Idd, ik hoop dat komend jaar heel mooi mag worden, one way or anotherquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel de bedoeling, of het lukt moeten we nog even afwachten allemaal!
*afklopt*
Denk dat ik dit jaar met O&N voor het eerst in mijn leven jankend het oude jaar afsluitWát een enorm kuthoereklotestrontjaar zeg
Zo, dat lucht op
![]()
Aaawwwquote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
*afklopt*
Denk dat ik dit jaar met O&N voor het eerst in mijn leven jankend het oude jaar afsluitWát een enorm kuthoereklotestrontjaar zeg
Zo, dat lucht op
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had zo'n stijlvol geheel qua kleuren, nu hangen er ook groene en roze C1000 ballen bij om het nog een beetje op te vullen't Is nu meer een DoeMaar boom.
Nou weet je? Ik vond het ook een naar jaar en dat is het op de één of andere manier voor ene hoop mensen geweest. Heel vaag.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
*afklopt*
Zo, dat lucht op
![]()
Tweede kerstdag zal idd niet superfeestelijk worden, maar het zal wel heel fijn zijn om bij elkaar te zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Kerstavond doe ik niks, nou ja, pannenkoeken eten en een film kijken ofzo. Eerste kerstdag werken en kaasfondue eten 's avonds. Tweede kerstdag naar Re zn moeder en daarna naar mijn moeder > eten met moeder, zus, opa en oma. Wordt niet echt een feest verwacht ik zoEn dan de volgende dag weer naar huis.
Heb je alweer een andere baan? Of is dit iets met opzegtermijn enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Kerstavond doe ik niks, nou ja, pannenkoeken eten en een film kijken ofzo. Eerste kerstdag werken en kaasfondue eten 's avonds. Tweede kerstdag naar Re zn moeder en daarna naar mijn moeder > eten met moeder, zus, opa en oma. Wordt niet echt een feest verwacht ik zoEn dan de volgende dag weer naar huis.
Voor jullie zal deze periode vast niet makkelijk zijn. En dan bedoel ik niet dat de 'gewone dagen' wel gemakkelijk zijn. Maar kerst en al het feest- en familiegebeuren eromheen drukt je wel extra met de neus op de feiten. Hopelijk kunnen jullie er toch mooie dagen van maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dat wel. Beter dan dat je allemaal maar thuis zit. Alleen mn demente oma maak ik me een beetje zorgen om. Die snapt er niks van en dat leidt (lijdt?) nog wel eens tot pijnlijke situaties.quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tweede kerstdag zal idd niet superfeestelijk worden, maar het zal wel heel fijn zijn om bij elkaar te zijn
Heb jij de Donald-bal ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had zo'n stijlvol geheel qua kleuren, nu hangen er ook groene en roze C1000 ballen bij om het nog een beetje op te vullen't Is nu meer een DoeMaar boom.
Echt alles kwam tegelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou weet je? Ik vond het ook een naar jaar en dat is het op de één of andere manier voor ene hoop mensen geweest. Heel vaag.
Bento leeggesmikkeld?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo, terug van de lunchpauze hier
Nee, nog geen nieuwe baan. 2 januari is mn laatste werkdag.quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je alweer een andere baan? Of is dit iets met opzegtermijn enzo![]()
En 2e kerstdag; probeer het wel een beetje knus te maken, ook ter ere van je vader![]()
Makkelijker gezegd dan gedaan, I know
Thanksquote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor jullie zal deze periode vast niet makkelijk zijn. En dan bedoel ik niet dat de 'gewone dagen' wel gemakkelijk zijn. Maar kerst en al het feest- en familiegebeuren eromheen drukt je wel extra met de neus op de feiten. Hopelijk kunnen jullie er toch mooie dagen van maken.![]()
En anders laat je Re douchen met het gebakje.Kun je ook lachen.
Maaaaaar... met hoogtepunten als de asielactiequote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
*afklopt*
Zo, dat lucht op
![]()
Nee, twee maal roze Tinkerbell bal en twee maal groene 'iedereen staat er op' balquote:
Dat is ook kut zeg!quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:40 schreef Bamba het volgende:
Hier ook een klote jaar achter de rug. 2 Sterfgevallen in de familie, depressief geworden en op de valreep mijn vaders gezondheid en de mijne er nog bij. Nee, 2010 mag wel beter worden idd!
MB, voor jou zullen de feestdagen helemaal rot zijnIk hoop dat jij en je moeder en andere gezinsleden elkaars steun kunnen zijn
Nogal jaquote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij was 2009 echt overall een minder jaar
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, twee maal roze Tinkerbell bal en twee maal groene 'iedereen staat er op' bal
Zit ik je op de nek???Kun je 80 kg dragen danquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wil je ff een ander op de nek gaan zitten aub.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef heester49 het volgende:
[..]
Zit ik je op de nek???Kun je 80 kg dragen dan![]()
Bedoel alleen maar dat je soms een beetje vreemd post, net als gisteren die brief, maaruh ja wie ben ik?
Iemand die geen PI's kan lezen?quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 13:43 schreef heester49 het volgende:
[..]
Zit ik je op de nek???Kun je 80 kg dragen dan![]()
Bedoel alleen maar dat je soms een beetje vreemd post, net als gisteren die brief, maaruh ja wie ben ik?
)
In de tijd dat ik hier meepost zijn er wel bovengemiddeld vele heftige dingen gebeurd bij een kleine groep mensen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden we hier daarom zo'n "kliekje" zijn?
Volgens mij zijn er hier best veel waarvoor 2009 een aantal dieptepunten had
En iedereen was er voor elkaar hier, dat was ook wel heel fijnquote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Zouden we hier daarom zo'n "kliekje" zijn?
Volgens mij zijn er hier best veel waarvoor 2009 een aantal dieptepunten had
Dat zeker ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maaaaaar... met hoogtepunten als de asielactie![]()
Oh misschien kom ik jullie dan wel tegen, want ik wil ook naar Blijdorp tweede kerstdagquote:Wij hebben allebei al jaaaren meer dan genoeg van alle verplichtingen en doen heerlijk niets dat moet. Op tweede kerstdag komen mijn moeder en haar man Joel weer thuis brengen en daarna gaan we met dochter van man en schoonzoon en kleindochter naar Blijdorp
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de tijd dat ik hier meepost zijn er wel bovengemiddeld vele heftige dingen gebeurd bij een kleine groep mensen.![]()
Mijn jaar was niet het beste (het hele jaar werk hebben is leuker en meer uren dan nu was ook prettig en het overlijden van Siets, daar kon ik ook wel buiten), maar ook niet het slechtste. Dat is met kop en schouders het jaar waarin een tante na een ziekbed van 3 weken overleed, één van mijn katten in een maand ziek werd en overleed, mijn vader voor de eerste keer kanker kreeg en een vriendin van 20 plotseling overleed.
voor iedereen die niet kan wachten op 2010!
Wrom? Over een uur of 10 ga je alweer naar bed.quote:
Same herequote:
Ja psies, of ga lekker tukken!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wrom? Over een uur of 10 ga je alweer naar bed.
Aankleden is waaaaay overrated.quote:
Oh ik heb net een foto gemaakt van op de brug om te zien hoe heerlijk het hier vandaag is.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
De sneeuw ligt hier nog steeds 15 cm. hoog overal
Zometeen eens kijken of ik weer een wakje in de vijver kan krijgen, ben zo benieuwd of de visjes nog leven
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
De sneeuw ligt hier nog steeds 15 cm. hoog overal
Zometeen eens kijken of ik weer een wakje in de vijver kan krijgen, ben zo benieuwd of de visjes nog leven
Ik heb t boekje voor Strega vandaag gepost, geen ideeeeeeeeee wanneer het es aan zal komen daaroquote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef Pagan het volgende:
HoI DML,
Fijne verjaardag, hopelijk wordt je net zo verwend met kadootjes als ik door mijn SeSa.
Wij gaan de hort op, tot vanavond allen.
P&S
Oh, dat plein achter mijn flat ( jeweetwel, het poezenvangpleinquote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers is*
Hier is het natte derrie die vanmorgen heerlijk opgevroren was. Glibberdeglij het straatje uit! En wandelen op de stoep was ook een expeditie.
quote:
Fijne dag jullie!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef Pagan het volgende:
HoI DML,
Fijne verjaardag, hopelijk wordt je net zo verwend met kadootjes als ik door mijn SeSa.
Wij gaan de hort op, tot vanavond allen.
P&S
Ja zuurvlees wordt dat, en dat staat ook al op de lijst.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerste kerstdag wordt zuurvlees toch? Dat kan je dan toch al op je boodschappenlijst zetten, de spullen daarvoor?En tweede kerstdag misschien leuk om een mini buffetje te maken voor jou en de vriendjes?
Mr.Lief wil gourmetten met kerst dus dat doen we en voor de rest laten we het afhangen van het weer en de mininiesjes.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, eerste kerstdag wordt zuurvlees toch? Dat kan je dan toch al op je boodschappenlijst zetten, de spullen daarvoor?En tweede kerstdag misschien leuk om een mini buffetje te maken voor jou en de vriendjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |