Boerin Agnesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, die raakt kant noch wal.
Of een andere Agnes?
Nieuwe Ekdomquote:
You wishquote:
Die moet toch ook wel in de OPquote:
Dacht ik ook gelijk, mini-Ekdomquote:
^^ Hij werd vannacht tussen 12 en 1 ook gedraaid hè!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
Klopt, toen stond ik te hossen op de Grote Marktquote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
^^ Hij werd vannacht tussen 12 en 1 ook gedraaid hè!Ik lag in bed radio te luisteren zonder computer en ik dacht er nog aan dat jij 'm had aangevraagd!
Mijn god! Wat heb ik aangericht?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die moet toch ook wel in de OP.
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nu hopen dat mensen stoppen met die plaat aan te vragen..
Zékerquote:Op woensdag 23 december 2009 13:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die moet toch ook wel in de OP.
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij vanquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.
Volgens mij niet nee. Die had ik idd nog wel een paar keer verwacht.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:27 schreef drummerdude het volgende:
Íemand al Mars gehoord?
nee joh, I think i like it.. En die is wel uitermate geschikt moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij van
Een hele mooi stillquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mijn god! Wat heb ik aangericht?
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijvenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens, waarom geen Fake Blood, dat is pas een toffe plaat. Die van Ryan Shaw is het net niet.
Echt welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Meddo het volgende:
[..]
dat van mars??? zo een alternatief nummer wordt niemand blij van
Ik heb niks gezegd.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu hoor je Rigby, maar die plaat wordt bijna nooit helemaal gedraaid.
Dacht 't zoontje van Jordy van Loonquote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef TAV74 het volgende:
Het zoontje van Ekdom staat voor de Mic
Ik zeg toch niet dat het verboden is, ik geef alleen mijn mening.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijven?
Echt ik verbaas me over hoe je je daar zo druk over kan maken, je bent toch geen 6 meer?
QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk).
Helemaal mee eens! en dat Giel en Gerard dit nummer gewoon goed vinden was al ver voor SR bekend, kijk maar eens naar de laatste 2 lijsten van de Freak 11 daar staat hij als Freakandel Speciaalquote:Op woensdag 23 december 2009 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Vind jij ja, de djs moeten er met die plaat doorheen worden gesleept, en zij geven aan dat dat beter gaat met Ryan Shaw dan met Fake Blood (die ze al te vaak hebben gehoord waarschijnlijk). Waarom dan zo kinderachtig je zin willen doordrijven?
Echt ik verbaas me over hoe je je daar zo druk over kan maken, je bent toch geen 6 meer?
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:29 schreef Briggy het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan![]()
[ afbeelding ]
Ik gok op jaloeziequote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo wil jij daar dan staan ?
Bitch!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef TheArt het volgende:
Gewoon even voordringen bij dat jochie
Succesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Nou ik ga weer een poging doen tot schoenen kopenToedels
Die enorme bedragen blijven echt komenquote:
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staanquote:
Zij heeft hem nog wel gesproken en een kaartje gegevenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staan
ik denk dat morgen de echte grote bedragen komenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die enorme bedragen blijven echt komen
Zal straks wel op de site komenquote:
Preciesquote:Op woensdag 23 december 2009 13:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Daarstraks ook. "Ik wil graag Beelen spreken" Dat mocht niet, ging ze daar heel chagrijnig staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |