er trouwens niets van... meisje zeilster van 14 (leerplichtig) mag niet de wereld rond zeilen.
Meisje zeilster is boos.
Meisje zeilster loopt weg naar Sint Maarten.
Meisje zeilster krijgt nu van de rechter te horen dat ze alsnog d'r zeereis mag maken.
Whut?![]()
Da's toch raar, dan wordt ze in feite beloond voor het feit dat ze is weggelopen?
(Ik mis vast een kritiek punt, want anders kan het toch niet?)
Dat heb ik dus voor de zekerheid gelijk maar gecheckt (blond enzo. En iets met schaap en steenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep. Heb ik ook eens gehad. Bleek de foto niet op het kaartje, maar op het interne geheugen te staan
kaartje weer in camera duwen en dan de camera met een kabeltje aan de pc?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dcim102 en 105 ofzo. En 105 staat dus tot en met baloe in de sneeuw in het donker van vrijdag ofzo in... en die andere is leeg.
En nuquote:Op woensdag 23 december 2009 19:59 schreef MissBliss het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep. Heb ik ook eens gehad. Bleek de foto niet op het kaartje, maar op het interne geheugen te staan
Jammer; vond het wel een briljant idee van mezelfquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef Qwea het volgende:
Dat heb ik dus voor de zekerheid gelijk maar gecheckt (blond enzo. En iets met schaap en steen) maar daar staan ze dus ook niet op. En zodra ik het kaartje erin doe, zijn ze er wel
Ik zal zo eens in Mike zn mac dat ding pluggen, kijken of dat helpt
Oh ja Jeugdzorgquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rechter zegt: je mag als je dit en dit en dit doet. Jeugdzorg controleert. Maisje en pa vragen: maar hoe kan ik voldoen aan de regels zodat ik wel mag uitzeilen? Jeugdzorg zegt: zal ons aan onze reet jeuken, als wij maar gelijk krijgen. Kind raakt depri omdat de bevelen elkaar tegenspreken, gaat haar kont tegen de krib gooien en krijgt het zo ook nog aan de stok met de leerplichtambtenaar en de rest. JZ en de lerplichtambtenaar dreigen met uithuisplaatsing en meisje peert hem met haar andere paspoort naar St. Maarten.
Rechter bekijkt de zaak en stelt wellicht heldere voorwaarden die wel overzichtelijk zijn en JZ werkt zalvend mee. Kind gaat onder geen voorwaarde naar de moeder en mag bij haar vader blijven.
Kabel heb ik hier niet. Die ligt in drenthe. Maar het zou toch zo moeten werken. Ik heb notabene een externe sdhc kaartreaderquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kaartje weer in camera duwen en dan de camera met een kabeltje aan de pc?
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Er zit een nieuw slot in inmiddels, hij kon inderdaad niet naar binnenWel duur
En dat hele zeilmeisje snap ik ook niet, maar ik heb geen zin een heel verhaal te typen op m'n telefoon dus ik volsta met:stom kind.
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jammer; vond het wel een riljant idee van mezelf
dan zou er in theorie niks zijn wat je tegenhoudtquote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kabel heb ik hier niet. Die ligt in drenthe. Maar het zou toch zo moeten werken. Ik heb notabene een externe sdhc kaartreader
Ja en het was ook een heel stroef slot dus achteraf ben ik wel blijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Nieuwe sloten laten plaatsen is zó zonde, maar zó nodig soms
Nee, dan zou je mijn onhandigheid snappenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef Qwea het volgende:
Het zou wel weer ontzettende fail van mijn kant zijn als je gelijk had
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:00 schreef nokwanda het volgende:
Hier is de hachee bijna klaar. Wij eten met de kerst gewoon zoals andersAltijd lekker dus. Voor de kerst maken we alleen wel een lekker toetje van mascarpone met warme bosvruchtensaus
![]()
En ik bak zelf appeltaart![]()
![]()
En verder trekken we lekker samen ons uniform aan. Het simpele grijze zwarte joggingpak dus
Maar het blijft een stom zeilmeisjequote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef MissBliss het volgende:
Ja en het was ook een heel stroef slot dus achteraf ben ik wel blij![]()
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan zou er in theorie niks zijn wat je tegenhoudt
Geen stom kind maar kind in de knel.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef MissBliss het volgende:
Er zit een nieuw slot in inmiddels, hij kon inderdaad niet naar binnenWel duur
En dat hele zeilmeisje snap ik ook niet, maar ik heb geen zin een heel verhaal te typen op m'n telefoon dus ik volsta met:stom kind.
Well, yeah, dat bedoel ik. Ik ben dit soort situaties met JZ vaker tegengekomen in mijn vorige baan. Dat zeik ik laatst nog. Aan de andere kant was het beter geweest als vader en dochter hun mond hadden gehouden totdat ze uit was gevaren. En.... ik vind tegelijk ook wel dat de rechter gelijk heeft als die zegt dat er gespijkerd moet worden aan de voorbereidingen. Voor wat betreft het psychologisch onderzoek van JZ.... als ik haar ouder was zou ik een second opinion aanvragen bij een onafhankelijke psych.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja JeugdzorgHet verhaal is me ineens duidelijk.
Heb jij eigenlijk enig idee wat er mis zou zijn met die moeder? Dat heb ik steeds gemist namelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Rechter zegt: je mag als je dit en dit en dit doet. Jeugdzorg controleert. Maisje en pa vragen: maar hoe kan ik voldoen aan de regels zodat ik wel mag uitzeilen? Jeugdzorg zegt: zal ons aan onze reet jeuken, als wij maar gelijk krijgen. Kind raakt depri omdat de bevelen elkaar tegenspreken, gaat haar kont tegen de krib gooien en krijgt het zo ook nog aan de stok met de leerplichtambtenaar en de rest. JZ en de lerplichtambtenaar dreigen met uithuisplaatsing en meisje peert hem met haar andere paspoort naar St. Maarten.
Rechter bekijkt de zaak en stelt wellicht heldere voorwaarden die wel overzichtelijk zijn en JZ werkt zalvend mee. Kind gaat onder geen voorwaarde naar de moeder en mag bij haar vader blijven.
Alleen ik dan met prachtige paarse sjaalquote:
Dat dus, ik heb echt geen medelijden met haar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOO ik kan geen zeilmeisje meer horen![]()
Wel knap hoe ze zich nu het calimero-syndroom heeft aangesmeerd, iedereen vind haar ineens zielig en oh zo volwassen en JZ is uiteraard de grote boze instantie die haar naar de evil side wil lokken
Bekbeeb!quote:
Ik kan er voor een deel in meegaan, maar 'zij wil doen waar ze goed in is' is geen voorwaarde dat dan ook altijd maar moet mogen, toch? Je moest eens weten wat ik allemaal wilde vroeger en niet mochtquote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen stom kind maar kind in de knel.
Zij wil doen waar ze goed in is en dan duikt het hele mediacircus eroverheen, inclusief allerlei instanties. Dan kan ik me voorstellen dat je als 14jarige ook niet meer weet wat er nu van je verwacht wordt en de benen neemt.
Wat ik dan wel heel apart vind is dat ze niet weg'loopt' maar meteen naar St Maarten vliegt. Vreemd dat ze als 14 jarige alleen door de douane kwam. Maar wel een teken dat die meid nergens bang voor is en dat rond de wereld zeil idee van haar misschien zo gek nog niet is.
En Nokmanda zijn knar scheren en oppoetsen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen ik dan met prachtige paarse sjaal![]()
Ben ik toch nog een beetje kerstbal
Ja hoor! Restaurants ook!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, op kerstavond zijn er wel kroegen open toch?
Je kunt op verschillende manieren aan de leerplicht voldoen. Dat hoeft niet op school. En het is niet zo dat ieder meisje van 14 er beter af is met leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk enig idee wat er mis zou zijn met die moeder? Dat heb ik steeds gemist namelijk.
En hoe ze nou in haar eentje naar Sint Maarten kon vertrekken en zoveel duizenden euro's kon opnemen?
Ben benieuwd naar de heldere voorwaarden!Het lijkt me sowieso dat zo'n jong meisje toch gewoon aan haar leerplicht moet voldoen en dus niet de wereld kan rond zeilen, aangezien dat niet in een vakantie past?
Ze doen heel vaak hun werk niet goedquote:Op woensdag 23 december 2009 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
En stel dat ze wel was gaan zeilen en verzopen, dan zaten we nu met z'n allen te mekkeren dat het onacceptabel is dat er geen instantie had ingegrepen en bladibla. Een instantie als JZ is er nou eenmaal niet voor de fun, en dat ze niet populair zijn snap ik.
Ik vind het echter lomper hoe er maar heel simpel over bepaalde andere feiten word gestapt en het maar goed gevonden word dat een 14 jarige met een pak geld op zak via een vliegveld over de grens even naar de andere kant van de wereld vliegt om aan de instanties te ontsnappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |