Oooh dan heb je wel geluk gehad zeg! En Boor al helemaal, met jou als bazinnetjequote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
Nee dezelfde dag meegenomen![]()
Normaal deden ze dat niet en ze hadden een 'wachtlijst' voor Boor, heel veel mensen wilden hem hebben. Maar hij wilde persé een huis zonder katten en het liefst met een klein hondje als maatje. Dus ik heb daar foto's laten zien van Bink en van ons huis en vlak voor we weggingen met de Asielactie kwamen ze zeggen dat ik was gekozen als Boriemoeder en dat ze de andere mensen gingen afbellen
Wat een prachtverhaalquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG weet je nog?En toen ie eenmaal op schoot lag in de auto was het goed
Die mensen kijken in de andere auto's op weg van Zwolle naar huis, zo'n pantergevlekt monster los in de autoEcht wijzen en lachen de voorbijgangers.
En ik Ing maar in paniek bellen![]()
[..]
Nee dezelfde dag meegenomen![]()
Normaal deden ze dat niet en ze hadden een 'wachtlijst' voor Boor, heel veel mensen wilden hem hebben. Maar hij wilde persé een huis zonder katten en het liefst met een klein hondje als maatje. Dus ik heb daar foto's laten zien van Bink en van ons huis en vlak voor we weggingen met de Asielactie kwamen ze zeggen dat ik was gekozen als Boriemoeder en dat ze de andere mensen gingen afbellen
Whoehoehoeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Het voerbakje ging toch op een trolley oid?
Onze Greys. Ik ben trots op d'r.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was echt zo leuk![]()
En nu zie ik dr altijd vooraan staan met advies aan andere kattenbaasjes![]()
Weet je dat ik dat helemaal niet echt live heb meegekregen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG weet je nog?En toen ie eenmaal op schoot lag in de auto was het goed
Die mensen kijken in de andere auto's op weg van Zwolle naar huis, zo'n pantergevlekt monster los in de autoEcht wijzen en lachen de voorbijgangers.
En ik Ing maar in paniek bellen![]()
Vrij vertaald:quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeeeee![]()
Het arme dier snapte geen reet van mijn gepaniek
[ afbeelding ]
quote:Is dat te hoooooog!?
quote:Oh nee, hij liep al op het aanrecht en daarvoor moet hij OP de trolley springen!Of mischien is hij rechtstreeks op het aanrecht gesprongen!
Dus dan kan hij het wel!
![]()
![]()
![]()
Ew! Tooo much detail!quote:
quote:
Cat ik weet niet war jij aan denkt maar ik denk dat jij denkt als een bouwva(rken?)kkerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ew! Tooo much detail!![]()
Ik wil GEEN, ik herhaal GEEN foto!
Ik dacht hetzelfde, ik dacht aan dino'squote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hou jij denkt dat een bouwvarken/vakker denkt maar ik denk dat ik niet denk als een persoon wat zo denkt. Denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cat ik weet niet war jij ana dnekt maar ik denk dat jij denkt als een bouwva(rken?)kker
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
De klei heeft wel alle kleuren van de regenboog
Een dino kan ik er vast ook wel van makenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ik dacht aan dino's![]()
Hoe vlot de verhuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga verder uitpakken de man van het alarm is weg en ik moet de kisten zomerkleding nog uitpakken
SMS Qwea , die weet hier alles van !!!!!!!!!!!!!!!!!Einz11quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik heel snel naar de dokter gaan!
Hahahahaaaaaaaaaaahahaquote:
Oh wat fijn dat je dat vraagt, dan kan ik nog even ongegeneerd spammenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een prachtverhaal![]()
![]()
HOe is het contact met Bink dan, gezien die specifieke wens?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet hou jij denkt dat een bouwvarken/vakker denkt maar ik denk dat ik niet denk als een persoon wat zo denkt. Denk ik.
Goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |