Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nuquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef VanderMeulen het volgende:
even een 2e brievenbus erbij maken omdat het te druk is!
Dit wordt weer een alle records brekende Serious Request!
kijk fftjes naar de tijd dat ik t heb gepostquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik denk dat je stream wat achterloopt, F5?
Miss Montreal, Kane, etc zijn dan ook relatief weinig te horenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een top tijd volgens mij... hoor je niet veel klagen nu
Ach, de DJ's praten gewoon ff met die mensenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nu
Bedoelde het sarcastischquote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
kijk fftjes naar de tijd dat ik t heb gepost
ik kijk namelijk naar 101tv
Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een top tijd volgens mij... hoor je niet veel klagen nu
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Miss Montreal, Kane, etc zijn dan ook relatief weinig te horen
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af isquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch.
Hopelijk pikt de muziekredactie het signaal ook op. Blijkbaar wil het volk dit horen.
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Geniaal! zelfs een 2e brievenbus. En ik weet zeker dat het nog veel drukker gaat worden
En dan mogen mijn oren bloedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar wil het volk dit horen.
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moetquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
Jaa joh, waarom niet om de zoveel meter een brievenbus?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |