Komisch, maar ook wel mooi gezongen...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het mooi wil noemen. Wel komisch

is ook niet te zien op twitterquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Piles het volgende:
geen tvp's nodig, we hebben ITHINKILIKEIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

't Is te druk daarquote:

quote:Volkskrant 22-12-2009, pagina 11
Glazen Huis verpest de lokale markt
Wij, westerlingen met een bestaansminimum waarvan 25 gemiddelde gezinnen uit Afrika in leven pogen te blijven, kunnen ons nauwelijks iets voorstellen bij ziek zonder ziekenhuis; pijn en geen pijnstiller. Al zes jaar lang werken 3FM en het Rode Kruis samen om deze ‘stille rampen’ te bestrijden. Het Rode Kruis gebruikt nu de opbrengst van Serious Request in Het Glazen Huis voor verspreiding van malarianetten. Deze klamboes zijn ondoordringbaar voor ziekteverspreiders zoals muggen. Voor 5 euro kan iedereen een Afrikaans gezin van een klamboe voorzien.
Afrikaanse producenten van klamboes zouden van een massale verspreiding kunnen profiteren. Het Rode Kruis heeft echter het Deense bedrijf Vestergaard Frandsen in de arm genomen, dat de netten in China laat produceren. 3FM en het Rode Kruis concurreren zo de Afrikaanse klamboefabrikanten uit de markt. Probeer maar eens geld te vragen voor een product dat op de hoek van de straat gratis wordt uitgedeeld.
Op deze manier moddert Afrika voort, terwijl het bevorderen en belonen van zelfredzaamheid in Afrika nauwelijks meer moeite kost dan de zorg die 3FM en het Rode Kruis op zich hebben genomen. Initiatieven als Serious Request houden de deur naar welvaart dicht en dat kan niet de bedoeling geweest zijn.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef 3FMaster het volgende:
Mnn, topics gaan té snel. Ik moet nog wel wat monteren etc. Dus ik blijf ff weg tot een uur of 24. Tot dan

Ik geef het opquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:35 schreef Cee het volgende:
DAMN, spring dan toch eens, stugge horken.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef het op
Nerds op een internetforum reageren nog enthousiaster

We gaan gewoon lobbyenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef TheZapster het volgende:
Bertje![]()
![]()
Ik wil Bert volgend jaar in het GH![]()
![]()

Hey hallo!! Gaan we weer zeuren?? Wees blij dat ik iets positiefs tegen je zeg jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was er al en het is djkoelkast of Dj. Koelkast, niet zoals jij het schrijft

Preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey hallo!! Gaan we weer zeuren?? Wees blij dat ik iets positiefs tegen je zeg ja

Werd uitgelegd op NED3 vanavond, hoe dat precies zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe denken jullie hier trouwens over?
[..]

Dan ben ik alweer even wegquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef 3FMaster het volgende:
Mnn, topics gaan té snel. Ik moet nog wel wat monteren etc. Dus ik blijf ff weg tot een uur of 24. Tot dan

De voorzitter van het Rode Kruis vertelde op NL 3 dat dit verhaal niet klopt en dat de netten wel degelijk in de probleemlanden zelf besteld worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]

Ja, dat was de oorzaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
En Groningers zijn géén horkenHet lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat

Tsja, valt wat van te zeggen maar ik denk dat de insteek van het artikel "schoppen tegen goede bedoelingen is zodat mensen mijn stukje gaan lezen" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]

Hoe ga je dat managen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Je moet een vuurpijl op ze afschieten, dan gaan ze bewegen.

Zijn die mongolen van Tweakers dan net zo enthousiast als wij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef het op

Heej jij, was het gezellig gisteren ? Ik was blij dat ik niet hoefde te rijdenquote:

Ik vind van welquote:

Ik bedoel Horken op een liefdevolle manier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
En Groningers zijn géén horkenHet lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat

U riepquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef het op

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn die mongolen van Tweakers dan net zo enthousiast als wij?

Dat kun je meer zeggen over 010'ers en 020'ers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:

Daarover gesproken: Rainman is doodquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

Ja jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel Horken op een liefdevolle manier.

Althans de oldbies, de newbies moeten stage lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Rainman is dood

Tip: ga in 't zuiden nooit een kroeg in tijdens carnaval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat

Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]

Ik ga gemiddeld 1x per jaar naar het zuiden, en da's niet voor carnavalquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tip: ga in 't zuiden nooit een kroeg in tijdens carnaval.

Sowieso wordt er teveel gezeurd, ik vind de sfeer echt top daar hoor. Volgens mij krijg je op dat plein ook lang niet alles evengoed mee trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Mag ik er nog even op wijzen dat de tussenstand hoger is dan vorig jaaren dat in het koude kille witte noorden
Groningen

De Euro stond vorig jaar lager.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Mag ik er nog even op wijzen dat de tussenstand hoger is dan vorig jaaren dat in het koude kille witte noorden
Groningen

Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Mag ik je erop wijzen dat ze een halve dag eerder begonnen zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Groningen

Hij zal onthouden wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
IEmand die alles wist.... Hij onthoud alles. Niet meer dan...

Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.quote:

Ekdom is de Rainman van het GH.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]

Dat zeker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij zal onthouden worden

De Afrikaanse markt wordt wel vaker verpest door dit soort dingen, terwijl men in Europa denkt dat het goed is voor Afrika. Voorbeeldje: vlees dat wij over hebben wordt voor een lage prijs op de Afrikaanse markt gedumpt, zodat de Afrikaanse boeren hun vlees dat duurder is meer kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]

Ik ben een nerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.

Een 'Idiot Savant'. Soort autist met 1 hele uitgesproken gave. Oftewel in dit geval: hij onthield alles wat hij zag/las zo ongeveer maar was verder niet echt in staat voor zichzelf te zorgen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]

In het begin is het tempo altijd hoger, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Titel Geopend door Geopend op P/min.
[SR @ 3FM #1816] Dansen zonder de slaapgast Qunix 22-12-2009 22:35 23.00 posts

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
HierJullie gaan echt schnell!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Daar doelde ik inderdaad opquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.

Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of weer ergens anders waar ze nog niet eerder geweest zijn.

Piles postte net het filmpjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
*Shit, de dames die de glazen gingen wassen gemist.....

Nouenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
In het begin is het tempo altijd hoger, dus dat telt niet

Maastricht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.
of tilburg, damn we waren er zo dicht bij dit jaar :' geen flauw idee waar ze die kiet hadden willen bouwen als het was doorgegaan dus misschien maar beter zo

Oh ja, dan weet ik het weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
\
http://news.google.com/news/search?pz=1&cf=all&ned=nl_nl&hl=nl&q=rainman

Echt? Sukkelsquote:

Mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'

vorig jaar ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'

Oke. Ik vond het aangedragen bewijs al vrij magertjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De voorzitter van het Rode Kruis vertelde op NL 3 dat dit verhaal niet klopt en dat de netten wel degelijk in de probleemlanden zelf besteld worden.

Tilburg mag, maar dan moeten ze eerst enkele wijken schoonvegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.
of tilburg, damn we waren er zo dicht bij dit jaar :' geen flauw idee waar ze die kiet hadden willen bouwen als het was doorgegaan dus misschien maar beter zo

Ik zag net ook al ' De beer is geschoten, ik herhaal de beer is geschoten'.. denk dat de Eagle has landed ook nog wel ff langs komt zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte

Is dat codetaal voor de duitsers ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Doe dan maar Den Bosch ofzo. Klinkt al veel gezelligerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tilburg mag, maar dan moeten ze eerst enkele wijken schoonvegen.

Ik vroeg je watquote:

Misschien heb je hier iets aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef henkde_j het volgende:
Iemand de contactgegevens van het boekingskantoor van Rooie rinus en Pe daalemmer?

Schoonvegen als in schoonvegen of met de grond gelijk maken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]

Wat vaag, het is toch een prima reclame voor je stad, en bovendien ook nog voor een goed doel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
@cee Maastricht wil niet meewerken.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Kunnen de DEUTSCHERS en vlamingen ook een duit in 't zakje komen doen.

Idd, gewoon die danslesquote:

Ze zeggen geen geschikte plaats te hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vaag, het is toch een prima reclame voor je stad, en bovendien ook nog voor een goed doel.

Elke stad heeft vieze wijken. Groningen ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]

Eensch. Ik wou zeggen 'of Breda!' maar toen realiseerde ik me deze stomme gedachte ineens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe dan maar Den Bosch ofzo. Klinkt al veel gezelliger

Breek me de bek niet open over ons landbouwbeleidquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De Afrikaanse markt wordt wel vaker verpest door dit soort dingen, terwijl men in Europa denkt dat het goed is voor Afrika. Voorbeeldje: vlees dat wij over hebben wordt voor een lage prijs op de Afrikaanse markt gedumpt, zodat de Afrikaanse boeren hun vlees dat duurder is meer kunnen verkopen.

Nettoyer au Kärcher.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Schoonvegen als in schoonvegen of met de grond gelijk maken?
Zo, begint een beetje te flashmobben daar op de GM. Soort van.

Je zult wel wat ranzigs vinden in Nieuwstad jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Elke stad heeft vieze wijken. Groningen ook.

Maar Tilburg is erg. Net als Almere, Amsterdam en Rotterdam.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Elke stad heeft vieze wijken. Groningen ook.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je zult wel wat ranzigs vinden in Nieuwstad ja

Die website kwam ik al tegenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heb je hier iets aan
http://www.hoornseplas.net/contact.html

Hoe het gister was geloof ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Echt![]()
Het gaat zo snel.
Sorry! Link?

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef DaMook het volgende:
Volgend jaar eindhoven. Ook veel studenten en lekker dicht bij mij
.

Denk het, als ze I Think I Like It niet draaien houdt het opquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Rnie het volgende:
Wat wordt nou DE plaat van SR? Toch Ryan Shaw?

Jup.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hebben jullie daar een idee van, is er 's nachts meer aanloop doordat Groningen geen sluitingstijd kent?

Kans wordt aardig groot.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Rnie het volgende:

Zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hebben jullie daar een idee van, is er 's nachts meer aanloop doordat Groningen geen sluitingstijd kent?

Ik snap het ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vaag, het is toch een prima reclame voor je stad, en bovendien ook nog voor een goed doel.

Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Derek010 het volgende:
[..]
De Afrikaanse markt wordt wel vaker verpest door dit soort dingen, terwijl men in Europa denkt dat het goed is voor Afrika. Voorbeeldje: vlees dat wij over hebben wordt voor een lage prijs op de Afrikaanse markt gedumpt, zodat de Afrikaanse boeren hun vlees dat duurder is meer kunnen verkopen.

Ik vroeg of het gezellig was gisteren en zei dat ik blij was dat ik niet dat hele end heb hoeven rijdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Echt![]()
Het gaat zo snel.
Sorry! Link?

Ik weet hetquote:

Die gaan echt helemaal los! kud dat ik daar nu niet sta. Naja, morgenavond misschien wat langer blijven hangen en dan donderdag de hele dag? Naja, avondquote:

Als het aan Gerard ligt wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:47 schreef Rnie het volgende:

Shit was even beneden.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
LL je zit niet meer in de top 20 , doorposten jij

Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.

Ik kan me ook zoiets herinneren... Kan ook in Belgie zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de tweede brievenbus? Kan me herinneren dat die vorig jaar (?) ingebouwd werd.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind SR ook alleen maar geweldig voor de radio die gemaakt wordt![]()

Volgens mij is dit nu juist een actie die WEL helpt omdat het heel gericht wordt ingezet. Het helpt sowieso voor de mensen die het aangaat. en als netten daar geproduceerd worden heeft het ook nog lange termijn nut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Horloge het volgende:
[..]
Klopt. Wat gedaan wordt, is louter symptoombestrijding, terwijl de problemen structureel zijn. Is ook dé reden waarom ik niet meer aan acties als SR geef. Het helpt geen moer.

Er lopen nu toch collectebussen rond voor die niet willen wachten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Waar blijft de tweede brievenbus? Kan me herinneren dat die vorig jaar (?) ingebouwd werd.

Dit jaar voor het eerst dat ik gegeven heb. Vanwege de merchandisequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]

Oh ja!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Ambrosius het volgende:

Mij interesseert het doel ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]

Gewoon gaan en daar bellen, ik ben hier schat kom je ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:
Argh kan ik mn vrienden niet bereiken om naar de Grote markt te gaan

Dit is het eerste jaar dat ik nu nog niets gegeven hebquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst dat ik gegeven heb. Vanwege de merchandiseEn Groningen

Die zijn er al en horen je niet.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:

Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef henkde_j het volgende:

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.

Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ikquote:

Niet weer Brabantquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.Tilburg zat als een malle te fappen op het idee van het GH.
Guusje Meeuw is zelfs vorig jaar langs geweest met een mega-cheque, behoudens dat ze dan wel in 2009 naar Tilburg moesten komen.

BAM BAM BAM BAMquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Strak strak in m'n trainingspak pak.

Zou zeggen probeer het eensquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Youp quoten over rammelende hongernegers, maar dan kom ik helemaal slecht over denk ik

Oehquote:

Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NLquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Saaie vrienden heb je dan. Luisteren ze alleen naar Radio 538 of SkyRadio?

Oeh shit, in dat geval moet ik een kika beer voor het raam zetten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'

Zie je FoBoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vroeg of het gezellig was gisteren en zei dat ik blij was dat ik niet dat hele end heb hoeven rijden. Vorige pagina ergens
.

Little Lion Man of happy hardcore zou tof zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
Nu met muziek Annemieke, kom op!!!

Erg crap iddquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef GoodGawd het volgende:
kvind de zang nou niet echt je van het

Jawelquote:

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh shit, in dat geval moet ik een kika beer voor het raam zetten.

misschien is het best leuk. Eigenlijk zou Hans Klok vanavond er zijn, maar die is ziek. Angela is van morgen naar vandaag gegaan.quote:

Waylon bedoelt zequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt als een of andere rappert / soul knakker

BAM!quote:

100%NL vind ik dan het foutste.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NL

Dat laatste snap ik dus niet he. 5 van de 10 keer dat ik per ongeluk langs 100%NL zap op de autoradio, is daar een niet-nederlands liedje op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Of nog erger: ze luisteren FunX of 100%NL

Hans Klok is ook niet leuk. Doe dan bv een Mike en Thomas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
misschien is het best leuk. Eigenlijk zou Hans Klok vanavond er zijn, maar die is ziek. Angela is van morgen naar vandaag gegaan.

Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef Derek010 het volgende:
Is die Patrick Kluivert nou nog steeds bezig op de GM?

Ja, daar moest ik gisteren ook aan denkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans Klok is ook niet leuk. Doe dan bv een Mike en Thomas.

quote:

Wasted. Money. Inderdaadquote:

angela zwijgt maar over de treurige zangquote:

Ja, inderdaad.. die!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waylon bedoelt ze
[ afbeelding ]

Ja, Marco Bakker heeft z'n auto uitgeleendquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo rijdt er een auto onbezonnen rond ?

ach, zo lang hij maar van de cruise control afblijft.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Marco Bakker heeft z'n auto uitgeleend.

De 5e colonne in Frankrijk is dus gereed.We kunnen Frankrijk binnenvallen vannachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Op de sms: 'De kalfjes lopen los! Ik herhaal: de kalfjes lopen los!'

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, zo lang hij maar van de cruise control afblijft.

Pfff lijkt me niets..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waylon bedoelt ze
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Arme student." En dadelijk weer 2,8 meter bier naar binnen klokken.

quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De 5e colonne in Frankrijk is dus gereed.We kunnen Frankrijk binnenvallen vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |