quote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat bij mij werkt is alleen maar op het positieve te concentreren. Ook al is dat af en toe heel moeilijk. En alle negatieve mensen (die dus niks van zich hebben laten horen) compleet negeren. Maar dat is niet altijd makkelijk en vooral niet als het schoonfamilie betreft
Maar tussen niet veel goeds toe wensen en dood vallen zit nog wel een heel groot verschil natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef heester49 het volgende:
[..]
dat is niet sarcastisch sommigen hebben zich zo laat kennen dat ik ze niet veel goeds toe wens!!Sorry...
ja misschien ben ik raar maar een gekwetst hart doet waarschijnlijk soms een beetje raar en is soms van steen!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik raar. Als je zelf meemaakt dat er iemand doodgaat en hoe kut dat wel niet is ga je het toch niet andere mensen toewensen?
En ik weet heus wel wat je bedoelt hoor, ik merk het hier ook wel, maar dan nog...
Maar goed, ik zal wel overgevoelig zijn ofzo
Ik ben nog steeds voorgemeldquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier nog steeds op m'n pakketje te wachten. Ik wil naar buiten!
quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:10 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar het moet weer even
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, het was metéén goed
[afbeelding]
De volgende dag, alsof het nooit anders is geweest:
[afbeelding]
[afbeelding]
En als ik deze foto zie van toen, nog een beetje scharrig maar met een héél tevreden 'lachje', één dag bij ons wonend, dan ga ik haast janken![]()
[afbeelding]
Klote! Hopelijk komt 'ie dan morgen en bezorgen ze het bij je ouders!!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Sorry, maar het moet weer even
Boor op die ene dag dat ie bij ons kwam, 20-09-2008, het was metéén goed
[ afbeelding ]
De volgende dag, alsof het nooit anders is geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als ik deze foto zie van toen, nog een beetje scharrig maar met een héél tevreden 'lachje', één dag bij ons wonend, dan ga ik haast janken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een heerlijk beest is het toch...en wat heeft ie een heerlijk leven gekregen bij jullie![]()
En dan wil ik dat Baloetje gvd hier ook zo tevreden op de bank ligt, want dat kon ie heul goed
Bij die laatste foto schoten de tranen echt in mijn ogen en toen dacht ik ook al aan Baloeloeloequote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een heerlijk beest is het toch...en wat heeft ie een heerlijk leven gekregen bij jullie![]()
En dan wil ik dat Baloetje gvd hier ook zo tevreden op de bank ligt, want dat kon ie heul goed
Ja stom...maar Baloe en Boor zijn wat dat betreft een beetj "brothers in crime"quote:Op woensdag 23 december 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij die laatste foto schoten de tranen echt in mijn ogen en toen dacht ik ook al aan BaloeloeloeWant die was ook zo intens gelukkig bij jullie.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor, die heeft zich onderweg een weg geklauwd door de kartonnen nooddoos.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn jullie Boor toen later op gaan halen Greysie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 @ 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wilde het al niet zeggen. Zoooo lief en bezorgd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef oh-oh het volgende:
Voor Ing.
En ook voor Greys.
Je was zo een heerlijke kattenn00b toen
Dat was echt zo leukquote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet zeggen. Zoooo lief en bezorgd.![]()
Terwijl Boor allang lekker lag te chillen lag mamma Greys wakker omdat het voerbakje misschien een centimeter te hoog stond voor het arme dier.
OMG weet je nog?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft zich onderweg een weg geklauwd door de kartonnen nooddoos.
Nee dezelfde dag meegenomenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zijn jullie Boor toen later op gaan halen Greysie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |