Boerin Agnesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, die raakt kant noch wal.
Of een andere Agnes?
Nieuwe Ekdomquote:
You wishquote:
Die moet toch ook wel in de OPquote:
Dacht ik ook gelijk, mini-Ekdomquote:
^^ Hij werd vannacht tussen 12 en 1 ook gedraaid hè!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
Klopt, toen stond ik te hossen op de Grote Marktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
^^ Hij werd vannacht tussen 12 en 1 ook gedraaid hè!Ik lag in bed radio te luisteren zonder computer en ik dacht er nog aan dat jij 'm had aangevraagd!
Mijn god! Wat heb ik aangericht?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die moet toch ook wel in de OP.
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu hopen dat mensen stoppen met die plaat aan te vragen..
Zékerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die moet toch ook wel in de OP.
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij vanquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.
Volgens mij niet nee. Die had ik idd nog wel een paar keer verwacht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef drummerdude het volgende:
Íemand al Mars gehoord?
nee joh, I think i like it.. En die is wel uitermate geschikt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij van
Een hele mooi stillquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mijn god! Wat heb ik aangericht?
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.
Echt welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij van
Ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu hoor je Rigby, maar die plaat wordt bijna nooit helemaal gedraaid.
Dacht 't zoontje van Jordy van Loonquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef TAV74 het volgende:
Het zoontje van Ekdom staat voor de Mic
Ik zeg toch niet dat het verboden is, ik geef alleen mijn mening.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijven?
Echt ik verbaas me over hoe je je daar zo druk over kan maken, je bent toch geen 6 meer?
QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk).
Helemaal mee eens! en dat Giel en Gerard dit nummer gewoon goed vinden was al ver voor SR bekend, kijk maar eens naar de laatste 2 lijsten van de Freak 11 daar staat hij als Freakandel Speciaalquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijven?
Echt ik verbaas me over hoe je je daar zo druk over kan maken, je bent toch geen 6 meer?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef Briggy het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik gok op jaloeziequote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo wil jij daar dan staan ?
Bitch!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef TheArt het volgende:
Gewoon even voordringen bij dat jochie
Succesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik ga weer een poging doen tot schoenen kopenToedels
Die enorme bedragen blijven echt komenquote:
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staanquote:
Zij heeft hem nog wel gesproken en een kaartje gegevenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staan
ik denk dat morgen de echte grote bedragen komenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die enorme bedragen blijven echt komen
Zal straks wel op de site komenquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staan
5.000 maar toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denk dat Jumbo ook wel flink bedrag gaat doen.
BasF echt niet teveel de hemel in prijzen voor hun donatie. Zij verdienen dit dubbel en dwars terug. Zij zijn de netten leverancier van het rode kruis. Zij konden net zo goed een paar miljoen doneren.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zou denken wat maken die tegenwoordig nog.
Niet zo zeuren, dat is nog wel een van de meest relaxte nummer van Kelis. Het is geen Milkshake...quote:
Maar dan is SR al afgelopenquote:GRONINGEN - Weerman Piet Paulusma verwacht tijdens Kerstavond en Eerste Kerstdag grote overlast door sneeuw en ijzel.
Het houdt ook niet opquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
Maar dan is SR al afgelopen
Opa Beelen voorspelde wel gladheid, maar geen sneeuw.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik lees net dat de tweede brievenbus er weer ingezet word
Hopen dat iedereen vast blijft zitten in Groningen. kan dan nog een leuk feestje worden tot de vroege uurtjesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
Volgend jaar ga ik ook fietsen voor SR, heb ik 2 dagen geleden besloten!quote:
65 voor zover ik weet/ heb gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zie hem ook ja. Hoe is het trouwens met de Koud Hè Counter?
Kzag al iemand met een decoupeerzaag in de weerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik lees net dat de tweede brievenbus er weer ingezet word
NOS-TT heeft 't over winterse neerslag morgenavond en dooi op eerste Kerstdag. Maar ff afwachten dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Opa Beelen voorspelde wel gladheid, maar geen sneeuw.
Kerstavond is anders de avond dat ze uit het Huis gaan.... Zou ik misschien heen, maarja als het zo moet... Wat een kutweer is het tochquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
wat een onzin, ze kunnen het volk ook gewoon laten door lopenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef StephanL het volgende:
extra brievenbus, hebben ze volgens mij vorige jaren ook gedaan.
Nu de verdubbeling nog!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt een maga bedrag opleveren morgen.
Zeer succesvolle SR dit jaar.
Dat het allebei maar weg blijftquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Opa Beelen voorspelde wel gladheid, maar geen sneeuw.
Right:quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
wat een onzin, ze kunnen het volk ook gewoon laten door lopen
dit is gewoon een reclame stunt
quote:
Wou zeggen. Mijn collega's waren er om 11.30 en stonden 11.50 bij de brievenbusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Treuzelen is ook een vak apart
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
Paul kan bij radio 2 1 gaan werken deze zomer
Klopt maar iedereen wilt op tv en aandacht van de dj's lijkt het wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef Meddo het volgende:
[..]
wat een onzin, ze kunnen het volk ook gewoon laten door lopen
dit is gewoon een reclame stunt
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef Meddo het volgende:
Begin nu echt honger te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Even wat klaar maken
Tuurlijk, is logisch ook. Maar als het niet kan, wees dan ook zo netjes gewoon te wieberen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Klopt maar iedereen wilt op tv en aandacht van de dj's lijkt het wel.
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef iBenny het volgende:
'Giel je bent een heerlijke vent'
en die vrouw die het zegt
Ik moest lachenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef iBenny het volgende:
"alleen die stem al ...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef iBenny het volgende:
Bij Timur bij de headlinesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Lias. Waar was die dan? Ik hoor Macy Gray...
Geeft niet, het is ook geen weer om te fietsenquote:
Dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij Timur bij de headlinesEn je moet doof zijn om dat mooi te vinden
Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nuquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef VanderMeulen het volgende:
even een 2e brievenbus erbij maken omdat het te druk is!
Dit wordt weer een alle records brekende Serious Request!
kijk fftjes naar de tijd dat ik t heb gepostquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik denk dat je stream wat achterloopt, F5?
Miss Montreal, Kane, etc zijn dan ook relatief weinig te horenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een top tijd volgens mij... hoor je niet veel klagen nu
Ach, de DJ's praten gewoon ff met die mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nu
Bedoelde het sarcastischquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
kijk fftjes naar de tijd dat ik t heb gepost
ik kijk namelijk naar 101tv
Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een top tijd volgens mij... hoor je niet veel klagen nu
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Miss Montreal, Kane, etc zijn dan ook relatief weinig te horen
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af isquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch.
Hopelijk pikt de muziekredactie het signaal ook op. Blijkbaar wil het volk dit horen.
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Geniaal! zelfs een 2e brievenbus. En ik weet zeker dat het nog veel drukker gaat worden
En dan mogen mijn oren bloedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar wil het volk dit horen.
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moetquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
Jaa joh, waarom niet om de zoveel meter een brievenbus?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
Wie heeft dan de sleutel ???quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moet
Nee, okay, maar de nummers die normaal tig keer op een dag voorbij komen, hoor je ook nauwelijks. Ze kiezen nu ook voor redelijk safe. Als ze dat een beetje minder doen en die obsure plaatjes ook draaien is 't perfectquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.
Nope, Bruce word ik nooit zatquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af is.
Blijkbaar is het een plexiglas huisquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou grappig zijn als die ruit breekt als ze daar aan het boren zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
Ik denk het ook niet. Maar dat is ook wel een beetje omdat ik het niet vaak hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Bruce word ik nooit zat.
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huisquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huis
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Had je die grap niet al eerder gemaakt.
Absoluutquote:
die komt er welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet er geen tafel voor die 2e brievenbus? Het valt zo allemaal op de grond.
Link doet niet zo veelquote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef drummerdude het volgende:
http://blog.fundament.nl/(...)erious-request-mob/~
Vage actie
Mwoah als het alleen maar een gelddump wordt gaat het leuke er ook wel van af.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nu
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huis
Het klinkt voor geen meter!quote:
Dat is voor de foto.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zit die belettering nou aan de verkeerde kant van het glas?
Heeft met de foto's te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
hebben ze nou niet door dat die dank je wel sticker onder de nieuwe brievenbus verkeerdom zit?
HA! het lag niet aan mij!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zie bovenstaand.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef kwakz0r het volgende:
hebben ze nou niet door dat die dank je wel sticker onder de nieuwe brievenbus verkeerdom zit?
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Marissaatje het volgende:
In de SMS-balk net:
"Hopelijk wordt de actie net zo hoog als in Den Haag vorig jaar"
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Marissaatje het volgende:
In de SMS-balk net:
"Hopelijk wordt de actie net zo hoog als in Den Haag vorig jaar"
huh? welke foto? (n00b voelt)quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heeft met de foto's te maken.
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is die link ook weer naar de stats van het 3FM topique?
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Ferrari_Tape het volgende:
MENSEN OP JE OGEN!!! deze actie is vooropgezet door de regering!!! de hoge heren in denhaag kijken toe terwijl het Nederlandse volk als makke schapen geld geeft!!! In Nederland leven honderdduizend dmensen in armoede en wij laten deze mensen stikken!!!! bovendien gaan de hoge heren in den haag straks ook nog met een braaf gezicht MILJOENEN doneren aan 3FM van ONS BELASTINGGELD terwijl Nederland zogenaamd in een crisis zit. Laat je niet langer voor de gek houden en kom in opstand tegen deze waanzin. Ze laten de DSB bank tenondergaan en duperen HONDERDDUIZENDEN gezinnen maar een ver land geld geven is blijkbaar geen probleem!!!!! En hier doen al die 3FM luisteraars aan mee!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef drummerdude het volgende:
[..]
http://blog.fundament.nl/(...)serious-request-mob/
Kun je elkaar niet vinden: zwaai met een biljet van 5 euro in de lucht.quote:Herkenningsteken: een biljet van 5 euro
http://www.piles.nl/fok/quote:Op woensdag 23 december 2009 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Je kan hem ook posten met link hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
Iemand deze post al gezien in KLB![]()
[..]
Hoort zo ivm foto.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Okeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
[..]
Kun je elkaar niet vinden: zwaai met een biljet van 5 euro in de lucht.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
IK WIL HEUL GEEN MENSEN OP MIJN OGEN!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Domme vraag: wat is KLB?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef drummerdude het volgende:
[..]
IK WIL HEUL GEEN MENSEN OP MIJN OGEN!
Gisternachtquote:Op woensdag 23 december 2009 14:09 schreef Meddo het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/
en
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|