Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.quote:
Ekdom is de Rainman van het GH.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
IEmand die alles wist.... Hij onthoud alles. Niet meer dan...
Dat zeker!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij zal onthouden worden
De Afrikaanse markt wordt wel vaker verpest door dit soort dingen, terwijl men in Europa denkt dat het goed is voor Afrika. Voorbeeldje: vlees dat wij over hebben wordt voor een lage prijs op de Afrikaanse markt gedumpt, zodat de Afrikaanse boeren hun vlees dat duurder is meer kunnen verkopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe denken jullie hier trouwens over?
[..]
Ik ben een nerdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.
Een 'Idiot Savant'. Soort autist met 1 hele uitgesproken gave. Oftewel in dit geval: hij onthield alles wat hij zag/las zo ongeveer maar was verder niet echt in staat voor zichzelf te zorgen..quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
IEmand die alles wist.... Hij onthoud alles. Niet meer dan...
In het begin is het tempo altijd hoger, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Titel Geopend door Geopend op P/min.
[SR @ 3FM #1816] Dansen zonder de slaapgast Qunix 22-12-2009 22:35 23.00 posts
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
HierJullie gaan echt schnell!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar doelde ik inderdaad opquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een nerd, want nerds zitten op tweakers en (hopelijk) niet/in mindere mate hier.
Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of weer ergens anders waar ze nog niet eerder geweest zijn.
Piles postte net het filmpjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
*Shit, de dames die de glazen gingen wassen gemist.....
Nouenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
In het begin is het tempo altijd hoger, dus dat telt niet
Maastricht.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.
of tilburg, damn we waren er zo dicht bij dit jaar :' geen flauw idee waar ze die kiet hadden willen bouwen als het was doorgegaan dus misschien maar beter zo
Oh ja, dan weet ik het weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
\
http://news.google.com/news/search?pz=1&cf=all&ned=nl_nl&hl=nl&q=rainman
Echt? Sukkelsquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'
vorig jaar ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'
Oke. Ik vond het aangedragen bewijs al vrij magertjes.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De voorzitter van het Rode Kruis vertelde op NL 3 dat dit verhaal niet klopt en dat de netten wel degelijk in de probleemlanden zelf besteld worden.
Tilburg mag, maar dan moeten ze eerst enkele wijken schoonvegen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou Nijmegen wel een mooie locatie vinden. Of Maastricht.
of tilburg, damn we waren er zo dicht bij dit jaar :' geen flauw idee waar ze die kiet hadden willen bouwen als het was doorgegaan dus misschien maar beter zo
Ik zag net ook al ' De beer is geschoten, ik herhaal de beer is geschoten'.. denk dat de Eagle has landed ook nog wel ff langs komt zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
Is dat codetaal voor de duitsers ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |