En die deden 'm weg because?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Heer G heeft de foto van Borie gemaakt net!
Boor is echt vreselijk fotogeniek he?En dan ook nog zo grappig en lief.
Vorige eigenaars, eat your heart out
Nee, niet alles was voor Bink, maar wel vier pakjesquote:Op woensdag 23 december 2009 14:48 schreef oh-oh het volgende:
Bjoetifoel Boor
![]()
En Bink, was alles voor Binkie?
Ik doe geen kadootjes of zo dit jaar maar eigenlijk wil ik de hondjes wel wat kopen.
Want die hebben bijna niks en ze verdienen het zo
Omdat ze 'm niet leuk meer vondenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En die deden 'm weg because?
Ja! Een eh... Olympus nogwat!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Heeft heer G die spiegelreflex gekocht?
Hoe klinkt dat schelden van een hond dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh oooooooh , drama hier, zon in de keuken maar niet op de grond en toch moet Chico dr in liggen.
Die staat me een partij te schelden in de keuken nu
Oh mijn dikkiedoedel freggel vindt de hele dag naar buiten ook niks. Gelukkig kwam ik daar achter voordat ze zoveel stress als Boor ontwikkelde dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze 'm niet leuk meer vonden![]()
En omdat ie bij hen in huis pieste. Maar dat kwam achteraf gezien omdat ie daar ongelukkig was omdat ie heel de dag naar buiten geflikkerd werd en hij blaasgruis had van de stress.
Hij is vandaag 15 maanden en 3 dagen bij ons en nog niet één keer buiten de bak geplast
Maar misschien vonden ze hem ook wel gewoon te mooi, waren ze bang dat ze er zelf bij verbleekten
Woei, das mooi mazzel.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Een eh... Olympus nogwat!
Aanbieding, 350 euro met 2 lenzen! (Bleek later foutje te zijn).
Piepen, grommen, boos blaffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat schelden van een hond dan?
Rechtsbovenin staat profiel, daarop klikken dan nar usericonmanager en dan uploaden van een klein plaatje / avatar.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef heester49 het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Ml-etje het volgende:
Moie foto's Greys!
Heester, wil jij geen leuke UI? (plaatje onder je naam).
[/quote
jawel maar geen idee hoe dat moet duzzzzzzzzzzz...........
Wat een rotjaar voor jou ook, heel veel sterktequote:Op woensdag 23 december 2009 @ 14:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ja enorm, is nog steeds niet makkelijk, maaruh we hobbelen door met heel veel lieve mensen om ons heen, en natuurlijk ook nu leer je je vrienden kennen. Sommigen zijn wat dat betreft door reacties of vooral geen reactie, kaartje oid flink door de mand gevallen en kunnen wat mij betreft doodvallen. Sorry maar moet het even kwijt dus typ er even lekker op los! Mensen die stil blijven na het horen dat je moeder is overleden of je eigen kindje van 11 weken zwangerschap dat is keihard en dat kwetst. Er zijn een paar nou die hoef ik voorlopig niet te zien of misschien wel nooit meer. Het nadeel is dat het schoonfamilie is en je er eigelijk nooit echt vanaf komt! Maaruh samen (lees man-kind en ik) staan we sterk en genieten we voloop van de mooie momenten van het leven!!!
Vnadaar dat ik soms een beetje kort door de bocht ben in mijn berichten. Kan niet goed tegen bijv sarcastisch blij zijn om ziekte etc etc. Of op stugge mensen die eigen mening maar blijven doordraven en noet openstaan voor anderen!!
Moet zeggen het lucht wel op!!
Dus Fijne kerst allemaal en allemaal een TOP 2010
Wat bij mij werkt is alleen maar op het positieve te concentreren. Ook al is dat af en toe heel moeilijk. En alle negatieve mensen (die dus niks van zich hebben laten horen) compleet negeren. Maar dat is niet altijd makkelijk en vooral niet als het schoonfamilie betreftquote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef heester49 het volgende:
[..]
Ja enorm, is nog steeds niet makkelijk, maaruh we hobbelen door met heel veel lieve mensen om ons heen, en natuurlijk ook nu leer je je vrienden kennen. Sommigen zijn wat dat betreft door reacties of vooral geen reactie, kaartje oid flink door de mand gevallen en kunnen wat mij betreft doodvallen. Sorry maar moet het even kwijt dus typ er even lekker op los! Mensen die stil blijven na het horen dat je moeder is overleden of je eigen kindje van 11 weken zwangerschap dat is keihard en dat kwetst. Er zijn een paar nou die hoef ik voorlopig niet te zien of misschien wel nooit meer. Het nadeel is dat het schoonfamilie is en je er eigelijk nooit echt vanaf komt! Maaruh samen (lees man-kind en ik) staan we sterk en genieten we voloop van de mooie momenten van het leven!!!
Vnadaar dat ik soms een beetje kort door de bocht ben in mijn berichten. Kan niet goed tegen bijv sarcastisch blij zijn om ziekte etc etc. Of op stugge mensen die eigen mening maar blijven doordraven en noet openstaan voor anderen!!
Moet zeggen het lucht wel op!!
Dus Fijne kerst allemaal en allemaal een TOP 2010
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een rotjaar voor jou ook, heel veel sterkte
Maar als je niet tegen sarcasme kan, vind ik dat ene zinnetje in jouw berichtje ook niet kunnen eigenlijk.
Nou ja, dat vind ik raar. Als je zelf meemaakt dat er iemand doodgaat en hoe kut dat wel niet is ga je het toch niet andere mensen toewensen?quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:01 schreef heester49 het volgende:
[..]
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |