We gaan gewoon lobbyenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef TheZapster het volgende:
Bertje![]()
![]()
Ik wil Bert volgend jaar in het GH![]()
![]()
Hey hallo!! Gaan we weer zeuren?? Wees blij dat ik iets positiefs tegen je zeg jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was er al en het is djkoelkast of Dj. Koelkast, niet zoals jij het schrijft
Preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey hallo!! Gaan we weer zeuren?? Wees blij dat ik iets positiefs tegen je zeg ja
Werd uitgelegd op NED3 vanavond, hoe dat precies zat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
Hoe denken jullie hier trouwens over?
[..]
Dan ben ik alweer even wegquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef 3FMaster het volgende:
Mnn, topics gaan té snel. Ik moet nog wel wat monteren etc. Dus ik blijf ff weg tot een uur of 24. Tot dan
De voorzitter van het Rode Kruis vertelde op NL 3 dat dit verhaal niet klopt en dat de netten wel degelijk in de probleemlanden zelf besteld worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja, dat was de oorzaakquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
En Groningers zijn géén horkenHet lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat
Tsja, valt wat van te zeggen maar ik denk dat de insteek van het artikel "schoppen tegen goede bedoelingen is zodat mensen mijn stukje gaan lezen" is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoe ga je dat managen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Je moet een vuurpijl op ze afschieten, dan gaan ze bewegen.
Zijn die mongolen van Tweakers dan net zo enthousiast als wij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef het op
Nerds op een internetforum reageren nog enthousiaster
Heej jij, was het gezellig gisteren ? Ik was blij dat ik niet hoefde te rijdenquote:
Ik vind van welquote:
Ik bedoel Horken op een liefdevolle manier.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
En Groningers zijn géén horkenHet lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat
U riepquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik geef het op
Nerds op een internetforum reageren nog enthousiaster
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zijn die mongolen van Tweakers dan net zo enthousiast als wij?
Dat kun je meer zeggen over 010'ers en 020'ers.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Daarover gesproken: Rainman is doodquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bedoel Horken op een liefdevolle manier.
Althans de oldbies, de newbies moeten stage lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daarover gesproken: Rainman is dood
Tip: ga in 't zuiden nooit een kroeg in tijdens carnaval.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:38 schreef Etcetera het volgende:
Het lijkt me vrij lastig om mee te dansen als je opeengepakt staat
Wie is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga gemiddeld 1x per jaar naar het zuiden, en da's niet voor carnavalquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Tip: ga in 't zuiden nooit een kroeg in tijdens carnaval.
Sowieso wordt er teveel gezeurd, ik vind de sfeer echt top daar hoor. Volgens mij krijg je op dat plein ook lang niet alles evengoed mee trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Mag ik er nog even op wijzen dat de tussenstand hoger is dan vorig jaaren dat in het koude kille witte noorden
Groningen
De Euro stond vorig jaar lager.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Mag ik er nog even op wijzen dat de tussenstand hoger is dan vorig jaaren dat in het koude kille witte noorden
Groningen
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je erop wijzen dat ze een halve dag eerder begonnen zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja ja
Groningen
Hij zal onthouden wordenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
IEmand die alles wist.... Hij onthoud alles. Niet meer dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |