quote:Op woensdag 23 december 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die tja-blik van Bink
Ja hequote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Cat22 het volgende:
Wat heb je toch een lekker spul daar Greys. Ment to be.
Whoopsel! Lekkere sneeuwschuivert!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Ml-etje het volgende:
Nu we toch bezig zijn met foto's (sweet Greys!)
[ afbeelding ]
Racen??
Boor kijkt idd echt heel triomfantelijk en Bink echt zo van ach laat die poes nou maar , t zal me watquote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]Inderdaad. Boor kijkt heel prangend zo van 'tadaaaaaa, voor elkaar!' en Bink kijkt echt zo van 'Ach, nevermind, laat die kat ook maar alstie nou zonodig klef moet doen'
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he
Maar stiekem sta ik soms ook doodsangst uit voor hoe het moet als Bink er straks misschien niet meer is. Die is 10 jaar ouder dan BoorDan 'moeten' we vrij snel aan een pup denk ik, want Boor is erg aan een hondje gehecht.
[..]
Whoopsel! Lekkere sneeuwschuivert!
Aaaaaah jammer dat ik niet kon kijken!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Korte update vanuit de trein: Het was druk! Maar ik ben mijn geld kwijt, en het plaatje is aangevraagd. Leuk om er weer eens te zijn.en ook vol met mijn bakkes in beeld geweest.
was het er erg druk wij willen strakies ernaartoe?????????quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Korte update vanuit de trein: Het was druk! Maar ik ben mijn geld kwijt, en het plaatje is aangevraagd. Leuk om er weer eens te zijn.en ook vol met mijn bakkes in beeld geweest.
Neee die is voor de regenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef oh-oh het volgende:Aaaaah die Whoopie, hoefde ze dr jasje niet aan??????
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef JJH het volgende:
Ah het jasje is dus wel een succes???quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah het jasje is dus wel een succes???
Dat verschilt echt heel erg per kat en hond vind ik hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, wat een stel samen![]()
Grappig is dat, katten hebben veel meer uitdrukkingen dan honden eigenlijk vind ik.
En Bink is te goed voor deze wereld. Gewoon de kat aan de haal laten gaan met haar mandje.
Gooi Fritsie er nog eens in dan. Gewoon for old times sakequote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat verschilt echt heel erg per kat en hond vind ik hoor![]()
De chineesjes hier hebben onwijs veel expressie, die chiwallies kijken altijd t zelfde, maar Frits die had de meeste uitdrukkingen van ze allemaal
Oh ik zat vanochtend nog te lachen met een vriendin om fotos van hem.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gooi Fritsie er nog eens in dan. Gewoon for old times sake
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier trouwens alle boodschappen en cadeautjes binnen!![]()
Behalve dan het pakje voor meneer I.; die staat nog steeds op "voorgemeld"
En mijn pakje staat ook nog altijd in the Hub.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook nog niet geweestZe zouden tussen 12 en 18 uur komen en zal wel tegen 18 uur worden idd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook nog niet geweestZe zouden tussen 12 en 18 uur komen en zal wel tegen 18 uur worden idd.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En mijn pakje staat ook nog altijd in the Hub.
Als jij dan die sokken aandoet... en verder niks.... en met die chocolaaaaa kun je vast wat verzinnen, dan gaat hij vast niet klagen.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Ik hoop echt dat ze morgen wel komen, vandaag wordt hem toch niet meer.
Anders krijgt meneer I. alleen sokken en een reep chocola voor kerst
Denk niet dat z'm moeder en zus dat waarderenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij dan die sokken aandoet... en verder niks.... en met die chocolaaaaa kun je vast wat verzinnen, dan gaat hij vast niet klagen.![]()
![]()
Foei Cat, tis nog geen half 12!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |