Wie heeft dan de sleutel ???quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moet
Nee, okay, maar de nummers die normaal tig keer op een dag voorbij komen, hoor je ook nauwelijks. Ze kiezen nu ook voor redelijk safe. Als ze dat een beetje minder doen en die obsure plaatjes ook draaien is 't perfectquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.
Nope, Bruce word ik nooit zatquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af is.
Blijkbaar is het een plexiglas huisquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou grappig zijn als die ruit breekt als ze daar aan het boren zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
Ik denk het ook niet. Maar dat is ook wel een beetje omdat ik het niet vaak hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Bruce word ik nooit zat.
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huisquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huis
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Had je die grap niet al eerder gemaakt.
Absoluutquote:
die komt er welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet er geen tafel voor die 2e brievenbus? Het valt zo allemaal op de grond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |