Dat dacht ik tochquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij hebt wel een top tijd volgens mij... hoor je niet veel klagen nu
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Miss Montreal, Kane, etc zijn dan ook relatief weinig te horen
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af isquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch.
Hopelijk pikt de muziekredactie het signaal ook op. Blijkbaar wil het volk dit horen.
Alsjeblieft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg dat nou nietWedden dat de eerste of tweede plaat na het nieuws Kane of MM is
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
Geniaal! zelfs een 2e brievenbus. En ik weet zeker dat het nog veel drukker gaat worden
En dan mogen mijn oren bloedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.. kan ik tenminste even weg om koffie te halen.
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar wil het volk dit horen.
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moetquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
Jaa joh, waarom niet om de zoveel meter een brievenbus?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze kunnen beter direct een 3e en 4e brievenbus plaatsen want morgen gaat het pas ECHT druk worden.
Wie heeft dan de sleutel ???quote:Op woensdag 23 december 2009 14:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ben benieuwd hoe laat de burgemeester zegt dat de grote markt op slot moet
Nee, okay, maar de nummers die normaal tig keer op een dag voorbij komen, hoor je ook nauwelijks. Ze kiezen nu ook voor redelijk safe. Als ze dat een beetje minder doen en die obsure plaatjes ook draaien is 't perfectquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, als dat het nieuwe beleid zou worden, zou ik toch echt definitief afhaken. Dan krijg je 24 uur per dag Arbeidsvitaminen en vrijwel geen een (min of meer) obscure plaat. Best wel een gruwelbeeld.
Nope, Bruce word ik nooit zatquote:Op woensdag 23 december 2009 13:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zitten we over een maand te kankeren dat Bruce Springsteen zo vaak gedraaid wordt en het speciale er af is.
Blijkbaar is het een plexiglas huisquote:Op woensdag 23 december 2009 13:59 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou grappig zijn als die ruit breekt als ze daar aan het boren zijn
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
Ik denk het ook niet. Maar dat is ook wel een beetje omdat ik het niet vaak hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, Bruce word ik nooit zat.
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huisquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een plexiglas huis
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huis
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 14:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Had je die grap niet al eerder gemaakt.
Absoluutquote:
die komt er welquote:Op woensdag 23 december 2009 14:06 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet er geen tafel voor die 2e brievenbus? Het valt zo allemaal op de grond.
Link doet niet zo veelquote:Op woensdag 23 december 2009 14:05 schreef drummerdude het volgende:
http://blog.fundament.nl/(...)erious-request-mob/~
Vage actie
Mwoah als het alleen maar een gelddump wordt gaat het leuke er ook wel van af.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:55 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon geld dumpen en wegwezen... geen plaatjes aanvragen en al die meuk nu
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Serious Request 2010: Live vanuit het Plexiglas Huis
Het klinkt voor geen meter!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |