Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Als een jongen op een eerste date met mij zou voorstellen om te gaan Kolonisten zou ik echt meteen uitschakelenen dat terwijl ik het een heel leuk spel vind
en met een hele postquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
GF is een beter getrainde ninja tegenwoordig.
en dan nog mucken ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef DaMart het volgende:
.
dat doen de belgische toetsenborden ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Geen kwartet ;')
edit: Portugeze toetsenborden zuigen
ik zal morgen even kijken. Het internet is hier nu met 4kb/s iets te traag..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef DaMart het volgende:
En gaan jullie ook nog stemmen voor de kerstverhalenwedstrijd?
Kerstverhalenwedstrijd 2009 - stemtopic
zal straks eens kijken ga nou lekker in mijn bad liggenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef DaMart het volgende:
En gaan jullie ook nog stemmen voor de kerstverhalenwedstrijd?
Kerstverhalenwedstrijd 2009 - stemtopic
ik dacht dat het daar meer aan de bediening lagquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen de belgische toetsenborden ook
dat is een toetsenbord voor linkshandigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dacht dat het daar meer aan de bediening lag
[ afbeelding ]
op dit plaatje zit de numlock idd links, maar het gaat om de gewone toetsenindeling.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een toetsenbord voor linkshandigen
met een beetje fantasie maak je er stripkolonisten vanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef MPG het volgende:
* MPG noteert: "op eerste date niet aan Nijns voorstellen om Catan te spelen".
Jort heeft voor een pilsje een scrippie voor m geschrevenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:37 schreef DaMart het volgende:
GF is een beter getrainde ninja tegenwoordig.
Dat wordt dus kwartetten!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef MPG het volgende:
Ik ben voor de Half Blood Prince naar de bioscoop geweest. Vond het echt verspilde tijd...quote:
Dan had je ook niet in slaap moeten vallenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben voor de Half Blood Prince naar de bioscoop geweest. Vond het echt verspilde tijd...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jort heeft voor een pilsje een scrippie voor m geschreven
dan moet ik dus ook meedoenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag ik van jou uit de serie Hot Chicks Patricia Paaij?
die heb ik al op dvdquote:
Het kaartspel voor 2 spelersquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik het speelde stond ik 2 keer op 9 punten met de kaarten voor punt 10 in handen en ging degene die voor me was uit. ik ben gelukkig een goede verliezer
Ik kom er ook net achterquote:
hihiquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:50 schreef MPG het volgende:
Ik heb ze allemaal in de bios gezien, vond Half Blood Prince het meest tegenvallende deel..quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben voor de Half Blood Prince naar de bioscoop geweest. Vond het echt verspilde tijd...
WOKquote:
quote:
en tegen mij niks zeggen hequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en tegen mij niks zeggen he
valt wel meequote:
met voetbalquote:
en mij ziet ze als een vaderquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is ook mijn vriendinnetje, zie sig
Arm kindquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en mij ziet ze als een vader
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jaquote:
wordt er ook 1 wakkerquote:
Het zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je mij als KSC pappa gaat zien....quote:
of de wijze woordenquote:
Zou dat een hele vooruitgang zijn, nu ben je toch KSC-opaquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je mij als KSC pappa gaat zien....
kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat een hele vooruitgang zijn, nu ben je toch KSC-opa![]()
HALLO GF, HOE GAAT HET?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en tegen mij niks zeggen he
uhu, uhuquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is ook mijn vriendinnetje, zie sig
*proest* gf is gewoon altijd heel geïnteresseerd, beetje 'vaderen'quote:
nou, dat wil ik ook weer niet zeggen........quote:
dat moet ook gebeurenquote:
nah, kan het ff niet vinden.quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou dat een hele vooruitgang zijn, nu ben je toch KSC-opa![]()
Ik heb twee stapels gebakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat moet ook gebeuren![]()
als je op de pannenkoeken moet wachten van Fha en MPG ........
Nijnsquote:
jij hebt ze snel opgegeten toen ik in bad wasquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb twee stapels gebakken. Dat jij meer aandacht voor de meiden hebt dan voor de pannenkoeken, is niet mijn probleem
.
hang zequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, kan het ff niet vinden.
ga nog even bank hangen
mooiquote:
sorryquote:
Slaap lekkerquote:
slaap ze lieve nijnsquote:
quote:
jij bent niet meer bij Fhaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]. Gezellig hoor, zo met zijn allen bij Nijns
![]()
.
quote:
quote:
toch niet met bolle aan het ruzie makenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Fha het volgende:
[..]Was ruzie aan het maken, nu ben ik het weer aan het bijleggen haha.
![]()
Emotional rollercoster ftw![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
toch niet met bolle aan het ruzie maken
quote:
Vooral dat laatste jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat zijn altijd rare ruzies
gaan vaak om de meest stompzinnige dingen.
ik ben eigenlijk best goedquote:
friemelquote:
trusten Marcquote:
Trusten Fhaquote:
Kun jij je tijd niet beter aan die knul van de FRS besteden?quote:
Slaap zequote:
Trusten Fhaquote:
Hoi Friemelquote:
quote:
Ah, de slaapklonen zijn weer eens uit de kast getrokken. Dan zal de rest van dat tuig zo ook wel opduikenquote:
alles primaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey GF, alles goed? Niet door het doucheputje gespoeld?
biekskequote:
niet nog meerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Ah, de slaapklonen zijn weer eens uit de kast getrokken. Dan zal de rest van dat tuig zo ook wel opduiken![]()
![]()
.
Hé, dat wou ik al vragen: GF, hangen alle ballen nu?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bomen en ballen enz. alles klaar?
Ik mis matras nog, en wants. Ow, en kussen of kussentje bestaat geloof ik ook nogquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Bomen en ballen enz. alles klaar?
Tja, hoeveel woorden kun je verzinnen om een complete slaapkamer te kunnen verloten.....quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis matras nog, en wants. Ow, en kussen of kussentje bestaat geloof ik ook nog.
werken op je vrije dagquote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgen nog veel te doen![]()
en dan moet het klaar zijn want donderdag heb ik er geen tijd voor
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mis matras nog, en wants. Ow, en kussen of kussentje bestaat geloof ik ook nog.
eigen baasquote:
Zo eentje heb ik hier ook rondhangen, af en toe een echte meneer de directeurquote:
eigenlijk wel jammer, net geen sex tetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:20 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Tel eens goed, het zijn er 5
Volgens mij aas jij ergens opquote:Op woensdag 23 december 2009 00:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
eigenlijk wel jammer, net geen sex tet
Vanaf hier en verder: [KSC #724] Een koffievlek op het nieuwe shirt van Papierquote:
Ik probeer je onderschrift te ontcijferen maar heb daar wat problemen meequote:Op woensdag 23 december 2009 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigen baas
perhaps forget never forgive true friends
het visa geld is niet meer van u rare
c'est la plus rien ne vaare
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:19 schreef biekske2009 het volgende:
Kabouter Plop en z'n vriendjes hadden het zeker te druk met de kabouterbaby
euhhh nee buurmeisje van 23quote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderen?
Nee, je wordt alleen momenteel op alle kinderzenders (tv) doodgegooid met "ga naar de bioscoop om die film te zien"... Nou vind ik ze af en toe wel leuk, gewoon om m'n verstand op nul te kunnen zetten , maar overdaad schaadtquote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Kabouterbaby? Hebben jullie al kleinkinderen?
Buurmeisje van 23quote:
Dan zul je toch ff in mijn webshoppie moeten kijken...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Buurmeisje van 23? Dat vraagt om foto's
![]()
![]()
....
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Buurmeisje van 23? Dat vraagt om foto's
![]()
![]()
....
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die afbeelding is gemeen toepasselijk
Doe eens linkje PMmen danquote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dan zul je toch ff in mijn webshoppie moeten kijken...
Das onder de 16 he?quote:
Zorg jij dan dat je maatje 34-36 modellen voor mij van straat plukt die op deze manier voor de camera willenquote:
yep -> geen pics availablequote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe eens linkje PMmen dan![]()
...
[..]
Das onder de 16 he?....
Hebben we wel, maar nooit zonder onze zoon erbij... net een losse siamese tweeling af en toe. We noemen ze ook speels en liefkozend Donald en Katrien Duck vanwege hun gedragquote:
Een roze olifant is NIET geschiktquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
nee hoor ze dartelt toch graag rond.....
Dat ligt denk ik aan de soort advertentie die de bannerboer levert. Je kunt de banner tussen eerste en tweede post trouwens uitzetten via je opties: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef friemelaar het volgende:
@MPG
weet jij trouwens waarom, met name in KPD, de bovenste post op een pagina vaak wordt overdekt door reclame?![]()
Hier nog niet gezien trouwens...
Whehequote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hebben we wel, maar nooit zonder onze zoon erbij... net een losse siamese tweeling af en toe. We noemen ze ook speels en liefkozend Donald en Katrien Duck vanwege hun gedrag
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Een roze olifant is NIET geschikt
ik zie hetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik probeer je onderschrift te ontcijferen maar heb daar wat problemen mee![]()
![]()
maar voor de rest wel een olifantquote:Op woensdag 23 december 2009 00:35 schreef biekske2009 het volgende:
Ze is helemaal niet roze maar harstikke wit
De hele shop: Heel bijzonder, mooie sieraden, al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef biekske2009 het volgende:
Zeg eens eerlijk, wat vond je ervan? De hele shop en in het bijzonder ons witte "olifantje"?
Dat komt omdat de slanke dames hier niet in tuintjes geplant staan... De boerenknollinnen krijgen hier krachtvoerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar voor de rest wel een olifant
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de slanke dames hier niet in tuintjes geplant staan... De boerenknollinnen krijgen hier krachtvoer
Alle foto's die technisch okay zijn worden in een contractje gezet en daar moet de dame dan voor tekenen... Voor als we ooit controle krijgen à la VSquote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef MPG het volgende:
[..]
De hele shop: Heel bijzonder, mooie sieraden, al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopen.
En jullie "witte olifantje": mooie foto's en heel gedurfd om zo op een website te gaan staan.
quote:Top 100 van dinsdag 22 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
006. 305 goldfinger1963
026. 155 DjRex89
079. 085 wel.o.k
Daar moet je ook niet zelf naar kijken, die zijn om in bekeken te worden op het thuisfrontquote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef MPG het volgende:
al zie ik mijzelf nog niet met een item uit de sectie "heren" rondlopen.
Spreek voor jezelf, makker... ze weten dat ik vanochtend wekdienst had... om 11 uurquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef friemelaar het volgende:
Die aantallen halen wij nooit.... daar slapen we te lang voor
Goed bezigquote:Op woensdag 23 december 2009 00:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Alle foto's die technisch okay zijn worden in een contractje gezet en daar moet de dame dan voor tekenen... Voor als we ooit controle krijgen à la VSZo voorkomen we tevens het plaatsen van foto's van < 18j
Thuisfront? Ik denk niet dat pa en ma het waarderen als ik ze zo'n ding showquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet zelf naar kijken, die zijn om in bekeken te worden op het thuisfront
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Thuisfront? Ik denk niet dat pa en ma het waarderen als ik ze zo'n ding show.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeps... Ik dacht dat je op jezelf woonde...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
of je moet in verschillende SCs gaan postenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef friemelaar het volgende:
Die aantallen halen wij nooit.... daar slapen we te lang voor
kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, makker... ze weten dat ik vanochtend wekdienst had... om 11 uur
voor zijn uitzetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Oeps... Ik dacht dat je op jezelf woonde...![]()
Misschien iets om te sparen voor je uitzet?
Whehequote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik 'm morgen wéér heb, maar dan doen alleen mijn voeten het werkquote:
als hij dat thuis showed wordt het wellicht een uitzettingquote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wil je kennis maken met ons witje?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe![]()
Wie weet. Een leuke jongedame, van pak-em-beet tussen de 21 en 25, is overigens ook van harte welkom om als "thuisfront" te fungeren...
jij lag nog te ronken om 11 uurquote:
ligt er geen sneeuw meer bij julliequote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik 'm morgen wéér heb, maar dan doen alleen mijn voeten het werktegen z'n rug
Bekijk het eens van een positieve kant: z'n pa kan best wel interesse hebben in "spice up your love life" dingesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als hij dat thuis showed wordt het wellicht een uitzetting
IK beloof bij deze plechtig dat ik morgen straks opsta om 8:oo uur om weer eens een dagje te gaan schurenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij lag nog te ronken om 11 uur
whehehe ons witje dat was het paard van pippi langkousquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wil je kennis maken met ons witje?
Heb je naast de sieraden nu ook een datingbureauquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wil je kennis maken met ons witje?
TMIquote:Op woensdag 23 december 2009 01:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Bekijk het eens van een positieve kant: z'n pa kan best wel interesse hebben in "spice up your love life" dinges
Jawel, daarom liggen er nu plavuizen in de busquote:Op woensdag 23 december 2009 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ligt er geen sneeuw meer bij jullie![]()
Zo lang zijn d'r haren nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe ons witje dat was het paard van pippi langkous
lijkt er wel opquote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je naast de sieraden nu ook een datingbureau![]()
?
Uiteraard, dat is veiliger dan in het wilde weg in een of andere kroegquote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lijkt er wel op![]()
en de eerste date wordt bij ons geregeld
truste MPGquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:07 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is veiliger dan in het wilde weg in een of andere kroeg
Jij en je communiezieltje... dan zet je de wekker zeker om 7.00quote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef friemelaar het volgende:
IK beloof bij deze plechtig dat ik morgen straks opsta om 8:oo uur om weer eens een dagje te gaan schuren
en straks weer gaan werkenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 komt net terug uit de kroeg
Ik wilde eerst niet gaan maar tering, wat was het vanavond gezelligSpeelde een bandje voor die actie van 3FM uiteindelijk was iedereen aan het improviseren en stond heel de kroeg vol
Da's er eentje die standaard beneden zou blijven, want ze wil wel dollen maar geen risico op gluurders/derden en vierdenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
en klikt het kan er meteen een proefrit worden gemaakt
Hoi DJ, lijkt me idd een gezellige jamsessiequote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef DjRex89 het volgende:
* DjRex89 komt net terug uit de kroeg
Ik wilde eerst niet gaan maar tering, wat was het vanavond gezelligSpeelde een bandje voor die actie van 3FM uiteindelijk was iedereen aan het improviseren en stond heel de kroeg vol
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef friemelaar het volgende:
Shit, mijn rozen zijn gestolen.........
![]()
Niet waar, die fossielen staan nog op de salontafelquote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Dat krijg je ervan als je ze bij de Aldi koopt en niet bij Laanquote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet waar, die fossielen staan nog op de salontafel
Sssstquote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en straks weer gaan werken
DJ
Pakje Paracetamol meenemenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
SssstHoe ik morgen op mn werk verschijn is een zorg voor morgen
Ja was echt te geniaalquote:Op woensdag 23 december 2009 01:12 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hoi DJ, lijkt me idd een gezellige jamsessie
Sowieso even onder de kraan hangen zoquote:
Wat voor liedjes speelden ze?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was echt te geniaalIk heb zelden zo'n goede band gezien die improviseerde met het publiek
Terug gehaaldquote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef friemelaar het volgende:
![]()
sssstt, dat zijn klaprozenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:21 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Heeeeeee, die op de salontafel zien er heeeeeeeeel anders uit
Blues/Rock 'n Rollquote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Wat voor liedjes speelden ze?
Oei, lastige akkoordenreeksen vanaf Dmajeurquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Blues/Rock 'n Roll
Dus dat ter plekke tegen een muzikant verteld werd in welke toonsoort ie moest spelen en gaanAlsof het allemaal ingestudeerd was
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Oei, lastige akkoordenreeksen vanaf Dmajeur
Had ik wel mee willen maken, maar hier valt nooit iets fatsoenlijks te belevenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die bijvoorbeeld. Opeens had iemand uit t publiek de microfoon en zette dit nummer in en de band deed mee
Ofquote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Had ik wel mee willen maken, maar hier valt nooit iets fatsoenlijks te beleven
Hebben ze zich ook gewaagd aan iets minder 80ies?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef DjRex89 het volgende:
Of
Het was ook super druk voor een dinsdag.. Had echt niet verwacht dat het zo druk zou zijn
Mwah allemaal in die stijl. Deze vond ik nog een van de vetstequote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Hebben ze zich ook gewaagd aan iets minder 80ies?
Niet helemaal mijn stijlen, maar zo te lezen heb jij het wél naar je zin gehad en dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah allemaal in die stijl. Deze vond ik nog een van de vetste
Maar het was allemaal beetje Blues Brothers, Elvis style maar echt super vet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:34 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn stijlen, maar zo te lezen heb jij het wél naar je zin gehad en dat is het belangrijkste
Truste DJquote:Op woensdag 23 december 2009 01:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik bijna met tegenzin was meegegaan..
Maar ik be ook naar bed.. Over 6uur moet ik al ongeveer in de auto zitten...
Heeft hij nou al het dagspamrecord in de KSC te pakken?quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 252 goldfinger1963
02. 085 wel.o.k
03. 051 Ladylike
04. 050 DjRex89
05. 047 friemelaar
06. 030 MPG
07. 029 biekske2009
08. 027 Fha
09. 027 Frutsel
10. 026 marcb1974
11. 026 DaMart
12. 025 Symphonic
13. 021 indahnesia.com
14. 015 Nijns
15. 015 Dr_Flash
16. 011 MaleDuck
17. 009 Klonk
18. 007 OA
19. 003 john-frusciante
20. 002 cablegunmaster
Reeks-statistieken!
Hij doet goed zijn best in ieder geval.quote:Op woensdag 23 december 2009 05:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren geprobeerd Goldfinger bij te houden in de KSC?.
[..]
Heeft hij nou al het dagspamrecord in de KSC te pakken?.
Klonkquote:Op woensdag 23 december 2009 05:54 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen
straks kerstpakket ophalen
Bijna drie keer zo veel posts als de nummer 2quote:Op woensdag 23 december 2009 06:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij doet goed zijn best in ieder geval.
Tja, je moet wat te doen hebben hequote:Op woensdag 23 december 2009 06:22 schreef DaMart het volgende:
Indah.
[..]
Bijna drie keer zo veel posts als de nummer 2.
volgens mij doe jij je best ook welquote:Op woensdag 23 december 2009 06:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, je moet wat te doen hebben he
quote:Op woensdag 23 december 2009 05:52 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren geprobeerd Goldfinger bij te houden in de KSC?.
[..]
Heeft hij nou al het dagspamrecord in de KSC te pakken?.
breng hem niet op ideeenquote:Op woensdag 23 december 2009 07:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
252, hij kan bijna zijn eigen sc beginnen
postopkrikken is de betere naam daarvoorquote:Op woensdag 23 december 2009 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan kan hij wel lekker ongestoord kwartetten
maak ik me ook wel eens schuldig aanquote:Op woensdag 23 december 2009 08:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
postopkrikken is de betere naam daarvoor
ze rijden ook weer?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:10 schreef Sjowhan het volgende:
Een warme douche voor de NS vanochtend
Heb zonder morren het geld van mijn maandtrajectkaart en 3zone voor de bus teruggekregen, omdat ik deze dubbel had; was mijn oude kaart plots kwijt, dus nieuwe aanschaft. Later deze week heb ik de oude kaart teruggevonden, waardoor ik 2 trajectkaarten had.
Niet zo handig, dus ben langs de balie gegaan, en ze hebben mij het geld geheel teruggegeven.
Neehoorquote:Op woensdag 23 december 2009 04:06 schreef indahnesia.com het volgende:
Hier zal iedereen wel slapen vermoed ik zo.
De vuilnismanquote:
buiten zetten en vanavond weer binnenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Volgens de website moet ie vandaag gewoon komen, maar gisteren was ie ook al hier in de straat, maar stonden er geen bakken buiten. En nu staat er maar 1 bak, en meer niet. En hij is er altijd stipt om 8 uur maar is nog niet geweest... Moet ik nou wél of níet de bak buiten zetten?
wil je hem leeg hebben of niet.....quote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Volgens de website moet ie vandaag gewoon komen, maar gisteren was ie ook al hier in de straat, maar stonden er geen bakken buiten. En nu staat er maar 1 bak, en meer niet. En hij is er altijd stipt om 8 uur maar is nog niet geweest... Moet ik nou wél of níet de bak buiten zetten?
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
De vuilnisman![]()
Later Klonkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberen
en over glibberen gesproken, ik ga 30 km fietsen op mijn kerstpakket op te halen, tot strakkies
Flink kerstpakketquote:Op woensdag 23 december 2009 08:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoop dat ze vandaag ook door mijn straat glibberen
en over glibberen gesproken, ik ga 30 km fietsen op mijn kerstpakket ..................
Als het goed is hoor ik 'm aankomen... dus ik wacht even tot ik 'm hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 08:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
buiten zetten en vanavond weer binnen
Tja, leeg zou fijn zijn, maar ik ben toch bang dat ze niet meer komen... Zometeen maar 's bellenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wil je hem leeg hebben of niet.....![]()
Zou het voor de zekerheid maar doen hoor, die lui hebben zich gisteren gewoon een dagje vergist![]()
Staan nu te glibberen bij jouw op de hoek (ofzoietsdergelijks)
Ben zelden aanwezig.quote:Op woensdag 23 december 2009 07:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij doe jij je best ook wel
Hoe kan dat zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Vanochtend kon ik amper sturen in de auto, nu is mogelijk de stuurbekrachtiging kapotEcht bijna niet mee te rijden zo
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenquote:
Hmzz.. niet echt ideaal.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren niks aan de hand en vanochtend kon ik amper de straat uit sturenGelukkig hoef ik bijna alleen maar over de snelweg dus terug rijden moet ook nog wel lukken. Morgen maar eens langs de garage
Dan druk je je nog netjes uitquote:
Krijg je eens spierballenquote:
Ik moet morgen ookquote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, ben dus niet de enige die aan het werk is.
Vroeggah was alles ook veul beterquote:Op woensdag 23 december 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Krijg je eens spierballen
Vroeggah hadden we nieteens stuurbekrachtiging![]()
ik hoop dat het niet al te veel gaat kosten...![]()
Niet fijnquote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ik weet niet hoe het is om met kapotte stuurbekrachtiging te moeten rijden.
Als je onder gewoon verstaat dat je hard moet werken om te sturenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vroeggah was alles ook veul beter![]()
Net met de garage gebeld, als er geen rare lampjes branden en ik geen rare geluiden hoor kan ik er gewoon mee naar huis rijden
Zul je altijd zien ja.. succes ermee in ieder geval. Als je stilvalt, liefst niet op de linker baan.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niet fijn
En het is een Mercedes A140 dus niet bepaald een lichte auto, als het nou een Fiat Panda was ofzo
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereldquote:Op woensdag 23 december 2009 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zul je altijd zien ja.. succes ermee in ieder geval. Als je stilvalt, liefst niet op de linker baan.
hmjah..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereld
dan is je stuurstang afgebrokenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het enige wat kan gebeuren is dat ik met 120 over de snelweg kachel en ik opeens niet meer kan sturen. Er zijn ergere dingen in de wereld
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurdquote:Op woensdag 23 december 2009 10:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is je stuurstang afgebroken
dat zou dus onmogelijk moeten zijn
gewoon mee naar huis rijden
die van onze oude wagen lekte.. eens op de zoveel tijd stuurde de auto dus zwaar... och... er zijn ergere dingen
al is een kapotte stuurbekrachtiging wel een keuringspunt
GFquote:
DJquote:
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurd
Het zal allemaal wel meevallen (hoop ik..) Eerst maar eens de hele dag werken en daarna kerstborrel + uit eten en dan zien we wel weer.
LLquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komen
Mogguh GF
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzeneggerquote:Op woensdag 23 december 2009 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou in theorie kun je er dus nog 11 maanden mee doorrijden, zolang er geen rare geluiden komen
Mogguh GF
Als je maar niet dat verkouden accent overneemtquote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzenegger
alleen qua bovenarmenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan word ik de nieuwe Arnold Schwarzenegger
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmenquote:
wel shirtjes zonder mouwen dragen hequote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmen
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:49 schreef Ladylike het volgende:
de linker of de rechter trouwens?
[ afbeelding ]
GMTAquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel shirtjes zonder mouwen dragen he
zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan blijf ik toch in de auto zitten, dan zien al die vrouwen toch alleen maar mijn bovenarmen
*proest daar ging mijn koffiequote:
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hij is nog geen maand geleden APK gekeurd
Het zal allemaal wel meevallen (hoop ik..) Eerst maar eens de hele dag werken en daarna kerstborrel + uit eten en dan zien we wel weer.
Tuurlijk, een een zonnenbril opquote:Op woensdag 23 december 2009 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wel shirtjes zonder mouwen dragen he
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zoquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.
of miss de riem
ola allemaal
JFquote:Op woensdag 23 december 2009 10:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
lag er olie onder de auto?? dan is miss een slang geknapt.
of miss de riem
ola allemaal
hoeft nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zo
neequote:Op woensdag 23 december 2009 11:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan was er wel een lampje gaan branden gok ik zo
dat dacht ik dus ook maar misschien heeft hij wel een hele dure auto die wel zo'n lampje heeftquote:Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
neeniet voor de stuurbekrachtiging
klonkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |