Opa Beelen voorspelde wel gladheid, maar geen sneeuw.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
Maar dan is SR al afgelopen
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik lees net dat de tweede brievenbus er weer ingezet word
Hopen dat iedereen vast blijft zitten in Groningen. kan dan nog een leuk feestje worden tot de vroege uurtjesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
Volgend jaar ga ik ook fietsen voor SR, heb ik 2 dagen geleden besloten!quote:
65 voor zover ik weet/ heb gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zie hem ook ja. Hoe is het trouwens met de Koud Hè Counter?
Kzag al iemand met een decoupeerzaag in de weerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik lees net dat de tweede brievenbus er weer ingezet word
NOS-TT heeft 't over winterse neerslag morgenavond en dooi op eerste Kerstdag. Maar ff afwachten dus...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Opa Beelen voorspelde wel gladheid, maar geen sneeuw.
Kerstavond is anders de avond dat ze uit het Huis gaan.... Zou ik misschien heen, maarja als het zo moet... Wat een kutweer is het tochquote:Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Dan weet u dat alvast:
[..]
wat een onzin, ze kunnen het volk ook gewoon laten door lopenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef StephanL het volgende:
extra brievenbus, hebben ze volgens mij vorige jaren ook gedaan.
Nu de verdubbeling nog!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:45 schreef venomsnake het volgende:
Dit gaat echt een maga bedrag opleveren morgen.
Zeer succesvolle SR dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |