Ik zag net ook al ' De beer is geschoten, ik herhaal de beer is geschoten'.. denk dat de Eagle has landed ook nog wel ff langs komt zoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'
Is dat codetaal voor de duitsers ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:43 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Drukte
OVer rare smsjes gesproken, ik las net 'de vis is uit de kom, ik herhaal de vis is uit de kom'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan maar Den Bosch ofzo. Klinkt al veel gezelligerquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tilburg mag, maar dan moeten ze eerst enkele wijken schoonvegen.
Ik vroeg je watquote:
Misschien heb je hier iets aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef henkde_j het volgende:
Iemand de contactgegevens van het boekingskantoor van Rooie rinus en Pe daalemmer?
Schoonvegen als in schoonvegen of met de grond gelijk maken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tilburg mag, maar dan moeten ze eerst enkele wijken schoonvegen.
Wat vaag, het is toch een prima reclame voor je stad, en bovendien ook nog voor een goed doel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
@cee Maastricht wil niet meewerken.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Kunnen de DEUTSCHERS en vlamingen ook een duit in 't zakje komen doen.
Idd, gewoon die danslesquote:
Ze zeggen geen geschikte plaats te hebben...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat vaag, het is toch een prima reclame voor je stad, en bovendien ook nog voor een goed doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |